Rėmėja „Chroma“.
EV efektyvumo ir saugos gerinimas priklauso nuo efektyvios baterijos valdymo sistemos (BMS).
Kalbant apie automobilių BMS, svarbu pažymėti, kad akumuliatorius nėra tiesiogiai prijungtas prie variklio.
Vietoj to, jis jungiasi per reles ir saugiklius. Bet koks šių komponentų atjungimas arba nenormalus sujungimas gali sukelti netikėtą varžos padidėjimą. Kadangi įtampa ir srovė, tekanti iš akumuliatoriaus į variklį, yra didelė ir dažnai svyruoja, dėl padidėjusios varžos sistemos temperatūra gali pakilti ir tapti nestabili.
Atsisiųskite šią baltąją knygą, kad sužinotumėte, kaip tai padaryti „Hardware-in-the-Loop“ (HIL) bandymo sistemos gali pateikti paketo įtampos ir izoliacijos varžos simuliatorių, leidžiantį vartotojams lengvai atlikti BMS testavimą.