Mikredicininiai mikroautobusai tvarko trijų eilių šeimos pareigas geriau nei visureigiai beveik visais aspektais. Jie gali ne vilkti tiek, kiek atrodyti kaip Butchas, tačiau jie yra erdvesni, patogesni, lankstesni ir dažniausiai efektyvesni degalams. Pusė iš keturių parduodamų mikroautobusų dabar siūlo visų ratų pavarą, o visi nauji mikroautobusai, išskyrus vieną, turi hibridinį variantą.
Atnaujinta 2025 m. „Honda Odyssey“ taip pat nesiūlo. Tai tik priekinių ratų pavara ir ji vis dar riedėja su 3,5 litro V-6, kuris kartu gauna 22 mpg. Vis dėlto tai vis dar yra puikus mikroautobuso pasirinkimas. Kaip yra 2025 m. „Toyota Sienna“. Jis tiekiamas su priekinių ar visų ratų pavara, o kartu su EPA įvertinta 36 mpg.
Abu turi daug ką pasiūlyti – nuo funkcijų iki saugos technologijų. Galų gale, kuris laimi? Štai kaip mes tai sutvarkome.
„Honda Odyssey“ ir „Toyota Sienna“ kaina ir funkcijos
- „Honda“ sumažino „Odisėjos“ sudėtį į „Ex-L“, „Sport-L“, „Touring“ ir „Elite“, kurių kaina-nuo 43 315 USD iki 52 275 USD
- „Toyota Sienna Hybrid“ svyruoja nuo 40 635 USD iki 58 355 USD (visos kainos apima paskirties vietą)
- Mūsų pasirinkimai: „Honda Odyssey Ex-L“ ir „Sienna Xle“
Kurią „Toyota Sienna“ turėčiau nusipirkti?
Standartinis hibridas „Toyota Sienna“ yra su keliomis apdailos galimybėmis, įskaitant „Le“, „XLE“, „XLE Woodland“, „XSE“, „Limited“ ir „Platinum“. Visų ratų pavara kainuoja 2000 USD papildomai visiems, išskyrus „XLE Woodland“, kur jis yra standartinis. Pirkėjai, kuriems reikalingas aštuonių keleivių išdėstymas, turėtų nepamiršti, kad tik „Le“ ir „Front-Rheel Drive XLE“ turi šią galimybę.
Standartinė „Sienna Le“ kainuoja 40 635 USD, įskaitant 1 450 USD paskirties mokestį. Jame yra numatomi modernūs mikroautobusų pagrindai, galios slydimo durys, plaustas saugos technologijos ir 9,0 colių jutiklinis ekranas su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“. Žingsnis iki „Sienna XLE“ dar keli tūkstančiai tūkstančių ir gausite stoglangio ir sintetinės odos apmušalus. „Fancy Sienna Limited“ prideda odos apmušalų, JBL garso, navigacijos ir automobilių intervalo, skirtą vairuotojui susisiekti su keleiviais gale. „Sienna Platinum“ su visų ratų pavara kainuoja daugiau nei 58 000 USD.
Kurį „Honda Odyssey“ turėčiau nusipirkti?
Odisėja yra tik keturiuose gerai įrengtuose apdaila, tačiau nė vienas iš jų nėra pigus, ypač palyginti su „Sienna“ hibridu. „Ex-L“ kainuoja 43 315 USD su privalomu 1 395 USD mokesčiu, o jame yra 7,0 colių prietaisų klasteris, derinantis skaitmeninį ekraną su analoginiu spidometru, 9,0 colių jutikliniu ekranu su belaidžio išmaniųjų telefonų ryšiu ir belaidžio įrenginio įkrovikliu. Tai gera odisėja.
44 465 USD „Sport-L“ yra tamsu su juodais išoriniais apdailos gabalėliais, tokiais kaip daugybė visureigių ir juodos odos apmušalų su raudonu kontrastu, o viršutiniai elitiniai prabangos prabangos yra dviejų tonų perforuotos odos apmušalai, atvėsintos priekinės sėdynės, šildomas vairas ir rankos -Pardas galios bagažinės dangtis, be kitų atnaujinimų, už 52 275 USD.
Pranašumas: „Toyota Sienna“, prekiautojoje ir namuose, turinčiose mažesnes numatomas nuosavybės išlaidas.
„Honda Odyssey“ ir „Toyota Sienna“ pasirodymas, variklis, vilkimas
- „Odyssey“ turi 3,5 litro V-6, esant 280 AG, 262 svarų pėdų sukimo momentas; Jis turi tik 10 greičių automatinę ir priekinių ratų pavarą
- „Sienna“ sujungia 245 AG 4 cilindrų dujų variklį ir porą ar trio elektrinius variklius, skirtus pavara priekiniams ar visų ratų pavara
- „Honda“ važiuoja patogiai, tačiau Sienna tvarko labiau judrumu
- Abu mikroautobusai gali vilkti iki 3500 svarų
Ar „Honda Odyssey“ yra 4WD?
