Neseniai interviu su Įkrautas„Case Construction“ „Brad Stemper“, „Brady Lewis“ ir George’as Macintyre’as aptarė bendrovės postūmį į elektrifikaciją sunkioje įrangoje, ypač sutelkdami dėmesį į „580EV Electric Enchoe Loader“. Pokalbyje buvo tiriamas plėtros procesas, veiklos palyginimas, pramonės priėmimas ir būsimas elektrifikavimo padariniai statybų sektoriuje.
Vienas iš pagrindinių diskusijos pasirinkimų buvo tas, kad daugelis operatorių, iš pradžių skeptiškai vertinamų dėl elektrinių mašinų, nustebino jos momentinį sukimo momentą ir galią, o tai tiksliai atspindi dėklo dyzeliną varomą 580 „Super N“ modelį. Be to, sumažėjęs triukšmo lygis buvo didelis pranašumas, leidžiantis geriau bendrauti vietoje ir pagerinti operatoriaus komfortą, ypač miesto aplinkoje.
https://www.youtube.com/watch?v=ozybjnsh_0i
Pokalbyje taip pat pabrėžta elektrinės sunkiosios įrangos ekonominė ir priežiūros nauda. Esant mažiau judančių dalių, „580EV“ pašalina variklio alyvos pokyčių, degalų filtrų ir išmetimo sistemos priežiūrą, dėl ko sumažėja eksploatavimo sąnaudos ir sumažintos prastovos. „Case“ taip pat pristatė EV priežiūros programą, užtikrinančią patikimą aptarnavimą ir priežiūrą ankstyviems elektros statybos mašinų pritaikymams.
Atvejo komanda pabrėžė, kad elektrifikavimas yra ne tik pramonės tendencija, bet ir ilgalaikis poslinkis. Nors iššūkiai, tokie kaip įkrovimo infrastruktūra ir laivyno integracija, dar turi būti išspręsti, įmonė įsitikinusi, kad akumuliatorių technologijos ir įkrovimo sprendimų pažanga ir toliau palaikys perėjimą. Atvejo investicijos į elektrines naujoves yra ne tik autonominių EV modelių kūrimas, bet ir gerinant bendrą statybinės įrangos efektyvumą ir tvarumą ateičiai.