„Lectric“ pirmą kartą pristatė M24 variklį originaliame XPedition. „Zoom“ pokalbio metu su prekės ženklo generaliniu direktoriumi Levi Conlow jis pabrėžė, ko nori iš šio variklio: joks kelias Amerikoje neturėtų priversti XPedition atsisakyti, ir netgi pasiūlė savo darbuotojams dovanos, jei jie rastų kalną. dviratis negalėjo pakilti į viršų. Prasidėjo kelionės palei Kalifornijos pakrantę ir į viršų liūdnai pagarsėjusias San Francisko kalvas.
Mano žiniomis, jam niekada nereikėjo mokėti, ir tai rodo mūsų bandymai, kurie patvirtino, kad tai vienas galingiausių variklių. Tai 750 W galinės stebulės variklis, kurio didžiausia galia 1310 W ir 85 Nm sukimo momentas – pakankamai stiprus, kad būtų galima vežti sunkius krovinius į stačius kalnus.
Šį kartą XPedition 2.0 variklis buvo patobulintas dėl dviejų pagrindinių pakeitimų: pridėtas PWR+ programavimas ir perjungimas į 8 greičių pavarą.
PWR+ yra Lectric sukimo momento jutiklis, kuris signalizuoja, kad variklis suteiktų daugiau galios, kai stipriau spaudžiate pedalus. „Lectric“ metodas sujungia ir kadencijos, ir sukimo momento jutiklių privalumus, todėl dviratis pradeda sklandžiai ir lengvai užvesti, taip pat siūlo geresnį galios valdymą. Tai leidžia dviračiui reaguoti su papildoma galia važiuojant įkalnėmis arba išlaikyti pastovų greitį plokščiose atkarpose, kai motociklininkas tikrai stipriai spaudžia pedalus.
Naujoji pavara dar labiau pagerina patirtį. Neslėpiau, kad nemėgstu „Shimano Tourney“ pavarų perjungiklio – jis yra priimtinas važiuojant nebrangiu dviračiu, bet pirmas dalykas, kurį norėčiau patobulinti. Priėmiau naują 8 greičių Shimano Acera su greito perjungimo svirtimis, kurios suteikia jums daugiau galimybių valdyti pavarų diapazoną, kad rastumėte idealią laipiojimo įrangą. Tai taip pat pakankamai platus, kad galėtumėte šiek tiek „įkąsti“ pedalus, kai bandote pasiekti 3 klasės maksimalų 28 mylių per valandą greitį.
XPedition 2.0 taip pat yra gana patogus dėl pakabos šakės. 50 mm eiga padeda sušvelninti smūgius, o greitai reguliuojamas kotas leidžia lengvai rasti vertikalią sėdėjimo padėtį, kad būtų galima geriau valdyti priekinę dalį. Su šia sąranka dviračiui nereikia pernelyg didelės priekinės pakabos; suteiktos kelionės puikiai atlieka savo darbą.
Apskritai valdymas yra tvirtas. XPedition 2.0 naudoja 20″x2,5″ padangas, kurios užtikrina gerą manevringumą. Vienintelis keistenybė, kurią pastebėjau, buvo krentant kelkraščius, kai galinės dalies svoris gali sukelti stiprų „smūgį“ – bent jau tokia buvo mano patirtis naudojant didžiausią dviejų baterijų sąranką.
Kalbant apie baterijas, vienintelis XPedition 2.0 trūkumas popieriuje yra mažesnė paleidimo baterija. Vieno akumuliatoriaus parinktis prasideda nuo 13 Ah, o tai yra šiek tiek mažiau nei 1.0 modelio 14 Ah. Tačiau apie 7 % sumažinta talpa nėra problema, ypač turint omenyje pakabos šakės ir kitų funkcijų atnaujinimus. Be to, naujos variklio sukimo momento jutimo galimybės teoriškai suteikia jam geresnį efektyvumą nei senesniam modeliui, kuris buvo tik kadencijos jutiklis. Išbandysime jį pakankamai greitai, kad patvirtintume, bet vienas žingsnis atgal nėra toks, kad būtų tinkamas kontekstas.
Galima rinktis iš trijų baterijų variantų: vieno 13Ah, dvigubo 13Ah (iš viso 26Ah) ir dabar įspūdingo dvigubo 17,5Ah (iš viso 35Ah), todėl tai yra didžiausios talpos elektrinis krovininis dviratis, kokį esu matęs iki šiol. Kainos yra atitinkamai 1 399 USD, 1 699 USD ir 1 999 USD.
Netrukus turėsime savo bandomąjį modelį biure, bet Lectric nurodo 60–170 mylių diapazoną, atsižvelgiant į akumuliatoriaus konfigūraciją ir važiavimo sąlygas. Toks didelis diapazonas priartina prie realybės klausimą, ar krovininis e-dviratis tikrai gali pakeisti jūsų automobilį.