AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Geriausi 2024 m. elektriniai dviračiai – nepirkite, kol neperskaitysite!


Šis straipsnis atspindi viską, kas negerai mūsų pramonėje. Tai labai gerai galėjo būti parašyta 90-aisiais! Beveik visų rekomenduojamų dviračių dizainas ir komponentai yra labai pasenę.

Kodėl mes vis dar reklamuojame sunkias priekines pakabas kaip komforto funkciją? Visi išvardyti buvo prastai suprojektuoti valdyti bekelėje. Jiems tai nepavyko net 90-aisiais. Sureguliuoti taip, kad sugertų kelio nelygumus, jie pavojingai nertų ir paskatintų svirduliuoti. Tai pavojinga!

Pažvelkite į bet kurį tradicinį turistinį dviratį, nuo pigiausio iki brangiausio. Jie skirti ilgoms valandoms sėdėti balne ir ištisoms dienoms. Ne vienas turi pakabos šakę. Gera geometrija, medžiagos ir komponentai daro dviratį patogų, patikimą ir efektyvų, o ne triukus.

Šiandien nė vieno iš išvardytų stebulės pavaros modelių negalima įsigyti su vidutine pavara už tuos pačius ar mažesnius pinigus. Stebulės pavaros ir kadencijos jutikliai yra 90-ųjų. Geriausiųjų sąrašas turi būti bent jau dabartinio amžiaus.

supratau. Kai kurie gali puikiai susitvarkyti su stebulės pavara. Jie turi nedaug ir mažų kalvų arba nesirūpina, ar jie turi sulėtinti. Jiems gali net nereikėti papildomo sukimo momento jutiklio diapazono vidurinėje pavaroje. Jie vis dar yra didžiulis skausmas, dėl kurio reikia pakeisti plokščią ir sunkų pakėlimą ar tvarkymą sudėtingose ​​​​situacijose. Atėjo laikas keistis. Kaip gaila, kad toks kokybiškas produktas kaip „The Aventon“ vis dar naudojamas su šia pasenusia technologija.

Kiekvienas išvardytas dviratis naudoja sunkų, nuobodų ir triukšmingą tiesių gabaritų aliuminį. Taip yra net keliuose, kuriuose yra geriau hidroformuoti vamzdžiai! Beveik visuose tradiciniuose dviračiuose nuo šimtmečio pradžios turime jautresnius, mažiau triukšmingus, suspaustus ir hidroformuotus vamzdelius. Svoris žudo diapazoną. Dėl to gerą dviratį sunku valdyti mažesniam žmogui.

Kai kurie netgi turi kvadratinius vamzdžius. Tai perkelia grubią kelionę į visiškai naują lygį. Kokia prasmė važiuojant keliu turėti patogią šakę, strypus ir sėdynę su ypač kietu galiniu trikampiu? Tas pats xan pasakytina apie kvadratinį vamzdelį, reikalingą patentuotai baterijai įmontuoti į apatinį vamzdelį.

Nenoriu būti neigiamas. Noriu reklamuoti puikias alternatyvas. Pakankamai geras tiesiog nebėra pakankamai geras. Šie pakankamai geri dviračiai turėtų kainuoti bent pusę kainos ir įsigyti tik tokiose vietose kaip universalinės parduotuvės. Mes galime padaryti geriau ir nesugadindami banko. Aš tai darau kasdien savo mažoje parduotuvėje. Nesu niekuo ypatingas ir nesu ypatingai talentingas. Turiu tik 50 metų važinėjimo dviračiu patirtį. Jei galiu tai padaryti, tai gali padaryti ir Mfg. Pradėkime reikalauti daugiau už savo pinigus.



Source link

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *