AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Lectric XP Trike“ apžvalga | Skaitykite PRIEŠ pirkdami


Neįprastai daug reikia aptarti su mūsų „Lectrix XP Trike“ greičio testu (-iais). Triratis naudoja 48 V, 500 W stebulės variklį, skirtą pedalo pagalbai ir droselio varymui, ir siunčiamas ribotu „pradedančiųjų režimu“, kuris, Lectric teigimu, yra geriausias norint pajusti unikalų triračio pojūtį; šis režimas iš esmės turi du greičio nustatymus, kurių maksimalus greitis yra 12 mylių per valandą.

Pradedančiųjų režimu XP Trike iš esmės turi du greičio nustatymus. Kaip parodyta aukščiau esančiame paveikslėlyje, mes išmatavome didžiausią maždaug 5 mylių per valandą greitį dviejuose žemiausiuose triračio pedalo pagalbinės sistemos (PAS) nustatymuose ir didžiausią maždaug 11,5 mylių per valandą greitį PAS 3-5. Mūsų duomenys glaudžiai sutampa su Lectric reklama; PAS 1-2 ribojamas iki 5 mylių per valandą, o PAS 3-5 – iki 12.

Raiteliai, kuriems patogu važiuoti greičiau, gali atrakinti triratį per nustatymų meniu iki maksimalaus 14 mylių per valandą greičio. Atsižvelgdami į tai, kad triračiai yra saugiausi važiuojant lėtai, rekomenduojame juos palikti esant tokiai nuostatai, tačiau išbandėme ir tada, kai atrakinta. Kai buvo atrakinta, mes matavome maždaug 7,5 mylios per valandą greitį, kai minėjome pedalus be variklio pagalbos, o tam pasiekti reikėjo šiek tiek pastangų. Mūsų pedalų važiavimo patirtis palengvėjo PAS 1, kur variklio pagalba pasiekėme maždaug 8,5 mylių per valandą greitį. PAS 2 žymiai padidino iki maždaug 11 mylių per valandą, o tada mūsų greitis PAS 3–5 pasiekė maksimalų 13–13,5 mylių per valandą greitį.

Taip pat išmatavome tik droselio greitį, kai jis atrakintas, skirtas tiems motociklininkams, kurie gali pasikliauti tik variklio galia. kaip ir minant pedalus, XP Trike droselio greičiai turi skirtingus variklio galios apribojimus kiekvienam PAS nustatymui. Tai leidžia motociklininkams, pasikliaujantiems vien droseliu, lengviau reguliuoti greitį, nei bandant išlaikyti sukiojamą rankeną tam tikroje vietoje važiuojant! Išmatavome maksimalų maždaug 8 mylių per valandą greitį PAS 1 ir 10 mylių per valandą PAS 2. Mūsų greitis PAS 3–5 atspindėjo duomenis, kuriuos surinkome mindami pedalus – droselis pasiekė 13–13,5 mylių per valandą per visus tris nustatymus.

„Lectric“ naudojo alternatyvų pedalo pagalbos programavimo metodą su „XP Trike“. Užuot ribojęs savo greitį kiekviename pedalo pagalbiniame nustatyme, PAS riboja srovės, tekančios iš akumuliatoriaus į variklį, kiekį, todėl techniškai visi nustatymai gali pasiekti maksimalų 14 mylių per valandą greitį.

Štai kodėl mūsų rezultatai rodo panašų greitį PAS 3-5; variklis turėjo pakankamai galios, kad pasiektų didžiausią greitį esant PAS 3, tačiau turint daugiau galios PAS 4 ir 5, jis šį greitį pasiekė greičiau. Važiuojant su didesne apkrova ar važiuojant įkalne, nustatymų skirtumai yra ryškesni, tačiau važiuojant ten, kur nereikia papildomos galios, skirtumas pastebimas mažiau.

Verta paminėti, kad XP Trike naudoja tik vieno greičio pavarą. Mano patirtis rodo, kad tai gali būti šiek tiek sunku pajudėti; reikia pasukti ketvirtadalį švaistikliais, o po to trumpai uždelsti. Dėl to taip pat spaudžiami pedaliniai pedalai didesniu nei maždaug 10 mylių per valandą greičiu, kai norint prisidėti prie variklio veikimo, reikia greitai minėti pedalus. Paprastai tai yra kritikos taškas, tačiau, atsižvelgiant į tai, kad triratis sukurtas taip, kad būtų lengvas ir laisvas potyris, šiame teste neturime jokių abejonių dėl jo veikimo ar veikimo.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -