AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Velotric Packer 1“ apžvalga | Galingas variklis leidžia jums gabenti


Kaip paaiškinta aukščiau esančiame paveikslėlyje, mes išbandėme „Packer 1“ kalvos laipiojimo sugebėjimus atskirai, naudodamiesi jo droseliu ir maksimalia pagalbinės pedalo nustatymu (PAS 5). Mes buvome sužavėti jo 750 W variklio galia; Jo didžiausias išėjimas yra 1200W ir 75 sukimo momento Niutono metrai (NM).

Kai variklis atliko visą sunkų kėlimą, mes išmatuojome 1 minutės ir 15 sekundžių laiką, naudodami droselį. Per šią bandymo dalį „Packer 1“ nuvažiavo vidutiniškai 14,5 mylios per valandą. Papildydami savo testerio (Justino) pastangas, mes išmatuojome tikėtiną greitesnį laiką ir greitį; Dviratis nuvažiavo keliu per 1 minutę ir 9 sekundes, vidutiniškai 15,7 mylios per valandą.

Maksimalus variklio išėjimas prilygsta dideliam jėgos kiekiui, kuris tinka el. Dviračiui, pagamintam siekiant efektyviai perkelti daug svorio. Palyginti, tik „Packer 1“ droselio laikas yra vidurio ir aukšto lygio laikas, kai svarstote kitus mūsų išbandytus krovininius vežimus. Jo maksimalus laikas yra palyginti lėtesnis, tačiau gerai, kai tikėtini rezultatai. Krovinių dviračiai paprastai veikia geriau nei kitos el. Dviračių kategorijos, todėl šiuo atveju vidutinis dideliame paveikslėlyje vis dar yra geresnis nei vidutinis.

Savo kalno testus atliekame be jokio papildomo krovinio svorio, kad būtų galima palyginti obuolius, tačiau suprantame, kad dauguma motociklininkų daug keliauja be vaikų svorio ar maisto prekių, apmokestinančių variklį. Norėdami įgyti išsamesnį supratimą apie „Packer 1“ galimybes, mes jį išbandėme tiek su krovinių svoriu, tiek be jo esant kitokiai „neoficialiam“ bandymo vietoje arčiau mūsų biuro.

Toje vietoje, kurią mes vadiname Pilot Hill, mes išmatuojome laiką ir greitį 1:07 / 17,9 mylių per valandą, naudodamiesi droselio ir 1:04 / 18,7 mylių per valandą greičiu, kai važiuodami PAS 5, be jokio pridėto krovinio svorio. Antroje bandymo dalyje, prieš bandydami dar kartą bandydami, pridėjome smėlio maišą, sveriantį 45–50 svarų prie pasirenkamo didelio krepšio ant galinio stovo. Naudodami šį krovinį, mes išmatuojome laiką ir greitį 1:24 / 14,3 mylių per valandą, naudodami droselį ir 1:11 / 16,9 mylių per valandą PAS 5.

Šie papildomi testai parodė, kad tik droselio greitis sumažėjo 20%, ir maždaug 10% sumažino pedalo pagalbos greitį, naudojant papildomus 45–50 svarų. Pridedamas svoris padarė didesnį skirtumą, kai pasikliaudamas tik variklio galia, tačiau dėl to, kad dėl žmogaus elemento buvo susijęs, dar labiau paveikė pedalo padedėjimo testą.

Mūsų oficiali bandymo vieta yra šiek tiek sudėtingesnė nei „Pilot Hill“, tačiau, remdamiesi šiuo bandymu, mes manome, kad pagrįsta sakyti, jog „Packer 1“ būtų pakilęs į pragaro skylę su tokiu pat kiekiu krovinio. Atsižvelgiant į tai, kad dviratis geriausiai pakyla padedant motociklininkui, mes siūlome pedaluoti, kai traukiami ypač sunkūs kroviniai, tačiau su mažesnėmis kalvomis ar lengvesnėmis apkrovomis, „Packer 1“ variklis parodė, kad jis gali atlikti darbą savarankiškai.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -