- Ponzas Pandikuthira, „Nissan Americas“ vyriausiasis planavimo pareigūnas, mato stiprų pagreitį, kai atnaujina savo portfelį
- „Nissan“ perkūrė pelningų QX80 ir „Armada“ dizainą, mato didelę pradinių Kicks paklausą
- „Jokiu būdu negalime pritrūkti grynųjų per 12 mėnesių“, – sakė Pandikuthira.
Antraštės rodo, kad „Nissan“ turi problemų. Atleidžiama 9000 darbo vietų, sumažinama 20% pasaulinės produkcijos, kyla klausimas, kiek ilgiau gali tęstis japonų prekės ženklas.
Nepaisant viso to, „Nissan Americas“ vyriausiasis planavimo pareigūnas Ponzas Pandikuthira mano, kad „Nissan“ vėl persigrupuoja, turi būti daug optimistiškai nusiteikęs.
„Matau labai stiprų atsigavimą“, – praėjusį mėnesį telefonu „Motor Authority“ sakė Pandikuthira.
Jei bus įrodyta, kad tai teisinga, tai nebūtų pirmas kartas, kai „Nissan“ išbrido iš siaubingų problemų. 1999 m. menka Japonijos įmonė, kadaise garsėjusi sportiniais automobiliais ir novatoriška inžinerija, išvengė bankroto prisijungdama prie „Renault“ ir „Nissan“ aljanso, kuriam vadovavo naujasis generalinis direktorius ir vėliau garsus Carlosas Ghosnas. Verslininkas sumažino išlaidas ir darbo vietas, siekdamas rekordinės 8% JAV rinkos dalies ir neįprastos įžymybės šlovės.
Tada jis 2018 m. buvo suimtas už finansinį nusižengimą, 2019 m. muzikos aparatūros dėžėje pabėgo iš Japonijos į savo šalį Libaną, kur negalėjo būti išduotas Japonijai ar Prancūzijai už tariamus nusikaltimus. Nuo to laiko „Nissan“ jaučiasi sensacingame kelyje.
Tačiau „Nissan“ laukia pokyčiai ir jie pasireiškia naujausiuose prekės ženklo produktuose. Mūsų pokalbis vyko mobilioje posėdžių salėje, prabangaus 2025 Infiniti QX80 viso dydžio visureigio viduje, pirmą kartą pertvarkytame maždaug per 15 metų.
Pandikuthira buvo atšaukta per naujo dizaino 2025 m. Nissan Armada trijų eilių viso dydžio visureigio ir 2025 m. Nissan Murano vidutinio dydžio visureigio vairavimo programą. Tai buvo gruodžio vidurys, už „Nissan“ būstinės Šiaurės Amerikoje Frankline, Tenesyje, likus kelioms dienoms iki didžiulio pranešimo, kad „Honda“ ir „Nissan“ eskaluoja derybas dėl susijungimo, kuris turi būti baigtas iki 2026 m.
Daug daugiau planuojama Amerikoje, kuri kartu sudaro apie 30% pasaulinių „Nissan“ pardavimų ir yra pelningiausias prekės ženklo regionas, kuriam tenka „liūto dalis“ pelno, sakė Pandikuthira.
Klausimų ir atsakymų skyriuje Pandikuthira atskleidė kai kurias neigiamas naujienas ir nušvietė, kas laukia garsaus prekės ženklo, kuriam dabar daugiau nei 110 metų, įskaitant jo ištakas kaip Datsun.
Ponzas Pandikuthira, „Nissan Americas“ vyriausiasis planavimo pareigūnas
Kokios šiuo metu yra „Nissan“ stipriosios pusės?
Pandikuthira: „Automobilių pramonėje dirbu 28 metus ir tai toks cikliškas. Įmonės rezultatai – jei tai vieno laiko momento vaizdas – nėra reprezentatyvūs. Aktyvus planas, numatytas ateičiai, trejų metų veiklos planas, kuriam šiuo metu skiriame kapitalą, yra tikslesnis verslo vaizdas.
„Šiemet gavome keturis naujus automobilius, pakeitėme „Murano“, kurio parduota 1,1 mln. vienetų (per visą eksploatavimo laiką, visame pasaulyje nuo 2003 metų modelio, visų pirma Šiaurės Amerikoje) „Nissan“ apibrėžtame nišiniame segmente. Keičiame du Vienetui pelningų transporto priemonių visame pasaulyje QX80 ir Armada (Patrol) Ir mes pakeitėme savo pradinio lygio transporto priemones – regiono prekės ženklo prieigos tašką – Kicks dabar greičiausiai besisukantis produktas, kurį turėjome pastaruoju metu, klientų paklausa yra labai gera, jie skiria labai mažai laiko.
