Per TAS 2025 savaitę „Peaches Underground Tokyo“ susitikimas sugrąžino dar vienerius metus smegenis tirpdančios kokybės ir begalinės įvairovės. Tačiau, kaip ir pernai, „pogrindžio“ apie tai neliko daug.
Bet aš to nesakau su jokiu negatyvumu. Tokio įvykio kuravimas apima daug daugiau nei atrodo.

Tokijo automobilių kultūra neabejotinai yra viena geriausių pasaulyje, tačiau ironiška, kad parodyti jos gryniausia forma dabar beveik neįmanoma.
Praėjo laikai, kai centrinės miesto automobilių stovėjimo aikštelės buvo užpildytos šauniais automobiliais, o tai primena sceną Greiti ir įsiutę: Tokijo dreifas. Šiandien bet kokia užuomina apie automobilių susitikimą tokiose vietose greitai sutinkama su uždarytais vartais ir policija.


Tačiau Korėjoje gimusiai Tokijuje įsikūrusiai žiniasklaidos ir drabužių kompanijai Peaches ‘ne’ nebuvo išeitis. Jie ieškojo aukštai ir žemai visame regione, kad surastų vietą daugiau nei 200 automobilių ir 2500 žiūrovų.

Ir tai atveda mus į Ajinomoto stadiono automobilių stovėjimo aikštelę Chofu mieste, Tokijuje.
Vienas iš renginio organizatorių Lukas paaiškino, kad šis susitikimas nebuvo skirtas a Tokijo dreifas rinkinys. Vietoj to, kalbama apie dalijimąsi didžiule ir gyvybinga miesto automobilių kultūra su tūkstančiais tarptautinių lankytojų, atvykstančių į Japoniją per Tokijo automobilių salonų savaitę.
Renginys vis dar yra bendra įmonė su Takashi-san iš Underground Tokyo, kiekvieną automobilį pasirinko jis asmeniškai.

Ir Takashi-san pasirinkimai buvo visiškai teisingi. Įvairovė buvo svarbiausia. Turėdamas tik 200 laiko tarpsnių, Takashi užtikrino, kad automobilių stovėjimo aikštelė būtų užpildyta ne tik „Skyline GT-R“ ir „Porsche 911“. Vietoj to, pasirinkimas svyravo nuo dreifui paruoštų S13 iki Bosozoku Laurai ir concours-standartinė klasika.


Žinoma, vis dar buvo daug GT-R ir 911 su kai kuriais geriausiais Tokijo dalyviais, įskaitant šį nuostabų baltą BNR32 ant raudonų RAYS Volk Racing TE37.

Šiais metais taip pat palaikė „Nissan“ ir „Porsche“. Matyti gamintojo paramą tokiuose entuziastų renginiuose visada džiugina.

„Porsche“ pristatė savo 992 911 GT3 RS, sukeldamas pagarbą net tarp tokio eklektiško automobilių derinio.

Tačiau „Nissan“ tikrai pavogė pasirodymą, nakčiai atvežęs ne vieną, o du brangiausius savo automobilius. Vienas iš jų buvo 2013 m. IDx koncepcinis automobilis, duoklė Silvia ir Fairlady Z.

Tačiau tikras minios malonumas buvo lenktyninis automobilis R34 Skyline GT-R JGTC GT500 Pennzoil. Įprastai matomas tokiuose renginiuose kaip Nismo festivalis ir kiti „Nissan“ renginiai, jo pristatymas į „Underground Tokyo“ buvo drąsus žingsnis, sustiprinęs automobilių gamintojo ryšius su entuziastų bendruomene.

Pastarosioms „Nissan“ pastangoms entuziastų erdvėje vadovauja Iso-san, pagrindinė „Nissan“ prototipų padalinio figūra ir didelė Tokijo automobilių rinkoje. Tai nebuvo vienintelis Iso-san indėlis per Tokijo automobilių salono savaitę, tačiau šią istoriją išsaugosime kitam kartui.


M’s Machine Works taip pat pasirodė su savo laiko ataka Kaimanuose. Tiems, kurie nepažįsta, šis stulbinančiai greitas „Porsche“ Tsukuba apvažiuoja vos per 56 sekundes. Keli M gatvės GT3 automobiliai taip pat apvažiavo.
Išsirinkti vieną akcentą nebuvo lengvas žygdarbis, tačiau Vidurnaktis 964, pastatytas Garage TBK, buvo neabejotinai išsiskiriantis. Vidurnaktis’s atgimimas sukėlė jaudulį tarp naujos kartos japonų automobilių entuziastų, o žmonės buvo labai sujaudinti, pamatę šį automobilį.

Renginio centre buvo ne automobilis, o milžiniška nešiojama šviesdėžė, skirta parodyti juos geriausioje šviesoje. Vienas iš sunkiausių iššūkių, su kuriuo susiduria organizatoriai, yra užtikrinti tinkamą automobilių apšvietimą, taigi, kas gali būti geresnis būdas tai išspręsti, nei naudojant studijos klasės išsklaidytą šviesos dėžę, po kuria jie gali važiuoti?
Turint tiek daug žiūrovų, aiškus šūvis buvo iššūkis, tačiau aišku, koks populiarus buvo šis renginys.
„Low Brain“ ekipažas dirbo visa jėga, įskaitant Takuya-san „Corolla“ universalą ir „John’s Corona“, kuriuos anksčiau tą dieną pastebėjau Makuhari Messe automobilių stovėjimo aikštelėse.


„Honda Civics“ taip pat neveikė, o serijoje buvo keletas Kanjozoku– įkvėpti kūriniai.

Šie du garso aparatai užtikrino, kad niekas neliktų neišgirdęs savininkų 2024 m. „Spotify Wrapped“ pasirinkimų.


Pasaulinė automobilių scena ir toliau keičiasi, nes griežtėja susitikimų ir renginių vykdymas – ir Japonija nėra išimtis. Iš išorės kai kurie gali kritikuoti organizatorius ar įmones dėl „kapitalizacijos“ vis populiarėjančioje JDM scenoje. Tačiau tiesa ta, kad tokie įvykiai kaip „Peaches Underground Tokyo“ susitikimas turi tikrą vietą. Jie siūlo retą galimybę pasidalinti šiais automobiliais ir šia kultūra su tais, kurie neturi prabangos tuo patirti ištisus metus.
Alekas Penderis
Instagram: noplansco