Važiavimo kokybė yra sudėtingas dalykas, susidedantis iš daugybės mažesnių elementų. Tai apima dydį ir tinkamumą, bendrą komfortą, valdymą, variklio aktyvumą, vartotojo sąsają ir kt. Kartu šie veiksniai lemia, kaip jaučiasi dviratis važiuojant ir veikiant.
„Obsidian ST“ siūlomas vieno rėmo dydžio, reklamuojamas motociklininkams nuo 5’6″ iki 6’8″. Radau patogų pasivažinėjimą su 5’11 colių ūgiu, tačiau atsižvelgiant į ribotą dviračio reguliavimo diapazoną – balno aukščio diapazonas yra 6 coliai – reklamuojamas Mokwheel aukščio diapazonas atrodo viltingas.
Vertiname, kad jie pridėjo greitai reguliuojamą sėdynės stulpelį su 50 mm (maždaug 2 colių) eiga, kad padidintų balno aukštį, palyginti su HS modeliu, tačiau aukštesni motociklininkai vis tiek gali patirti mažiau kojų ištiesimo, nei tikėtasi. Tikėtina, kad dviračio variklis ir sukimo momento jutiklis tam tikru mastu padės tai kompensuoti, tačiau tai reikia žinoti.
Kalbant apie važiavimo komfortą, reikia atsižvelgti į du pagrindinius aspektus: dviračio pakaba ir jos kontaktiniai taškai (rankenos, balnas ir pedalai). Su visa pakaba, įskaitant 130 mm eigą nuo blokuojamos pakabos šakės ir galinį amortizatorių su 50 mm eiga, važiavimas jautėsi itin sklandžiai ir maloniai net važiuojant uolėta, nelygia vietove.
Man patiko dviračio platus, storai paminkštintas balnas ir džiaugiuosi matydamas užsifiksuojančias ergonomiškas rankenas. Pačios rankenos yra padengtos dirbtine oda ir turi gelio padėkliuką, kuris, mano manymu, nelabai tinka važiuoti bekele. Laimei, tai yra dangtelis, kurį galima nuimti, kad apačioje būtų rodomos standartinės guminės rankenos.
Kaip minėta anksčiau, „Obsidian ST“ yra didelis ir sunkus elektroninis dviratis, todėl jo valdymas nėra toks vikrus, koks būtų lengvesnis. Dėl savo dydžio jis buvo gerai sulenktas ir valdomas, o jo pranašumas yra stabilumas ir sodinimas, todėl man atrodė, kad jo valdymas yra geras.
Dviračio gumbuotos 26 × 4 colių Chaoyang padangos puikiai veikė važiuojant ir bekelėje; Jie jautėsi stabilūs, sukibę ir galėjo pridėti papildomą pagalvėlės sluoksnį, kai buvo nustatytas palyginti žemas padangų slėgis.
Turiu vieną kritiką dėl variklio greičio, kuris vėl įsijungia po riedėjimo ar stabdymo. Kartais gali prireikti visiškai pasukti švaistiklius, kad vėl įjungtų variklį, o dviračio sukimo momento jutikliui reikėjo šiek tiek iš pradžių „stumti“ pedalus, kad perskaitytų mano pastangas. Norėčiau, kad jis būtų šiek tiek jautresnis.
Anksčiau minėjau, kad galima reguliuoti dviračio pagreičio jėgą ir greitį. Aukščiausiame iš penkių galimų lygių variklis buvo pastebimai stipresnis ir greitesnis. Tai padėjo dviračiui jaustis labiau reaguoti – ir aš rekomenduoju šį nustatymą važiuoti bekele, bet manau, kad dar yra kur tobulėti.
Man patiko dviračio vartotojo sąsaja; Kaip ir kituose „Mokwheel“ elektroniniuose dviračiuose, „Obsidian“ naudoja pritaikytą spalvotą ekraną, kuris yra patrauklus ir paprastai lengvai skaitomas. Dviračio nustatymų meniu, be variklio intensyvumo, naudotojai gali tinkinti dviračio pojūtį ir funkcijas, įskaitant droselio greitį, PAS nustatymų skaičių (3 arba 5) ir droselio galią iš stovėjimo vietos.
Apibendrinant, aš maniau, kad „Obsidian ST“ paprastai jaučiasi puikiai važiuojant, ypač važiuojant bekele, kur buvo galima įvertinti visą dviračio galią. Jame yra keletas sričių, kurias reikia tobulinti, tačiau jos neužgožė to, kaip smagu būtų be vargo ir patogiai važiuoti tose srityse, kur kiti e-dviračiai nedrįsta važiuoti.