„Tai yra labai stiprus postūmis ten, kur esame. Ir mes einame toliau papildyti šią platformą ir portfelį, kompensuojant kai kuriuos dabar turimus trūkumus. Mes ketiname pridėti PHEV iki m. pabaigos. 2025 m. Mes reinvestavome į diegimą naujos kartos Rogue bus su hibridiniais, PHEV ir įperkamais ICE (vidaus degimo varikliais) jėgos agregatais – tai bus solidi programa, kurioje bus daugiau nei 200 000 vienetų. Ir mes išeiname su keturiais skirtingais elektromobiliais.
„Kalbant apie laiko juostą, šiuo metu negaliu komentuoti konkretaus dalyko, bet prie jų aktyviai dirbama. Mes nestatome, kad mūsų platforma bus visiškai elektra – rinka kalbėjo – tai bus ICE derinys. , iš dalies elektrifikuoti hibridai, PHEV ir turėsime EV.

Ponzas Pandikuthira, „Nissan Americas“ vyriausiasis planavimo pareigūnas
Kur, jūsų nuomone, „Nissan“ reikia darbo? Tiksliau, ar „Nissan“ visiškai praėjo Carloso Ghosno erą?
„Pirmiausia pakalbėkime apie Carloso Ghosno klausimą, nes jis yra labai svarbus. Įprastomis aplinkybėmis prireiktų maždaug dvejų metų, kad būtų pašalintos šio poveikio reputacijai pasekmės. Tačiau, deja, dėl kelių skirtingų priežasčių, į kurias šiuo metu neverta gilintis, įvyko maždaug du ar trys pagrindiniai valdymo lygio pasikeitimai (dabartinis „Nissan“ generalinis direktorius Makoto Uchida perėmė pareigas 2019 m. pabaigoje, kai Hiroto Saikawa buvo nušalintas mažiau nei per trumpą laiką). dvejus metus.)
„Šis nestabilumas atitolino atsigavimą. Kai sakau, atidėti atsigavimą, tai ne tai, ką reikėjo sutvarkyti fiskaliniu ir teisiniu požiūriu, o strateginių sprendimų priėmimo požiūriu. Kiekvienas vyresniosios vadovybės lygis turi tam tikrą viziją, kaip portfelis turėtume ieškoti, kur turėtume investuoti, kur turėtume judėti, ir jei tai pasikeis per du raundus, tai sulėtino mūsų greitį reaguoti ir daryti tai, ką turime padaryti rinkoje.
„Dabar aš tikiu esame stabilioje padėtyje.
„Prieinant prie antrojo jūsų klausimo, į ką iš tikrųjų Nissan turi sutelkti dėmesį. Manau, kad turime puikų portfelį. Turime išlaidų iššūkių, kurie iš tikrųjų yra susiję su mastu. „Renault” ir „Nissan” aljansas turėjo daug platformų sinergijos ir didelių sąnaudų. privalumai diskusijose su „Honda“. (ir šiuo metu vyksta daug labai intensyvių diskusijų), kad pamatytume, kaip partnerystė su „Honda“ gali pasiūlyti programinės įrangos apibrėžtas transporto priemones, efektyvius elektromobilius ateityje, akumuliatorių technologijas, jėgos agregatus. “.

Ponzas Pandikuthira, „Nissan Americas“ vyriausiasis planavimo pareigūnas
Darbo vietų mažinimas, gamybos mažinimas, ilgalaikis išlikimas – ką pasakytumėte šioms sensacingoms antraštėms ar spėlionėms apie „Nissan“ ateitį? Kas iš tikrųjų vyksta?
„Tai labai teisingi klausimai, ir aš į juos atsakysiu tiesiogiai. Noriu atsakyti į juos po vieną. Jei aplinkui yra vengiama, tai todėl, kad žmonės nervinasi kalbėti, ir manau, kad tai dar labiau pablogina.”
Pirmasis apie 9000 darbo vietų:
„Kodėl 9000 darbo vietų? Matėte mūsų pasaulinį pėdsaką ir darbuotojų skaičių. Mes buvome įmonė, parduodanti 5,9 mln. automobilių piko metu (nuo piko 2017 m., kai siekėme 8% rinkos dalies, Ghosn tikslas. buvo santykinai stabilus nuosmukis nuo tada, kai kilo skandalas), ir dabar mes iki 3,5 milijono automobilių. Tikriausiai jis neturėjo būti toks staigus, nemanau, kad tai 3,5 milijono vienetų įmonė, bet kai atidėlioji svarbiausius sprendimus…Šis verslas turi nuo dvejų iki trejų metų plėtros ciklą, kad į rinką patektų naujas produktas taigi kasmet ar dvejus metus priimdami sprendimus prarandate pelningumo padidėjimą, kurį šie produktai būtų sukūrę, taip pat vėluoja.