Ne, jis galimas tik su priekinių ratų pavara.
Visi „Odysseys“ yra su 280 AG, 3,5 litro V-6, suporuota su 10 greičių automatine. Kombinuotas „Portly People Mover“ sujaudina nekantriai, nors 10 greičių automatinė transmisija gali sumažėti mažu greičiu, kai jos paprašoma greitai pereiti. Nepriklausomas „Honda“ pakabos dizainas atlieka puikų darbą nutildydamas kelią ir sklandžiai važiuodamas, kol jis atsiremia į kampus.
Ar „Toyota Sienna“ yra 4WD?
„Woodland“ modeliai įprastą priekinių ratų pavaros sąranką paverčia visų ratų pavara, kitaip tai yra 2000 USD pasirinkimas. Trečiasis elektrinis variklis siunčia galią galiniams ratams, nepriklausomai nuo variklio ir priekinių ratų. Čia „Toyota“ hibridinė sąranka sujungia 4 cilindrų su dviem varikliais ir maža akumuliatoriaus paketu iki 245 AG. Jis geriau veikia mažu greičiu, kai jis suteikia gerą sukimo momentą, skirtą stoti už stotelių paleidimą, tačiau tai padidėja kylant greičiui. Pavartojimas nėra toks sklandus ir toks pat stiprus kaip „Honda“, tačiau „Toyota“ pakaba geriau įsitaiso į kampus ir gerai seka greitkelyje. Kompromisas yra nedidelis, tačiau akį patraukiantis degalų ekonomijos skirtumas nėra.
Privalumas: „Honda Odyssey“.
„Honda Odyssey“ ir „Toyota Sienna“ degalų ekonomija
- Sienna uždirba 36 mpg kartu su FWD arba 35 mpg kartu su AWD
- „Honda Odyssey“ patikrina 22 mpg kartu su FWD
- Odisėja yra vienintelis mikroautobusas be hibridinio varianto
„Toyota Sienna“ įvertina savo hibridinę jėgos pavarą. Su priekinių ratų pavara EPA sujungia 36 mpg sujungtu ir vis tiek gauna 35 mpg kartu su visų ratų pavara.
„Honda’s Odyssey“ rezervuarą nuvalo 19 mpg miesto greičiu, 28 greitkeliu, 22 kartu. Tai vienintelis mikroautobusas, neturintis hibridinio varianto, įskaitant „Chrysler Pacifica“ ir „Kia Carnival“.
Privalumas: „Toyota Sienna“.

„Toyota Sienna“ ir „Honda Odyssey“ interjero ir krovinių erdvė
- Nei vienas iš jų nėra sulankstyta antros eilės sėdynė
- Abu turi sulankstytas trečiosios eilės vietas
- „Honda“ vidurinę eilę galima pašalinti; „Toyota“ negali
Nei vienas iš šių mikroautobusų neturi „Chrysler Pacifica“ lankstumo. Vietoj to, jie aplenkia ir sulanksto antros ir trečiosios eilės sėdynes, kad padidintų erdvę kroviniams ar žmonėms, nesugadindami tų sėdynių į grindis.
Kiek kambario yra „Honda Odyssey“?
Odisėjoje „Honda“ sukuria puikią erdvę vairuotojui ir priekiniam keleiviui, supančiai juos su mažų daiktų laikymu. Šildomos galios priekinės sėdynės yra standartinės. Aštuoni žmonės gali sėdėti standartiniame mikroautobuse arba septyni, kai pašalinama antros eilės vidurinė sėdynė. Kai tai bus padaryta, užbortinės sėdynės gali stumti kartu, kad būtų lengviau patekti į nugarą, arba likti atskirai, kad sukurtumėte praėjimą transporto priemonės viduryje. Tos kapitono kėdės gali būti pašalintos, arba jos taip pat slenka pirmyn ir atgal, kad būtų galima sulankstyti erdvę, kurią turi trečiosios eilės sėdynė, kurioje yra 38,1 colio kojų-mūsų patirtis, kad pilno dydžio keleiviai jaustųsi patogiai.
Odisėjoje yra mažiausiai 33 kubinės pėdos vietos už trečiosios eilės; Kai jis yra sulankstytas, jis siūlo 88,6 kubinių pėdų erdvės. Pašalindamas vidurines sėdynes ir sulankstydamas galinę dalį, Odisėja gali valdyti iki 144,9 kubinių pėdų krovinio. Joks automobilių visureigis negali to suderinti.
Kiek vietos yra „Toyota Sienna“?
