AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Troxus Lynx Folding apžvalga | Vertas gretų papildymas?


Nors važiavimo kokybė yra subjektyvesnė nei mūsų standartizuoti bandymų duomenys, būtina atsižvelgti į važiavimo kokybę. Šis bendras terminas apima daugybę aspektų, įskaitant tinkamumą, važiavimo komfortą, valdymą, vartotojo sąsają, variklio aktyvumą ir kitus veiksnius. Apskritai manome, kad „Lynx Folding“ pasižymėjo gera važiavimo kokybe, bet pažiūrėkime giliau.

Kalbant apie tinkamumą, skelbiama, kad dviratis yra tinkamas „daugumai motociklininkų“, o tai sustiprina jo balno ir vairo aukščio reguliavimo diapazonas. Dviratis turi ilgą sėdynės atramą su 9 colių balno aukščio diapazonu ir teleskopinį sulankstomą kotą su 5 colių vairo aukščio diapazonu. Mes nustatėme, kad tai tinka mūsų aukščiausiems ir trumpiausiems testuotojams.

Dviračio geometrija taip pat atrodė gera. Daugeliu atvejų važiuodamas sulankstomu elektroniniu dviračiu gali jaustis nepatogiai ankštas arba ištemptas, tačiau turėdamas tiek daug reguliuojamų galimybių ir protingo pasiekiamumo, radau, kad dviratis yra tinkamo dydžio ir juo malonu važiuoti nesijaučiant nepatogioje padėtyje.

Kaip sakiau įžanginėse pastraipose, man labai patiko patogi, vertikali važiavimo padėtis „Lynx Folding“. Balneliai yra labai asmeniški, ir nors jų forma nebuvo tokia, kokią rinkčiausi kasdieniam pasivažinėjimui, stora ir pliušinė pagalvėlė buvo itin atlaidi. Dviračio minkštos guminės rankenos buvo patogios ir švelnios; net ilgesni važiavimai jautėsi puikiai.

Su santykinai siauromis vairo rankenomis ir 20 colių x 3 colių vidutinio storio padangomis „Lynx“ valdymas buvo geresnis, bet ne neįprastai.

Viena sritis, kurią reikia tobulinti, buvo vartotojo sąsaja. Dviračio valdymo skydelis yra apatinėje jo gražaus spalvoto ekrano pusėje, kurią man buvo sunku pasiekti dėl droselio svirties, esančios tarp rankenos ir ekrano. Kad mygtukai būtų lengviau pasiekiami, pasukau droselį ir ekraną už jų idealios padėties.

Kad droselį būtų patogu naudoti, o ekranas skaitomas, siūlome „Troxus“ arba perjungti į pasukamąjį droselį, arba pasirinkti ekraną su mygtukais ekrano priekyje.

Kalbant apie sulankstymo savybes, „Lynx Folding“ veikė taip, kaip tikėtasi. Jo pedalai buvo palyginti unikalūs su vidine atleidimo svirtimi, tačiau kitu atveju jo šarnyrinis rėmas ir susitraukiantis kotas buvo standartinė kaina. Dviratis lengvai sulankstytas, o mums patiko, kad „Troxus“ galinėje ašyje įdėjo magnetą, kad būtų sujungtos dvi dviračio pusės.

Norėdami gauti informacijos, išmatavome sulankstytus dviračio matmenis, kad jie būtų maždaug 35 colių ilgio, 22 colių pločio ir 30 colių aukščio.

„Lynx“ važiuodama jautėsi gerai pastatyta ir tvirta. Atsižvelgdami į nedidelę kritikos sritį, manome, kad „Troxus“ padarė gerus pasirinkimus, kurie lėmė puikią važiavimo kokybę.



Source link