„Kai parduodate tiek mažiau transporto priemonių, tai tik bendra fiskalinė atsakomybė, kuri sako, kad jūsų sąnaudų pėdsakas neatitinka pajamų pėdsako. Taigi tai yra esminis verslo teisėtumas. Tai neturi nieko bendra su niūrus ir pražūtis, tai neturi nieko bendra su neviltimi. Tai tik fiskalinė atsakomybė, kurią turi daryti bet kuri pelno siekianti įmonė.
„Tai, kaip mes ketiname sumažinti 9 000 darbo vietų, yra suplanuoti ir manau, kad tai daroma labai humaniškai. Čia, JAV, turėjome savanorišką atskyrimo planą. Mes ne tik žiauriai mažiname darbo vietas, bet ir žmonėms viskas gerai. Tai žinome, mes turime nenumatytų atvejų planus.
„Matau labai stiprų atsigavimą. Čia, Amerikos regione, tikiuosi, kad viršysime 1 milijono ribą (metiniai pardavimai).
Apie „Nissan“ gamybos mažinimą ir Kinijos problemą:
„Kinijos verslui. Nenuostabu, kad Kinijos metinėje 23–25 mln. automobilių apimtyje, priklausomai nuo metų, dominuoja bendrų įmonių partneriai su užsienio prekių ženklais. Covido metais ir vėliau tai smarkiai sumažėjo. vairavo buitiniai Kinijos konkurencija yra labai gera. Buvau ten ir atlikau daug lyginamųjų darbų su ypač gerais produktais su labai konkurencinga sąnaudų baze. Jie yra daug labiau prieinami vietiniams Kinijos klientams.
„Keičiamas visų bendrų įmonių, ne tik „Nissan“, dydis. Pertvarkome tą verslą, kad sukurtume „Kinija už Kiniją“ strategiją, bendradarbiaudami su mūsų bendros įmonės partneriu Kinijoje, kurdami vietinius produktus, naudodami vietinę tiekimo bazę, vietines technologijas, Vietinis dizainas ir Kinijos rinkai tinkamesnio produkto kūrimas. Tai tikrai mūsų Kinijos atkūrimo programa, kurios apimtis sumažės, o tada atsigausime, nes tai padarysime teisingas dalykas Kinijoje Kinijos klientui“.
Kalbant apie grynųjų pinigų trūkumą:
„Kažkas paėmė ketvirčio ar mėnesio grynųjų pinigų sudeginimo skaičių ir pasakė, kad pagal tokį grynųjų pinigų sudeginimo greitį tam konkrečiam momentiniam vaizdui, jei tęsite, kad ateinančius 12 mėnesių jums pritrūks grynųjų pinigų… visiškai klaidinga matematika.
„Aš konvertuoju jenas į JAV dolerius, kad tai būtų aktualu šiai diskusijai. Tarkime, kad turime 9 milijardus dolerių grynųjų grynųjų pinigų, tai reiškia, kad grynieji yra banke, prie kurio turite prieigą. Jei per mėnesį sudeginsite 1 mlrd. jums pritrūks grynųjų per devynis mėnesius, tačiau mes nesudeginsime 1 milijardo USD per mėnesį grynųjų pinigų, bet mes nesuvalgome 9 milijardų JAV dolerių. Taigi nuo kitų finansinių metų, kuriuos turėsime balandžio mėn., vis dar turime prieigą prie 9 milijardų dolerių ir generuojame daugiau laisvų pinigų srautų.
„Ir kitų metų prognozė, atsižvelgiant į transporto priemonių eksploatacines savybes, ateinančiais metais turės teigiamą laisvą pinigų srautą. Tai reiškia, kad nesudegsite nė vieno iš 9 mlrd. – kasdienės operacijos ir visos kapitalo investicijos, kurias turite padaryti, kad eitumėte į priekį. mes tiesiog pristatė keturis naujus produktus, todėl investavimo į produktą pozicijos nesėdime be darbo.
„Jokiu būdu negalime pritrūkti grynųjų per 12 mėnesių. Tai tik pagrindinė matematika, žvelgiant į verslą ir viešai prieinamus duomenis.
„Yra vienas papildomas elementas. Mes turime labai didelį finansavimo verslą, kuris suteikia mums prieigą prie visiškai kitokios grynųjų pinigų grupės, kuri padidės iki 9 mlrd. mėnesiniai skaičiai, kai turime neigiamą laisvą pinigų srautą ir sudeginame 1 milijardą USD per mėnesį, neturėdami atkūrimo plano, tada mes neturime to nė iš tolo scenarijus“.
„Nissan“ sumokėjo už skraidymą ir apgyvendinimą Motor Authority už 2025 m. „Armada“ ir 2025 m. „Murano“ pristatymą.