Ar elektriniai dviračiai gatvėje yra legalūs? Kur galima/negalima važiuoti?


Paprastai tariant, elektriniai dviračiai yra visiškai legalūs. Taip yra todėl, kad „People for Bikes“, didžiausia dviratininkus propaguojanti organizacija JAV, parašė pavyzdinį įstatymą, o po to aktyviai siekė trijų klasių sistemos, kurią valstybės galėtų priimti, kad e-dviračių vairuotojams būtų suteikta nuoseklumo visose 50 valstijų.

Be to, mes pradedame matyti naujienų pranešimus apie kai kuriose bendruomenėse uždraustus ar apribotus elektroninius dviračius. Key Biscayne kaimas neseniai uždraudė visus elektroninius dviračius ir paspirtukus. Kai kuriose vietose leidžiami tik tam tikrų tipų elektroniniai dviračiai. Jei jus glumina tai, ką matėte per televiziją ar perskaitėte žiniose, tai suprantama.

Dauguma valstybių (42) priėmė įstatymą, apibrėžiantį trijų klasių sistemą; jis priskiria tris elektroninių dviračių klases pagal esamą valstybės motorinių transporto priemonių kodą ir suteikia e-dviračių vairuotojams daugumą tų pačių teisių (ir pareigų), kaip ir tradicinių dviračių vairuotojams. Keletas valstijų (Aliaska, Kentukis, Montana, Šiaurės Karolina, Pensilvanija, Rodo sala ir Pietų Karolina) priėmė įstatymus, kurie įvairiais laipsniais nukrypsta nuo šios nuostatos.

Gatvėse leidžiama važiuoti visų trijų klasių elektroniniais dviračiais, nebent tai būtų aiškiai uždrausta. Šios trys klasės yra:

  • 1 klasė: pedalo pagalba iki 20 mylių per valandą
  • 2 klasė: pedalo pagalba arba droselis iki 20 mylių per valandą
  • 3 klasė: pedalo pagalba iki 28 mylių per valandą (jei jis turi droselį, droselinės sklendės pagalba pasiekia 20 mylių per valandą greitį)

Šie trys e-dviračių tipai, kurie sudaro daugiau nei 90 procentų visų parduodamų e-dviračių, yra leidžiami bet kuriame dviratininkui leidžiamame kelyje. Kaip ir dviračiai, elektroniniai dviračiai neleidžiami tarpvalstybiniuose ar panašiuose greitkeliuose. Vairuotojai privalo laikytis visų kelių eismo taisyklių, kaip tai darytų vairuotojas. Kai kurios valstijos riboja vairuotojo amžių, ypač su 3 klasės elektroniniais dviračiais. Jie taip pat gali reikalauti, kad kai kurie motociklininkai (pavyzdžiui, nepilnamečiai arba 3 klasės elektroninių dviračių vairuotojai) dėvėtų šalmą.

Viskas tampa sudėtingesnė, kai pradedame žiūrėti į dviračių takus, daugiafunkcius takus, šaligatvius ir vieno tako takus. Kai kuriose valstijose negalima važiuoti elektroniniu dviračiu šaligatviais, taškas. Kitose 3 klasės elektroniniu dviračiu negalima važiuoti šaligatviu. Kai kuriuose dviračių takuose leidžiama važiuoti tik 1 klasės e-dviračiais arba riboja visus dviračius – elektrinius ir tradicinius – iki 15 mylių per valandą greičio.

Federaliniai reglamentai (pagal Vartotojų produktų saugos komisiją) apibrėžia, kad elektroninis dviratis gamina mažiau nei 750 W (nominali arba nuolatinė galia, o ne didžiausia). Be to, šešiolika valstybių riboja e-dviračio variklio galią iki 750 W (nominali arba nuolatinė, o ne didžiausia). Viskas, kas daugiau nei tai, nėra priskiriama elektroniniams dviračiams.

Ne elektroninis dviratis

Kai kurie e-dviračių gamintojai siūlo modelius, kuriuos galima „atrakinti“ ir važiuoti taip, kaip kartais vadinama „visureigiu“ arba „lenktynių“ režimu. Šie režimai leidžia važiuoti elektroniniu dviračiu didesniu nei 28 mylių per valandą greičiu. Elektroniniai dviračiai su „bekelės“ režimu yra legalūs ne greitkelių transporto priemonių zonose (OHV) ir keliose kitose vietose.

Šie elektroniniai dviračiai, kai kurie iš jų gali pagaminti net 3000 W nominaliai, dar turi gauti oficialią klasifikaciją iš vyriausybės. Jie tiesiog nėra elektroniniai dviračiai. Kadangi jie turi pedalus, jie taip pat nelaikomi mopedais ar motociklais; vyriausybė dar nereikalauja, kad motociklininkai užsiregistruotų ar apdraustų juos arba važiuodami su savimi turėtumėt vairuotojo pažymėjimą.

Jutos valstija neseniai priėmė įstatymą, apibrėžiantį ne klasės elektroninius dviračius, pagal kuriuos jie taip pat buvo atskirti nuo elektroninių mopedų. Policija turi teisę įsigyti bilietus visiems, važiuojantiems ne klasės elektroniniu dviračiu miesto gatvėmis.



Source link