AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Atsiliepimai „Sports RAKK 2.0 E“ saugojimo stovo apžvalga


Kai kurios nuorodos gali būti filialų nuorodos. Mums gali būti sumokėta, jei ką nors nusipirksite arba spustelėję vieną iš šių veiksmų imsitės veiksmų.

Veiksmingas, sulankstomas ir lengvai naudojamas laikymo ir įkrovimo stovas, tinkantis visų formų ir dydžių elektroniniams dviračiams.

Nors daugelyje elektroninių dviračių yra stovai, dauguma į našumą orientuotų tipų (pavyzdžiui, elektriniai kalnų dviračiai arba eMTB) šios funkcijos neturi. Šiuos dviračius visada galima atremti į sieną ar kitą objektą, tačiau jei dviratis paslystų, nukritus gali būti pažeisti dažai arba reikės keisti dalis.

Net ir svarstant elektroninius dviračius su stovais, dėl natūralaus dviračio pasvirimo į šonus gali sugaišti nemažai vietos saugykloje. Jei jūsų butas ar garažas jau yra tvirtai prigludę, galbūt norėsite apsvarstyti galimybę laikyti saugyklą, kuri užima mažiau vietos.

„Feedback Sports“ gamina įvairias laikymo parinktis, įskaitant e-dviračiui skirtą „Rakk 2.0 E“ laikymo stovą, kad jūsų dviratis (-iai) būtų stabilus ir tvarkingas.

Rakk 2.0 E turi plieninį pagrindą su nedideliu plotu, V formos rato plyšį ir spyruoklinę pasukamąją svirtį su reguliuojamu rato skriemuliu. Jame gali tilpti iki 75 svarų sveriantys elektroniniai dviračiai, kurių ratai svyruoja nuo 20–29 colių skersmens (o techniškai net 16 colių su pasirenkamu adapteriu). Taip pat gali tilpti nuo 23 mm iki 4,5 colio pločio padangos!

Įkroviklį galima pritvirtinti prie stovo ant tekstūruoto dėklo su velcro dirželiu, kad būtų lengviau įkrauti elektroninį dviratį. Rakk 2.0 E taip pat yra su dviem magnetiniais priedais su užtraukiamomis angomis kabeliams prijungti ir nutiesti, kad jie būtų švarūs ir virš grindų.

Išbandėme „Feedback Sports Rakk 2.0 E Storage Stand“, kad pamatytume, ar jis pateisino reklamą. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte daugiau apie tai!

Argumentai „už”
  • Rakk 2.0 E tinka beveik bet kokio dydžio ir stiliaus dviračiams, gali būti pritaikytas prie padangų, kurių skersmuo nuo 20″ iki 29″ ir nuo 23 mm iki 4,5″ pločio.
  • Lengva susitvarkyti su tekstūruotu dėklu, kuriame tvirtai laikosi dviračio įkroviklis ir du magnetai laidams nutiesti.
  • Stovas yra pritaikytas daugumai elektroninių dviračių ir gali sverti iki 75 svarų.
  • Dviračius galima laikyti su priekiniais arba galiniais ratais.
  • Jis suderinamas su ratų adapteriu, kuris gali pritaikyti mažesnius 16 colių skersmens ratus.
  • „Feedback Sports“ suteikia 3 metų garantiją dėl gamybos defektų.
Minusai
  • Nors mums patiko, kad stovas gali būti plokščiai sulankstytas, mes norėjome tvirtesnio mechanizmo ir greito pasukimo svirties rato skriemulio atleidimo.

