AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Įkrauti EV | SOLiTHOR daro pažangą kurdamas kietojo kūno baterijas, skirtas aviacijoje ir jūroje


SOLiTHOR padarė pažangą kurdamas savo ličio kietojo kūno baterijas, kurios skirtos padėti aviacijos ir jūrų pramonei paspartinti elektros perėjimą.

Naujausi pasiekimai apima cikliškumo, energijos tankio ir pasirengimo industrializacijai patobulinimus.

Neseniai atliktas SOLiTHOR maišelių elementų bandymas, atliktas esant vidutinei 25°C temperatūrai ir kai išorinis slėgis mažesnis nei 72 psi/4,9 atm, leido atlikti 1000 pilno įkrovimo iškrovimo ciklų, kurių kuloninis efektyvumas viršija 99,2 %. Atliekant bandymus buvo išmatuota ištvermė, kuri yra pagrindinis našumo reikalavimas ilgalaikėms aviacijos ir jūrų transporto reikmėms.

Bendrovės plonas Gen-1 kietas elektrolitas kartu su plonu ličio metalu ir didelės apkrovos nikelio-mangano-kobalto (NMC) katodais leidžia išgauti 384 Wh/kg savitąją energiją ir 1 026 Wh/l energijos tankį, esant kitokiam rinkiniui. ląstelių. Šios gravimetrinės energijos vertės yra svarbios aviacijos ir jūrų sektoriams, kuriems reikia lengvesnių, saugesnių ir galingesnių baterijų.

Santykinis iškrovimo pajėgumas kaip visų ciklų skaičiaus funkcija tipiškam ličio metalo kietojo kūno maišelio elementui, pagrįstam NMC / Gen 1 kietojo elektrolito / ličio metalo komponentais

SOLiTHOR kietojo kūno technologija yra visiškai suderinama su komerciniais katodo komponentais, gaminamais ličio jonų baterijų pramonėje. Anot bendrovės, tai leis sparčiai industrializuoti jos gaminius ateinančiais metais, naudojant ličio jonų baterijų gamybos linijas mažomis sąnaudomis.

SOLiTHOR pagamino 3 Ah maišelių elementų prototipus, kuriuos vykdo pagal savo vidinius veikimo ir saugos testavimo protokolus. Jos trumpalaikis planas yra išsiųsti tuos prototipus išoriniam patvirtinimui ir bandymams aviacijos ir jūrų transporto gamintojams.

„Aviacijos ir jūrų laivams reikia didelės galios ir energijos, kad būtų užtikrintas reikalingas elektrifikavimas, kad būtų galima saugiai gabenti orlaivius ir laivus ilgesniais atstumais. Vienas iš ilgalaikių SOLiTHOR tikslų yra bendradarbiauti su baterijų gamintojais, kad būtų galima masiškai gaminti elementus tiek mūsų aviacijos, tiek jūrų transporto klientams“, – sakė bendrovės vadovas Huw Hampson-Jones.

Šaltinis: SOLiTHOR





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -