„Global Electrical/Electronics Giant ABB“ yra įmonė, kurią dažnai aptariame šiuose puslapiuose. NASCAR, naftos varomų lenktynių pavyzdys, nėra. Tačiau šios dvi labai skirtingos organizacijos jau kurį laiką dirba kartu, siekdamos padidinti energijos perėjimą.
Jūsų korespondentas yra Deitonos paplūdimyje, skirtas „NASCAR“ pavyzdiniam metų renginiui, „Daytona 500“. Šių metų 500 yra istorinis „E-Vent“ dėl kelių priežasčių: elektrinis „Chevy Blazer“ bus pirmasis EV, kuris tarnaus kaip tempo automobilis; NASCAR paskelbė apie planuojamą 30 2 lygio EV įkroviklių dislokavimą „Daytona International Speedway“; O ABB ir NASCAR per specialų dreifo trasą deda elektrinio lenktynių automobilio prototipą.
Netrukus rašysime daugiau apie visas tris temas. Tačiau kol kas leisime Chrisui Shigui, ABB strateginių partnerystės viceprezidentui, paaiškinti, kodėl ši, atrodo, mažai tikėtina partnerystė yra visiškai prasminga.



Vaizdai sutiko su ABB.
„ABB/NASCAR“ partnerystė jau buvo populiari rinkodaros sėkmė – per šešis mėnesius nuo tada, kai įmonės pirmą kartą pristatė „Electric Racer“, ABB sulaukė daugiau nei 3 milijardų žiniasklaidos peržiūrų. Bet daug daugiau yra parduotuvėje. Ponas Shigas man pasakė, kad jis aistringai vertina energijos perėjimą ir kad ši partnerystė yra pasirengusi suteikti jai didelį postūmį.
„JAV yra ruošimo taške, kaip mes naudojame energiją – tvirtai tuo tikiu“, – Deitonoje man sakė Shigas. „Energijos perėjimas, mes jame dabar. Bet štai dalykas – tai ne tik kai kuriems žmonėms, bet ir visiems. Aš tvirtai tikiu, kad negalime padaryti pažangos, kai kalbamės tik su puse savo šalies. NASCAR mus veda į kitą Amerikos dalį. Yra keletas sunkių pokalbių, tačiau aš džiaugiuosi nuomonių įvairove, nes tai tik padarys mus stipresnius.
„Turime geresnių pokalbių apie energiją. Kodėl energetikos įmonės priima sprendimus? Kodėl automobilių gamintojai priima sprendimus? “
Taigi, kada šis šaunus naujas automobilis pateks į trasą kaip naujos „Electric Racing“ serijos dalį? Na, mes paklausėme (kelis kartus), tačiau ABB darbuotojai dar nekalba apie laiko juostą, o NASCAR žmonės mums leido suprasti, kad benzino pagrindu sukurtos lenktynės yra čia, kad liktų. Tačiau NASCAR turi didelius planus sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį iš savo veiklos ne trasoje-iš tikrųjų jo poveikio planas nustatė tikslą iki 2035 m. Siekti nulio išmetimą. Ar jums buvo įdomu, kodėl „ABB/NASCAR“ elektrinio lenktynių automobilis yra 35 numeris?
„NASCAR priklauso maždaug 12 greitkelių visoje JAV“, – sako Shigas. „Mes eisime keliu, žiūrėdami į tai, ką galime padaryti įkraudami EV – mes įkrausime EV įkrovimą trasoje (darbuotojams ir lenktynių dalyviams naudoti)?“
„Didelis vaizdas neplanuojamas“, – pasakojo Shigas. „Ar mes eisime į elektrines lenktynes? Ar bus serija? Tai mes tyrinėjame. Bet aš galiu pasakyti, kad automobilių gamintojai aiškiai nori parodyti savo EV sudėtį ir parduoti EV, o NASCAR yra puiki platforma tam. Mes subraižome paviršių, kokia yra ši galimybė. “
Elektrinis lenktynių automobilis taip pat bus naudojamas kaip platforma, skirta skatinti STEM išsilavinimą – savotišką ambasadorių, kad jauni žmonės susidomėtų energija ir transportavimu. „ABB mums reikia elektros inžinierių, elektros rangovų, mechanikos inžinierių ir, jei jie pradeda apie tai galvoti vidurinėje mokykloje, jau beveik per vėlu. Vidurinėje mokykloje turime priversti žmones pradėti galvoti apie STEM ir energiją. “
Šaltinis: ABB