Atsiliepimai „Sports RAKK 2.0 E“ saugojimo stovo apžvalgos specifikacijos ir funkcijos

  • Medžiagos: Patvarus milteliniu būdu dengtas plienas, Guminės kojelės
  • Svorio apribojimas: iki 75 svarų
  • Padangų dydžiai: (plotis): 23–4,5 colio, padangos skersmuo 20–29 colių (20 × 1,5 colių arba platesnės padangos)
  • Priedai: reguliuojamas įkroviklio dėklas, magnetinio laido laikikliai, pasirenkamas ratų adapteris dviračiams su 16 colių ratais
  • Garantija: 3 metai
  • Sulenkti matmenys: 17,5 col. x 20.625 col. x 4.5 col.
Atsiliepimai Sportinis RAKK 2.0 E stovas su trimis dviračiaisAtsiliepimai Sportinis RAKK 2.0 E stovas su trimis dviračiais

Ant stovo vienodai gerai telpa lengvi arba sunkūs elektroniniai dviračiai su dideliais ar mažais ratais ir plonomis arba storomis padangomis.

Atsiliepimai „Sports RAKK 2.0 E“ laikymo stovo įkroviklio dėklasAtsiliepimai „Sports RAKK 2.0 E“ laikymo stovo įkroviklio dėklas

Du magnetai gali būti pritvirtinti prie bet kurios stovo dalies, kad prireikus būtų galima nutiesti kabelius.

Atsiliepimai Sports RAKK 2.0 E Stovėjimo stovo skriemulysAtsiliepimai Sports RAKK 2.0 E Stovėjimo stovo skriemulys

Spyruoklinė pasukama svirtis ir rato skriemulys automatiškai reguliuojasi, kad tinkamai laikytų dviračio ratą.

Atsiliepimai „Sports RAKK 2.0 E“ saugyklos stovo apžvalga – sąranka

Radau, kad „Rakk 2.0 E“ yra labai paprasta naudoti ir nustatyti. Iš 100 % perdirbamos pakuotės naudotojai turės pritvirtinti dvi kojeles keturiais varžtais, surinkti ir pritvirtinti rato skriemulį prie stovo pasukamos svirties ir pritvirtinti prispaudžiamą įkroviklio dėklą. Man patiko, kad jį galima pastatyti iš abiejų stovo pusių.

Rato skriemulį galima montuoti viena iš trijų konfigūracijų; žemiausias skirtas dviračiams su 20” ratais, antrasis tinka 22”-26” ratams, o trečiasis talpina e-dviračius su 27,5”-29” ratais. Norint pakeisti skriemulio padėtį, prieš vėl pritvirtinant reikia nuimti varžtą ir sulygiuoti kreipiančiąją ant pasukamos svirties pagal numatytą konfigūraciją.

Sumontavus įkroviklį, jį galima pritvirtinti prie įkroviklio dėklo pridedamu velcro dirželiu. Pridedama sugriebimo juosta, kuri padeda išlaikyti jį vietoje, nors atrodė, kad ji geriausiai tinka įkrovikliuose su guminėmis kojelėmis. RAKK 2.0 E yra du magnetai, kuriuos galima pritvirtinti prie įkrovimo laidų su užtrauktuku ir pritvirtinti prie paties stovo pagal pageidavimą.

Apskritai maniau, kad procesas yra paprastas, o surinkimo vadovo vaizdo įrašą rasite atsiliepimų svetainės RAKK 2.0 E DUK puslapyje. Greito atleidimo mechanizmas palengvintų rato skriemulio padėties pakeitimą, tačiau darant prielaidą, kad dauguma vartotojų RAKK naudos vienam dviračiui, tai neturėtų kelti didelių rūpesčių.

Atsiliepimai Sports RAKK 2.0 E Stovėjimo apžvalga – naudojimas

Kai RAKK 2.0 E sukonfigūruotas tinkamoje padėtyje, o pasukimo svirtis išskleista, priekinį arba galinį e-dviračio ratą galima nustatyti į rato plyšį. Spyruoklinė pasukama svirtis prisitaiko, kad sugriebtų ratą, o dviratis saugiai laikomas vietoje.

Išbandžiau RAKK su pasirinktais e-dviračiais, kurių svoris, ratų dydis ir padangų plotis kuo labiau skiriasi. Tai apėmė modelius, sveriančius nuo maždaug 40 svarų iki 85 svarų (o tai, kad būtų aišku, viršija reklamuojamą stendo svorį). Taip pat išbandžiau dviračius su 20–29 colių ratais ir padangomis, kurių plotis nuo 40 mm iki 4,5 colio.

Visais atvejais stovas jautėsi stabilus ir tvirtai laikė kiekvieną dviratį. Kai įkroviklis buvo vietoje, neišvengiamai reikėjo valdyti tam tikrą jo ilgio dalį, kai nebuvo prijungtas prie dviračio, tačiau magnetinio kabelio tvirtinimai buvo veiksmingas kabelių nukreipimo sprendimas.

Kai dėklas, įkroviklis ir dviratis buvo vietoje, stovas jautėsi kaip tikra įkrovimo stotelė, o ne tiesiog stovėjimo vieta.

Atsiliepimai Sportinis RAKK 2.0 E laikymo stovas su eMTBAtsiliepimai Sportinis RAKK 2.0 E laikymo stovas su eMTB

RAKK 2.0 E nėra tik stovas ar stovėjimo vieta; tai nešiojama, praktiška įkrovimo stotelė.

Atsiliepimai „Sports RAKK 2.0 E“ saugojimo stovo apžvalga – išardymas

Kai reikia, RAKK 2.0 E stovas gali būti sulankstytas beveik visiškai plokščias, kad būtų galima laikyti. Rato skriemulys turi būti aukščiausioje padėtyje ant pasukamos svirties, o svirties apačioje esantis kaištis turi būti atleistas, kad jis galėtų nusilenkti.

Plokščias stovas yra maždaug 17,5 colio pločio x 20,625 colio ilgio x 4,5 colio aukštyje (prie rato skriemulio).

Apskritai procesas yra nesudėtingas, tačiau man pasirodė, kad atlaisvinimo kaištį rankos apačioje yra sunku naudoti. Norėčiau tvirtesnio atleidimo mechanizmo su lengvesne prieiga, tačiau naudojant pakartotinai, procesas tapo lengvesnis.

Atsiliepimai Sportinis RAKK 2.0 E stovas be dviračioAtsiliepimai Sportinis RAKK 2.0 E stovas be dviračio

Mums patiko RAKK 2.0 E dydis, stabilumas ir bendras funkcionalumas. Jo pagrindo matmenys yra maždaug 17,5 x 20,625 colio.

Atsiliepimai Sports RAKK 2.0 E saugojimo stovas naudojamasAtsiliepimai Sports RAKK 2.0 E saugojimo stovas naudojamas

Suėmimo juostos ir lipnios juostos derinys saugiai laiko įkroviklį.

Atsiliepimai Sports RAKK 2.0 E laikymo stovo rato angaAtsiliepimai Sports RAKK 2.0 E laikymo stovo rato anga

Kaip ir stovo rato skriemulys, jo rato lizdas yra V formos, kad tilptų įvairių dydžių padangas.

Apibendrinant galima pasakyti, kad „Feedback Sports RAKK 2.0 E“ yra naudingas saugojimo ir įkrovimo priedas. Nesvarbu, ar jis buvo įsigytas kaip būtinas dviračiui be atramos, ar įrengtas pusiau nuolatinei e-dviračių stovėjimo ir įkrovimo vietai sukurti, stovas yra pakankamai universalus, kad galėtų dirbti su įvairių stilių, dydžių ir svorio dviračiais.

Stovas yra funkcionalus, tvirtas, paprastas naudoti ir paprastai gerai suprojektuotas, nors ir be trūkumų. Atrodo, kad geriausia, kai jis yra nustatytas ir paliekamas vietoje, o ne reguliariai sulankstytas ir išlankstytas, tačiau tai taip pat prasminga, kai yra įtrauktas įkroviklio dėklas ir kabelių nukreipimo magnetai. Apskritai, rodome du nykščius aukštyn!

Skaitytojo sąveika




Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -