Atrodo, kad visi išleidžia „protingus“ produktus, tačiau tik nedaugelis iš jų atrodo tokie protingi. Naujas prekės ženklas „Tarran“ teigia, kad suprojektavo ir sukonstravo pirmąjį „išmanųjį“ krovininį e-dviratį, kuris tiekiamas su važiuokle, kad stabilizuoti važiavimo patirtį.
Krovininiai e-dviračiai gali būti ateities banga daugeliui iš mūsų, kurie tikisi važiuoti elektroniniu dviračiu daugiau savo kelionių, tačiau daugelis potencialių krovininių e-dviračių savininkų ir motociklininkų susiduria su kliūtimi: kuo daugiau svorio priaugsite arba ant krovininio e-dviračio, tuo bus sunkiau jį valdyti. Sunkios apkrovos yra sunkiausios paleidžiant ir sustabdant, o tai yra skirta Tarran T1 Pro.
Tarran T1 Pro yra klasikinis dėžės tipo krovininis e-dviratis su didele krovinių erdve priešais vairuotoją, galintis vežti vaikus, augintinius, bakalėjos prekes ir kt. Jame yra patentuotas vidutinės pavaros variklis, kuris sukuria 100 Nm sukimo momentą. Jį maitina didžiulė 1500 Wh baterija, kuri, kaip manoma, gali pasiūlyti vairuotojams iki 200 km (124 mylių) atstumą vienu įkrovimu. Varomasis mechanizmas sujungia bepakopį „Enviolo“ stebulę ir „Gates“ anglies diržą, užtikrinantį sklandų ir tylų veikimą, kuris visada pasiūlys vairuotojams tobulą pavarą.
Nors yra daugybė funkcijų, dėl kurių „Tarran T1 Pro“ yra labai skirtingas krovininis elektroninis dviratis, „važiuoklės“ funkcija, kiek žinome, yra unikali. Tarran patentuota dinaminė dvigubos pavaros važiuoklė naudoja įtempių, kampo ir greičio jutiklius, kad žinotų, kada nuleisti du mažus ratus, paslėptus krovinių dėžėje. Kai jie naudojami, jie neleidžia Tarran T1 Pro apvirsti ant šono, kad ir koks sunkus būtų krovinys. Dėl 220 kg (485 svarų) svorio apkrova gali būti gana didelė.
Kai stabdymo metu sulėtėja, ratai išsiskleidžia, o paskui susitraukia, kai motociklininkas vėl pasiekia pakankamą greitį, kad išlaikytų stabilumą. Jie taip pat gali būti išdėstyti taip, kad galėtų padėti motociklininkui stumiant T1 Pro, pavyzdžiui, statant jį. Galiausiai jie turi stovo režimą, kuris palaikys e-dviratį, kai jis stovi.
Išmaniosios „Tarran T1 Pro“ funkcijos tuo nesibaigia. Jame yra trys kameros, kurių kiekviena atlieka skirtingas užduotis. Į priekį nukreipta kamera su 180 laipsnių kampu padidina vairuotojo matomumą, net kai jis iš dalies uždengtas. Ant galvos vamzdelio sumontuota kamera užtikrina apsaugos funkcijas. Galinio vaizdo kamera ir radaras stebi visas artėjančias transporto priemones ir įspės vairuotoją apie pavojų vairo vibracija ir vaizdo srautu ekrane.
Tarran T1 Pro taip pat turi dvigubus priekinius žibintus, adaptyvų apšvietimą ant dėžutės, kad padidintų matomumą, ir automatines signalines lemputes, rodančias posūkius.
Papildomos „T1 Pro“ funkcijos apima MIK krovinių stelažą, USB įkrovimą, belaidžio įkrovimo skydelį išmaniesiems telefonams ir įmontuotus „Bluetooth“ garsiakalbius. Patentuotame ekrane veikia diagnostikos programa, kuri gali informuoti vairuotoją, kokias dalis reikia pakeisti.