Važiavimo kokybė yra bendras terminas, apibūdinantis veiksnius, turinčius įtakos dviračio pojūčiui ir veikimui – iš esmės tai, ką reiškia važiuoti. Manome, kad „Trax LT“ važiavimo kokybė yra puiki, nors yra (tiesa, šiek tiek) kur tobulėti.
Kalbant apie dydį ir tinkamumą, mums buvo malonu pastebėti, kad dviratis yra dviejų rėmų dydžių: mažas, skirtas vairuotojams nuo 5’0″ iki 5’7″ ir vidutinis, tinkantis nuo 5’7″ iki 6’3. “. Išbandėme terpę, kuri atrodė tinkama mano 5’11 colių ūgiui, turėdami vietos aukštesniems motociklininkams.
Reguliuojamas Trax LT kotas leidžia vairuotojams pritaikyti dviratį pagal savo pageidavimus. Kai stiebas pasviręs į priekį, naudotojai gali važiuoti labiau į priekį pasvirusią padėtį. Ir atvirkščiai, kai kotas nustatytas vertikaliai, važiavimo padėtis gali būti stačiau. Asmeniškai man labiau patiko vertikali sėdėjimo padėtis dėl kai kurių nugaros problemų, nes tai sumažino spaudimą.
Man pasirodė, kad lenktos vairo rankenos, minkštas balnas ir guminės rankenos taip pat yra patogios; Galėjau mėgautis ilgais bandomaisiais važiavimais be jokio skausmo.
Dviračio vartotojo sąsaja buvo paprasta, spalvinga, lengvai skaitoma ir suprantama. Didelis mygtukų kilimėlis, skirtas paprastam valdymui, ir spalvotas LED ekranas neišvengiamai suteikė dviračiui gražesnį pojūtį nei tradicinis nespalvotas ekranas. Taip pat įvertinau papildomą kelio animacijos, kuri buvo rodoma dviračiui judant, prisilietimą.
„Troxus“ komplektavo posparnius, priekinį žibintą ir 55 svarų talpos bagažinę su galiniu / stabdžių žibintu. Vertiname šias funkcijas, nes jos puikiai tinka važinėti į darbą ir atgal, tačiau atsižvelgiant į Trax LT kainą, kuri yra maždaug 1600 USD (rašymo metu) ir jo ekrano suderinamumą, tikimės, kad ateityje bus įtraukti posūkio signalai, kurie padidins dviračio saugos koeficientą. .
Neskaitant kritikos, mes nustatėme, kad „Trax LT“ vikrus valdymas ir patogumas yra kai kurios jo charakteristikos, be to, kad jis gali lengvai perjungti ritmo ir sukimo momento jutimo režimus laikant „+“ mygtuką.
Vairuotojai gali pasirinkti sukimo momento jutimo režimą, norėdami išplėsti savo diapazoną arba mėgautis natūralaus jausmo, analogišku pedalu. Kadencijos jutimo režimas gali būti pasirinktas, kad būtų lengviau valdyti dviračio greitį arba mažiau intensyviai važiuoti įkalnėje.