AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Lectric ONE apžvalga | Žvaigždžių technika už stulbinančiai mažą kainą!


Iki šiol mūsų bandymų metu Lectric ONE demonstravo puikų našumą, tačiau važiavimo kokybė – kaip jaučiasi važiuojant dviračiu – yra ta vieta, kur jis tikrai šviečia. Šiame skyriuje išnagrinėsime jo tinkamumą, patogumą, valdymą, veikimą ir sąsają, variklio įsijungimą ir kt.

Dydis ir tinkamumas yra du esminiai patogaus važiavimo komponentai. Nors gali atrodyti, kad jis mažas (sėdi žemai ir turi santykinai trumpą ratų bazę), jo geometrija yra stebėtinai pritaikyta; dviratis tinka vairuotojams nuo 5’2″ iki 6’4″.

5’11”, aš patogiai buvau jo tinkamumo diapazone, turėjau visą koją ir gana vertikalią jojimo padėtį. Dviratis siūlo 8,5 colio balno aukščio reguliavimą (buvo maždaug 1 coliu už mano pageidaujamos padėties) ir greitai reguliuojamą kotą. Naudodami pastarąjį komponentą, vairuotojai gali reguliuoti pasiekiamumą ir vairo aukštį pagal savo poreikius.

Nors ONE techniškai nėra sulankstomas e-dviratis, jis turi daug funkcijų, dėl kurių jis yra daug nešiojamas nei dauguma pilno dydžio priemiesčių. Jo sulankstomas kotas leidžia nulenkti vairą ir sumažinti dviračio aukštį. Jo priekinis ratas gali būti lengvai nuimamas dėl greitai atleidžiamos ašies. Dviratis taip pat turi greito atleidimo pedalus, kurie sumažina jo plotį.

Dviratis buvo patogus dėl ergonomiškų guminių rankenų, reguliuojamos važiavimo padėties ir tvirtų pedalų. Nors pakabos nėra, dviračio 20 × 2,5 colio gatvinės padangos suteikia labai vertinamą amortizaciją ir amortizaciją.

Pakabos nebuvimas taip pat pagerina ir taip puikų ONE valdymą, suteikdamas jam patikimą ir užtikrintą posūkio pojūtį. Dviračio ratų bazės ir mažų ratų dėka jis jaučiasi itin judrus ir manevringas, turi nepaprastai mažą posūkio spindulį ir greitą vairavimą. Tikrai smagu užsisegti!

Verta paminėti, kad dažnai atsitrenkdavau kulnais į dviračio grandinės atramas, nors turiu gana dideles pėdas. Su JAV vyriškais 12 dydžio batais man reikėdavo spausti kojas į priekį ant pedalų labiau nei paprastai mėgstu, nors prie pokyčių prisitaikiau gana greitai.

Dviračio „Pionion“ pavarų dėžė ir elektroninis pavarų perjungimas yra du pagrindiniai veiksniai, lemiantys puikią važiavimo kokybę. Kalbant apie jausmą ir funkcijas, būtų sunku rasti patogesnę sistemą; „Pionion“ sistema leidžia greitai, staigiai perjungti pavaras net ir minant pedalus įkalnėje arba sustojus. Jis taip pat atrodo ir skamba gerai pagamintas ir aukštųjų technologijų.

Suporavę su Pinion Smart.Shift programėle, vartotojai gali pasirinkti aktyvuoti vieną iš dviejų pusiau automatinio perjungimo režimų. Įjungus Start.Select, pavarų dėžė automatiškai perjungs į pasirinktą pavarą po trumpo delsos sustojus. Funkcija „Pre.Select“ apima šią funkciją, bet taip pat perjungia žemyn, kai rieda, kad atitiktų norimą ritmą.

Be to, šios sistemos suporavimas su Gates Carbon diržu leidžia naudotis dviračiu itin mažai priežiūros. Numatyta, kad diržas tarnaus dvigubai ilgiau nei grandinė ir yra lygesnis, tylesnis ir švaresnis (nereikia tepti). Pačią „Pionion“ sistemą reikia keisti alyvą kasmet arba 6 200 mylių, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

Nors „Pionion“ programa yra būtina, „Gates Carbon Drive Belt Tension Tool“ programa yra dar vienas naudingas dalykas, kurį galima atsisiųsti, nes ji leidžia savininkams patikrinti diržo įtempimą, spaudžiant jį kaip gitaros stygą.

Radau, kad ONE kabina ir vartotojo sąsaja yra paprastos ir nesudėtingos; droselio svirtis ir mygtukų skydelis yra ant kairiosios vairo, o perjungikliai yra dešinėje. Man patiko centrinis spalvotas LCD, nors tai nebuvo be keistenybių.

Ankstesniuose skyriuose minėjau, kad dviratis gali palyginti greitai perdegti per akumuliatoriaus įkrovą, kai jo pagreičio jėga buvo nustatyta per didelė. Dviračio akumuliatoriaus įkrovos rodmenys apsunkino likusį atstumą, nes jis dažnai svyravo priklausomai nuo to, kaip važiuoju. Kad būtų užtikrintas didesnis patikimumas, norėtume, kad ekranas būtų su procentiniu įkrovimo indikatoriumi.

Kitu atveju man labai patiko gyvas ir galingas ONE variklis, jautrumas, veržlus valdymas ir itin šauni technologija. Neskaitant nedidelių žagsėjimo, ONE yra labai unikalus dviratis, pasižymintis puikia važiavimo kokybe!



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -