AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Aventon Aventure 2 apžvalga | „Fat Bikes“ baras


Kai priskiriate elektroninį dviratį „greitai“, turite paaiškinti, kad greitis turi savo spektrą. Tai gali būti nuo valdomo ir linksmo iki laukinio ir baisaus. „Aventure 2“ yra greitas el. dviratis, kurį lengva valdyti ir kuris yra labai smagus.

Aukščiau pateiktoje diagramoje pastebėsite, kad „Aventure 2“ greitai juda su variklio pagalba, o greičiai, atrodo, šiek tiek susiskirsto pagal pagalbos lygius. Tai daugiausia lemia du veiksniai: aš mušu pedalą šiek tiek agresyviai, o sukimo momento jutiklis sukurtas taip, kad atitiktų jūsų pastangų lygį.

Turėdamas trasos bandymų duomenis, kuriuos surinkome per daugelį metų, ir keleto EBR apžvalgininkų, su kuriais galima palyginti save, paprastai matau vieną ar dvi mylias per valandą greitį be variklio ratu greičiau nei dauguma mano EBR kolegų. Tai man duoda 17,3 mph Eco ratą, o Jonas priartėja prie 14 mylių per valandą. Atminkite, kad sukimo momento jutiklio grožis yra tas, kad dviratis nori susitikti su jumis ten, kur esate, o tai sujungia malonumą, kai norite stipriai įkrauti, ir galimybę važiuoti laipsniškesniu tempu maloniam kruizui.

Dabar mes taikome „išbandyti juos, kai jie siunčiami“ politiką, kurią taikėme, kai kalbame apie mūsų bandymus. Taigi, nors „Aventure 2“ yra 2 klasės elektroninis dviratis, jį galima pritaikyti 3 klasės 28 mylių per valandą greičiui „Aventon“ programėlėje, kuri suporuojama su jūsų dviračiu. Kaip papildomą ratą aš pakeičiau „Aventure“ į 3 klasę (kaip sakiau, esu šiek tiek agresyvus) ir dar kartą įveikiau trasą „Turbo“ režimu. Tokiu atveju jis įveikė trečią greičiausią ratą trasoje iki šiol (pralaimėjau tik dviem skirtingiems 1000 W vidutinio greičio demonams). Jaučiu, kad paskutiniame rate sužinojau du pagrindinius dalykus apie „Aventure 2“.

Pirma, šis dviratis puikiai valdo greitį ir suteikia didelį pasitikėjimą. Paprastai 22 arba 23 mylių per valandą greitis yra mano komforto ribos pabaiga daugumoje mano išbandytų elektroninių dviračių. Daugelis jų šiek tiek barška ir vibruoja arba gali jaustis trūkčiojančiais ne itin puikiais būdais, kurie mane įspėja, kad nevažiuočiau daug greičiau. Tačiau „Aventure 2“ jautėsi taip tvirtai po manimi, kad lengvai priartėjau prie 28 mylių per valandą greičio 3 klasės ribų. Tai pranašumas, kurį gali suteikti 77 svarai aukščio ir 4 colių pločio padangos.

Galiausiai, dar vienas subtilus originalios „Aventure“ pakeitimas buvo didesnė priekinė šio modelio žvaigždutė – 46t dabar yra 48t. Nors galinė kasetė buvo pakeista iš „Shimano Acera“ į „Shimano Altus“, ji vis dar yra tokia pati 12–32. Išplėsta pavarų dėžė jautėsi subtiliai, o aš negalėjau aptikti jokio vaiduoklio, minančio pedalą iki 28 mylių per valandą. Kartu su sukimo momento jutikliu, pavara leidžia gerai jaustis net važiuojant dideliu greičiu lygioje trasoje.

Mano bendras įvertinimas iš trasos testo buvo „Aventure 2“ rankenos ir 2 arba 3 klasės elektroninis dviratis. Vairuotojai ras valdomą greitį su keturiais pagalbiniais lygiais. Kiekvienas lygis atima šiek tiek daugiau pranašumų, kai lipate per pagalbinius režimus, tačiau dviratis niekada neatima teigiamos pedalo patirties.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -