AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Ride1Up CF Racer 1 apžvalga


„CF Racer 1“ važiavimo kokybė iš esmės buvo puiki – ypač atsižvelgiant į kokybiškus komponentus, lengvą rėmą ir paprastą sąsają. Šioje apžvalgos dalyje pateikiama daugiausiai mūsų kritikos, tačiau dažniausiai šie punktai yra daugiau svarstymų, kuriuos reikia žinoti, o ne dalykus, kuriuos reikia taisyti.

Pradedant teigiama nata, bendras dviračio valdymas ir pojūtis buvo fantastiški. Pastebėjau, kad lengvas rėmas buvo pastebimai judrus ir energingas, todėl galima greitai įsibėgėti ir greitai manevruoti. Anglies pluošto konstrukcija taip pat žymiai pagerino komfortą, sugerdama aplinkos vibracijas, tačiau esant visiškai standžiam rėmui, iškilimai vis tiek buvo pastebimi.

Kalbant apie tinkamumą, aš pastebėjau, kad CF Racer 1 yra gana patogus, nors jo tinkamumas yra ribotas, kad būtų galima efektyviai gaminti. Dviratis siūlomas dviejų rėmų dydžių – 50 cm ir 56 cm – bendrai tinka vairuotojams nuo 5’3″ iki 6’3″. Yra specifikacijų / geometrijos skirtumų tarp dviračio kelių / žvyro versijos, tačiau galime kalbėti tik apie mūsų išbandytą žvyro versiją.

50 cm rėmas turi 400 mm vairą (467 mm ties išsiplėtusiais kritimais), o didesnėje 56 cm versijoje yra 420 mm / 487 mm skersmens strypai. Nepriklausomai nuo pločio, tai yra individualūs monokokiniai (vienos dalies) įrenginiai su integruotu kotu. Ši konstrukcija reiškia, kad bet koks tikslus vairo aukščio ar pasiekiamumo reguliavimas greičiausiai kainuos brangiai, nes norint pritaikyti įrenginį reikės pakeisti standartinį kotą ir atskirą vairo komplektą. Todėl skatintume prekės ženklą išplėsti rėmelių dydžių skaičių iki mažiausiai 3 (4 būtų dar geriau, bet, kaip suprantame, žymiai brangiau), kad būtų galima tiksliau pritaikyti kiekvieną dydį.

Džiaugiamės Ride1UP už elegantišką ir stilingą CF Racer 1 dizainą; jo lygus rėmas yra dar vienas anglies pluošto konstrukcijos privalumas. Be atidaus tyrimo, tikėtina, kad dauguma praeivių manytų, kad tai yra analoginis dviratis, nes jo variklis yra tik šiek tiek didesnis nei standartinio rato stebulės, jo akumuliatorius yra visiškai paslėptas, o kabeliai išvesti iš vidaus. Tačiau ši paskutinė smulkmena yra dar vienas dalykas, kurį reikia žinoti, nes atliekant įprastą techninę priežiūrą (guolio keitimą ir t. t.) reikės daugiau veiksmų ir greičiausiai padidės darbo sąnaudos, kai pasitikite mechaniku.

Norėdami išsamiau paaiškinti vartotojo sąsają, CF Racer naudoja vieną SRAM Rival DoubleTap perjungimo svirtį dešinėje juostoje, o tik priekinio stabdžio svirtį kairėje. Pastebėjau, kad prireikė šiek tiek laiko priprasti prie šio perjungiklio, tačiau galiausiai jis buvo gana intuityvus ir funkcionalus. Dviračio įjungimo / išjungimo mygtukas yra spalvotame ekrane, kuris yra priekyje nuo vairo / koto. Dviračio PAS reguliavimo mygtukai yra patalpinti lašelių vidinėje/viršutinėje pusėje, kuriuos, man atrodė, lengva naudoti sugriebiant lašus, tačiau šiek tiek nepatogu pasiekti naudojant gaubtus.

Mano nuomone, dviračio diapazonas turi įtakos jo važiavimo kokybei, nors man pasirodė, kad jis tinka mano 90 minučių bandomiesiems pasivažinėjimams dykumoje ir turėtų būti tinkamas trumpiems treniruočių važiavimams. Dažniausiai naudojau PAS 3 ir pasilikau PAS 5 galią stačioms nuokalnėms arba greičio padidinimui grįždamas į biurą.

CF Racer 1 galinės stebulės variklis naudoja ritmo jutiklį, nors iš pradžių tai nebuvo akivaizdu mūsų bandymų metu; „Ride1UP“ naudoja „srove pagrįstą sistemą“, kuri diktuoja variklio galią neribodama greičio. Aš vertinu variklio jautrumą, sklandų įsijungimą ir natūralų pojūtį. Taip pat pastebėjau, kad jis nepaprastai tylus ir beveik nepastebimas dūzgimas.

Taigi galiausiai, nors yra kur tobulėti, manome, kad CF Racer ir Ride1UP požiūris į šį įperkamą žvyro dviratį turi daug ką įvertinti.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -