Kai kurios nuorodos gali būti filialų nuorodos. Mums gali būti sumokėta, jei ką nors nusipirksite arba spustelėję vieną iš šių veiksmų imsitės veiksmų.
TRP ir „Bosch“ bendradarbiavo kurdami elektroninę pavarą, skirtą tiek keliams, tiek kalnams, kuri persijungs automatiškai ir bus maitinama iš „Bosch“ akumuliatoriaus.

TRP bendradarbiavo su „Bosch“ kuriant naują elektroninę pavarą, skirtą elektroniniams dviračiams su Bosch varikliais. TRP Bosch EASI A12 naudoja TRP pagamintą elektroninį galinį pavarų perjungiklį, maitinamą e-dviračio Bosch akumuliatoriaus. Bet tai tik pradžia.
TRP yra aukščiausios klasės Tektro dalis; tai reiškia Tektro Racing Products. TRP Bosch EASI A12 yra 12 greičių pavara. Nors matėme integruotų kelių ir žvyro e-dviračių valdymo svirčių nuotraukas, TRP savo svetainėje rodo pavaros mechanizmą eMTB. Juose rodomos dvi kasetės; vienas pasižymi 520 procentų diapazonu (10-52t). Kitoje yra šiek tiek siauresnė 11–50 t sąranka. Tarp funkcijų, kurias TRP siūlo svetainėje, yra automatinis perjungimas, kad jums niekada nereikėtų galvoti apie perjungimą. Jei pasirenka automatinį pavarų perjungimą, vairuotojai gali naudoti „Bosch“ elektroninio dviračio „Flow“ programą, kad nustatytų tikslinį ritmą. Žinoma, rankinis pavarų perjungimas yra galimybė, tačiau taip pat ir laikinas rankinis perjungimas vairuotojams, kurie pasirenka automatinį pavarų perjungimą.
Bene labiausiai intriguojanti pavaros ypatybė yra sukimo momento sumažinimas, kurį ji atlieka perjungiant pavaras. Kuo didesnis pavaros sukimo momentas perjungiant pavaras, tuo labiau pavara nusidėvi. Sumažinus sukimo momentą, kurį variklis sukuria perjungdamas pavaras, pailgėja pavaros ilgaamžiškumas. Pavarų perjungimas taip pat būna sklandesnis ir tylesnis.
Belaidis perjungiklis turi klasikinį dviejų gaidukų dizainą. Perjungiklis palaiko ryšį per CMD technologiją ir veikia su CR-2032 laikrodžio baterija.
Kaip minėjome, matėme integruotų valdymo svirčių nuotraukas, kurių dizainas yra panašus į Shimano kelių STI svirtis, tačiau dar nematėme, su kokia kasetė ji būtų suporuota. Kadangi jie neparodė priekinio pavarų perjungiklio, manome, kad tai bus griežtai 1x sistema. Taip pat įtariame, kad tai bus rodoma elektroniniuose dviračiuose, kurių mažmeninė prekyba kainuoja 4000 USD ir daugiau.
Tai jaudinantis pokytis ir, atsižvelgiant į „Shimano“ įtaką pramonei, tiekėjams būtų naudinga turėti alternatyvą dviračių pramonėje dominuojančiam pavaros tiekėjui.
Rėmėjai
Skaitytojo sąveika