„Mercedes-Benz“ S klasės kupė gali sugrįžti, nes automobilių gamintojas ketina toliau judėti į aukštesnę rinką.
Pirmą kartą pastebėjo Automobilis ir vairuotojas, pora prekių ženklų paraiškos kartu su Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba (EUIPO) parodys dabartinės kartos S klasės, viduje žinomos kaip W223, kupė versijas. Mercedes nutraukė kupė kėbulo stilių (kartu su kabrioletu), pristatydamas šią kartą, kuri pasirodė kaip 2021 m.
Galimo Mercedes-Benz S klasės kupė prekės ženklas
Atrodo, kad vienas yra a Maybach S klasėpasižymi tokiomis pačiomis grotelėmis, chromuotomis oro įleidimo angomis ir gaubto ornamentu kaip Maybach S klasės sedanas ir Maybach GLS klasės visureigis. Antrasis atvaizdas yra labiau panašus į AMG, dėvintis šiuo metu AMG S 63 E Performance sedano groteles ir AMG ženklelį ant bagažinės dangčio.
Kaip pažymi „Car and Driver“, šiuos du dokumentus pateikė ne pats „Mercedes“, o Robu Aktiengesellschaft, kuris 2021 m. pateikė prekės ženklo paraišką dėl to, kas galiausiai tapo „Bussink GT R SpeedLegend“ – smarkiai modifikuotu AMG GT, kurį sukūrė ilgą laiką. Mercedes automobilių sporto partneris HWA kad atrodė šiek tiek kaip proto-AMG PureSpeed.

Galimo Mercedes-Benz S klasės kupė prekės ženklas
PureSpeed, rodsteris, turintis F1 stiliaus halo apsaugos sistemą, yra pirmasis Mercedes Mythos serija riboto leidimo transporto priemonių. Gali būti, kad S klasės modeliai, pateikti šiuose prekių ženklų dokumentuose, gali būti būsimi šios serijos įrašai. Tai reiškia, kad tai nebūtų masinės gamybos modeliai, kaip ankstesnės kartos S klasės kupė. Galų gale, „PureSpeed“ yra tik 250 vienetų.
Nepriklausomai nuo jo formos, naujasis S klasės kupė atitiktų dabartinę Mercedes strategiją, kuria siekiama pabrėžti aukščiausios klasės transporto priemones ir pritaikymas gerai nusiteikusiems vartotojamsįtraukdamas automobilių gamintoją į tiesioginę konkurenciją su Rolls-Royce ir Bentley.