Kaip „Starline“ keičiamos autobusų sistemos gali pakeisti EV įkrovimo infrastruktūrą
Spartus elektrinių transporto priemonių priėmimo augimas daro didžiulį spaudimą įkrovimo infrastruktūrai, o vietos apribojimai, montavimo išlaidos ir mastelio keitimas iškyla kaip pagrindiniai iššūkiai. Kadangi miestai, įmonės ir laivyno operatoriai stengiasi išplėsti EV įkrovimo tinklus, tradiciniai energijos paskirstymo metodai yra neveiksmingi, brangūs ir sunkiai matomi.
„Starline“, energijos paskirstymo sprendimų lyderė, teikia savo patirtį „Track Busway Systems“ į EV įkrovimo sektorių. Neseniai vykusiame internetiniame seminare, kurį priėmė ĮkrautasDoug Moore, vyresnysis produktų vadovas, ir Adrianas Sanchezas, „Starline“ komercinių ir pramoninių pardavimų direktorius, aptarė, kaip bendrovės „Busway“ technologija suteikia lankstesnę, ekonomiškesnę ir keičiamą alternatyvą įprastoms veikiančioms instaliacijoms.
Didėjantis keičiamo EV įkrovimo infrastruktūros poreikis
EV priėmimas spartėja precedento neturinčiu tempu. Vien tik JAV valstybinės EV įkrovimo stotys padidėjo nuo mažiau nei 500 2009 m. Iki daugiau nei 60 000, o milijardai dolerių federaliniu finansavimu skatina toliau plėtrą. Nepaisant šių pastangų, įkrovimo infrastruktūra daugeliui vairuotojų išlieka ribojantis veiksnys, ypač miesto vietose, kur esamų pastatų modifikavimas dažnai yra sudėtingas ir brangus.
„Mes matome didžiulį poslinkį link elektrifikacijos, ypač komerciniuose laivynuose“, – sakė Sanchezas. „Verslui reikia imti sprendimus, kurie šiandien yra ne tik funkcionalūs, bet ir pritaikomi ateityje augti“.
Šis mastelio poreikis yra tas, kuriame išsiskiria „Starline“ autobusų sistemos. Iš pradžių sukurta duomenų centruotams ir pramoninėms patalpoms, dabar ši technologija yra naudojama EV įkrovimo projektams, atsižvelgiant į daugelį skausmo taškų, kurie kliudė didelio masto diegimui.
EV įkrovimo iššūkiai: kas mus sulaiko?
Tiesioginė apklausa internetinio seminaro metu pabrėžė pirminius iššūkius, su kuriais susiduria EVSE (elektromobilių tiekimo įranga) montuotojai:
- Svetainės pasirengimo ir infrastruktūros išlaidos (45%)
- Bendros diegimo išlaidos (40%)
- Mastelio ir būsimo augimo planavimas (30%)
- Elektros darbo išteklių prieinamumas (10%)
Šios išvados atitinka pramonės stebėjimus: tranšėjos, vamzdyno diegimo ir skydelio atnaujinimai žymiai padidina išlaidas ir sudėtingumą. Senesnių pastatų ar kelių lygių stovėjimo konstrukcijų modernizavimas dar labiau apsunkina reikalus.
„Mes nuolat girdime iš klientų, kovojančių su tradicinių laidų metodų apribojimais“, – sakė Moore’as. „Jei jums reikia pridėti daugiau įkroviklių per kelerius metus,„ Hardwired Solutions “reikalauja išsamių pertvarkymų, didėjančių išlaidų ir prastovų.“
Kaip „Starline“ autobusų sistema suteikia lanksčią alternatyvą
„Starline“ „Busway“ sistemos siūlo modulinį, pridėtinį energijos paskirstymo sprendimą, kuris pašalina poreikį atlikti didelius tranšėjos ar vamzdynus. Užuot pasikliaudama fiksuotomis grandinėmis, sistema suteikia nuolatinę prieigą prie galios per atvirojo kanalo takelį, leisdama lengvai pridėti ar pakeisti įkroviklius.
Pagrindiniai „Starline Busway“ sistemų pranašumai, skirti EV įkrovimui:
- Mastelio keitimas: energijos paskirstymą galima išplėsti arba modifikuoti be didelių infrastruktūros pakeitimų.
- Išlaidų taupymas: pašalina brangią tranšėją ir diegimą vamzdyne, sumažinant bendras projekto išlaidas.
- Diegimo greitis: Įrenginiai yra žymiai greitesni, dažnai užbaigiami per nedidelę laiko dalį, reikalingą tradiciniams laidams.
- Lankstumas: įkroviklius galima sumontuoti, perkelti ar atnaujinti pagal poreikį nereikalaujant didelių elektrinių darbų.
- Sauga ir patikimumas: Uždaros laidininko juostos neleidžia paveikti gyvų komponentų, o sistema atitinka IP54 apsaugos nuo dulkių ir drėgmės standartus.