Sienna taip pat neslepia. Jame yra ir iki aštuonių žmonių vietų – visi modeliai gauna galios vairuotojo sėdynę ir naudingą laikymo lentyną per keleivio priekinės sėdynės pusę. Jis taip pat turi dviejų pakopų centrinę konsolę, skirtą giliai saugoti. Oda yra pasirinkimas, jei išgalvotos mikroautobusai yra jūsų koncertas.
Antrosios eilės „Sienna“ sėdynės labiau primena oro linijų stiliaus sostus. Sienna, turėdama iki 25 colių pirmyn ir atgal. Kompromisas? Sienos vidurinių sėdynių negalima pašalinti. „Toyota“ sprendimas: leiskite sėdynės dugnams pasislinkti, kad vidurinės sėdynės sulankstytų prie priekinės sėdynės nugaros. Stumkite tas vidurines sėdynes į priekį ir lengviau patekti į trečiąją eilę, kuri įsmeigia į grindis, kai jų nenaudojama. Apskritai, antrosios ir trečiosios eilės, kiek įmanoma geriau išstumtos iš kelio, Sienna gali nešti iki maždaug 101 kubinių pėdų krovinių.
Pranašumas: „Honda Odyssey“.
„Honda Odyssey“ ir „Toyota Sienna Safety“
- Abu turi standartinį automatinį avarinį stabdymą, aptikus pėsčiųjų
- „Toyota“ siūlo erdvinio vaizdo kamerų sistemą
- Abu mikroautobusai uždirba „IIHS Top Safety Pick“
Abi transporto priemonės yra su standartiniu automatiniu avariniu stabdymu su pėsčiųjų aptikimu, aktyvia juostos valdymu, automatinėmis didelėmis sijomis, aklųjų taškų monitoriais ir adaptyvia greičio palaikymo sistema. „Siennos“ erdvės vaizdo kamerų sistema yra „Sienna“ parinktis, bet ne „Honda“, nors „Honda“ turi fotoaparatą, leidžiantį tėvams stebėti trečiosios eilės sėdynę. „Toyota“ siūlo ekraną „Head-Up“ ir galinį fotoaparato veidrodį, kad būtų geresnis kelio vaizdas atgal.
Šios savybės skirtingais pirkėjais patinka skirtingais būdais, tačiau „Toyota“ naudai sumažėja „Crash-Test“ balai. Abi transporto priemonės pelno aukščiausią IIHS saugos pasirinkimo reitingą, taip pat penkių žvaigždučių NHTSA reitingą, tačiau „Odisėja“ taip pat neatliko taip gerai.
Privalumas: „Toyota“ geriau sekasi atliekant avarijų testus.
„Honda Odyssey“ ir „Toyota Sienna“ dizainas
- Abu furgonai imituoja savo visureigių brolių ir seserų stiliaus užuominas
- Sienna turi sudėtingesnį interjerą
- „Honda“ žaibo varžtas smogė ir išblėso
Mikroautobusams nereikia būti stiliaus lyderiais, tačiau kartu su „Chrysler Pacifica“ ir „Kia Carnival“ žaidime „Odisėja“ ir „Sienna“ abiem reikia pasiimti savo.
„Sienna“ sportuoja kai kuriuos didelius susijusių „Toyota Highlander“ sparnus – ir kol kas tai veikia. Flares ir aukštos grotelės suteikia tam tikrą personažą, kurio ilgą laiką trūko, nors kai kurie redaktoriai nurodo priekinę dalį sūrio skydų įrankių atžvilgiu. Interjeras yra švariau sukurtas ir draugiškiau naudoti nei ankstesnėse Sientose, nors brangiausi modeliai iš tikrųjų to neatrodo.
„Odisėjos“ pertvarkymas pertvarkė, nes paskutinis pagrindinis jo perdarymas atėjo 2018 m. Dideli visureigiai panašūs juodos spalvos apdaila, padaliję šoninį stiklą -panašus į Sienną. Protingos saugyklos gausu, tačiau ją supa daug metalinių ar blizgių plastikinių apdaila. Naujausi „Honda“ pilotų ir CR-V visureigiai atlieka fantastišką darbą atsakydami į tuos pačius vartotojo poreikius-ir tuo pačiu atrodyti madingesni.
Privalumas: piešti. Sienna turi gražesnį interjerą, tačiau ne tik patrauklus, bet ir „Kia Carnival“ ar „Chrysler Pacifica“.
„Toyota Sienna“ ir „Honda Odyssey“: kuris yra geresnis mikroautobusas?
„Honda Odyssey“ balai a TCC reitingas yra 6,3 iš 10 Palyginti su a 6.7 iš 10 „Sienna“. „Honda“ linkteli už vairavimo dinamiką, vidaus erdvę ir važiavimo kokybę, tačiau „Toyota“ „Sienna“ degalų ekonomija žymiai pralenkia „Odisėjos“. Tai čia labai skiriasi.