„Mūsų„ Busway “sistema veikia kaip pridėtinė elektros tinklas“, – aiškino Sanchezas. „Tai atneša galią ten, kur jums reikia, leisdami lengvai įdiegti įkrovimo įrangą.“
Realaus pasaulio paraiška: „Je Dunn“ būstinės atvejo analizė
Viena iš įtikinamiausių „Starline“ sprendimo veikimo demonstracijų yra naujausias įrengimas „JE Dunn Construction“ būstinėje Kanzas Sityje. Susidūrusi su iššūkiu pridėti EV įkrovimą į dešimtmečių senumo automobilių stovėjimo aikštelę, bendrovei reikėjo sprendimo, kuris sumažintų sutrikimus ir ateityje buvo atsparioje svetainėje plėtrai.
- Pradinė sąranka: Įdiegti du 2 lygio sienas montuojami įkrovikliai, maitinami „Starline“ serijos „S Track Busway System“.
- Į modernizavimo apribojimai: tradicinių kanalų nėra vietos, o maitinimo išjungimas nereikėjo sumažinti.
- Mastelio keitimas ir išplėtimas: per kelias savaites nuo diegimo įmonė sklandžiai išsiplėtė, kad palaikytų keturis įkroviklius.
„Gebėjimas padidinti mastelį neišplėšant betono ar naujojo vamzdžio paleidimo buvo žaidimų keitiklis“,-pažymėjo Moore’as. „Ir kadangi sistema yra modulinė, pridedant daugiau įkroviklių yra taip paprasta, kaip įdiegti papildomus papildinius.“

Be keleivių EVS: plečiamas į komercinius laivynus ir logistikos centrus
„Starline“ technologija nėra skirta tik keleivinėms transporto priemonėms įkrauti – ji jau naudojama įvairiose programose, įskaitant:
- Laivyno įkrovimas: Komerciniai operatoriai greitai pereina prie elektrinių transporto priemonių, todėl reikia keičiamos infrastruktūros, palaikančios ilgalaikį augimą.
- Sandėlių ir logistikos centrai: Didelio tankio įkrovimo sprendimai elektriniams šakiniams krautuvams ir automatizuotoms transporto priemonėms (AGV) pagerina paskirstymo centrus.
- Viešasis transportas: Mokyklų rajonai ir savivaldybės elektrifikuoja autobusų parkus, reikalaujančius patikimų, efektyvių kosmoso efektyvių įkrovimo sprendimų.
Dideliame Kanados paskirstymo centre „Starline“ „Busway“ sistema supaprastino elektros šakinio krautuvų mainų stoties energijos tiekimą, sumažindama montavimo laiką ir išlaidas, tuo pačiu pagerinant veiklos efektyvumą.
„Mes matėme, kad tokios įmonės kaip„ Publix “ir„ Ikea “laikosi šio požiūrio į savo sandėlio operacijas“, – sakė Sanchezas. „Tai puikiai tinka įrenginiams, kur lankstumas ir veikimas yra kritiški“.
EV įkrovimo infrastruktūros ateitis
Tobulėjant EV rinkai, taip pat turi ir jos infrastruktūra. Pagrindinės tendencijos, formuojančios energijos paskirstymo ateitį, yra:
- Didesnio galingumo įkrovimo sprendimai: palaikant naujos kartos ypač greitus įkroviklius komercinėms reikmėms.
- Integracija su atsinaujinančia energija ir saugykla: apkrovos valdymo optimizavimas ir energijos panaudojimas ne piko energijoje.
- Pažangios galios stebėjimas: tinklo reagavimo padidinimas naudojant realiojo laiko duomenų analizę.
„„ Starline “yra įsipareigojusi išlikti prieš kreivę“, – pabrėžė Sanchezas. „Mes nuolat diegiame naujoves, plečiame savo gamybos galimybes ir bendradarbiaujame su pramonės lyderiais, kad sukurtume protingesnius, labiau pritaikomus galios sprendimus“.
Verslui ir savivaldybėms, siekiančioms keičiamo mastelio, ekonomiškai efektyvios EV įkrovimo infrastruktūros, „Starline“ „Busway“ sistemos siūlo įtikinamą alternatyvą tradiciniams veikiantiems požiūriams. Siekdama sėkmės reikalaujančioje pramoninėje aplinkoje, įmonė yra gerai pasirengusi padėti paskatinti kitą EV priėmimo etapą.
Protingesnis požiūris į EV infrastruktūros diegimą
Kai EV įvaikinimas spartėja visame pasaulyje, pasenę energijos paskirstymo metodai nebegali neatsilikti nuo paklausos. „Starline“ takelio „Busway“ technologija pateikia keičiamą, lanksčią ir ekonomišką alternatyvą, pašalinančią daugelį kliūčių, susijusių su tradiciniais laidais.
Verslui ir vyriausybėms plečiant įkrovimo tinklus, bus labai svarbi galimybė greitai diegti, modifikuoti ir mastelio infrastruktūrai. Pasitelkdama „Modular Busway“ sistemas, pramonė gali būti atsparios ateičiai, tuo pačiu žymiai sumažindama sąnaudas ir montavimo laiką.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie „Starline“ sprendimus, apsilankykite „Starline Power“ arba apsilankykite Įkrautas internetinis seminaras čia.