Kalbant apie pedalus, galite pasirinkti pasukti ir eiti droselio galią ir (arba) pedalo pagalbą (PAS), taip pat galite lengvai išjungti droselį naudodami programą, bet ne kitaip.
Yra du greičio režimai, kuriuos galite perjungti vienu metu paspausdami rodyklių aukštyn ir žemyn mygtukus vairo ekrane. Greitai ir lengva juos keisti, todėl pradėjome juos vadinti JK ir JAV važiavimo režimais, nors Fiido šių terminų nevartoja.
Žemiau apibūdinsime šiuos režimus išsamiau, bet kad ir kurį pasirinktumėte, abu jie tiekia didelę galios dozę iš didelio galinės stebulės variklio su pavara. Kaip ir tikėjotės, norėdami gauti greitą galią, pasieksite nykščio akceleratoriaus rankenėlę, o pedalo pagalbinė funkcija suteikia laipsniškesnį įsibėgėjimą.
Abiem atvejais energijos tiekimas nėra pats sklandžiausias, kokį bandėme, bet tikrai efektyvus. Įveikęs šio sunkaus riebaus dviračio inerciją ir riedėdamas daugiau nei 10 mylių per valandą, pagreitis greitai didėja. Sukimo momento jutiklis sklandžiausiai reaguoja į tinkamą spaudimą pedalams kartu su tinkamo reljefo galios lygio parinkimu. Kai pasieksite tą mielą vietą, atrodo, kad gerai treniruojatės ir kartu gaunate efektyvų ir proporcingą variklio impulsą.
Verta paminėti, kad iš galinės stebulės variklio sklinda nemažas triukšmas. Nebūtinai tai vertiname kaip blogą dalyką – kiti kelių ir takų naudotojai išgirs jus ateinant. Juk dabar pagal įstatymą elektromobiliai, kurių varikliai dažnai tyli, turi būti girdimi važiuojant, būtent dėl saugumo.
Kaip jau minėjome, yra du važiavimo režimai, kuriuos galite greitai perjungti, maždaug panašūs į JK ir JAV režimus, nors atrodo, kad nė vienas režimas nėra griežtai legalus.
„JK“ režime yra visiškai legali pedalo pagalba, kuri suteikia galią iki maždaug 15 mylių per valandą. Tačiau taip pat suaktyvinamas droselis, leidžiantis padėti pasukti ir eiti neminant pedalo iki 15 mylių per valandą ribos – tai nėra griežtai teisėta.
„JAV“ režimu (Fiido vadinamas „raketos“ režimu ir rodomas raketos piktograma ekrane, kai jis aktyvus), „Titan“ gali pasiekti mažiausiai 25 mylių per valandą greitį, naudodamas tik droselį ir pedalo pagalbą – galbūt labiau nuokalnėje arba pučiant užpakaliniam vėjui. . Nurodyta riba yra 28 mylių per valandą.
Galite išjungti droselį programoje, todėl Titan yra griežtai legalus tiek JK, tiek JAV jurisdikcijose (kaip 3 klasės elektroninis dviratis JAV), tačiau, žinoma, tai atima naudingą dviračio funkciją.
Neskaitant teisėtumo, tai yra ypač patogus e-dviratis, kuriuo galima važiuoti tiek kelyje, tiek bekele, kaip ir galima tikėtis, atsižvelgiant į šių didžiulių oro tūrio padangų, priekinės pakabos ir pliušinės sėdynės derinį. Nesitikėtumėte, kad jis bus itin manevringas ar veržliai sukasi, atsižvelgiant į jo didžiulį dydį ir greitį, tačiau važiuojant ir važiuojant į posūkius – tai nuostabu.
Priekinė plieninė spyruoklinė pakaba padeda didesniems kritimams, o suspaudimas yra reguliuojamas. Didelės apimties 4 colių pločio padangos tikrai padeda įveikti mažesnius nelygumus, kartu su plačiu, patogiu balnu. Gana vertikali važiavimo padėtis taip pat padidina komfortą ir stabilumą.
Važiuojant labai mažu greičiu, kruopštus akceleratoriaus sklendės naudojimas taip pat reiškia, kad jis padarys tai, kuo puikiausiai pasižymi riebiomis padangomis pasižymintys dviračiai – riedės visomis bekelės reljefomis, nuo nešvaraus purvo iki nelygios žolės ar kalnų uolų.
Elektroninės funkcijos veikė gana gerai, ypač elektroninis atrakinimas, dėl kurio reikia įvesti saugos kodą, kad baterija neiškristų iš apatinio vamzdžio apačios.
„Fiido Titan“ LED lemputės yra dar viena išskirtinė saugos funkcija – ypač priekinis žibintas, kuris puikiai matomas net ir dieną. Negalime atsistebėti, kodėl visi elektroninių dviračių žibintai nėra tokie geri. Jo aureolės dizainas ne tik traukia akį, bet ir vien šviesos raštas patraukia atvažiuojančių vairuotojų dėmesį – ir tai dar prieš atsižvelgdami į didelę jo galią.
Vienintelė mano kritika yra priekinio žibinto padėtis. Tai gali trukdyti kai kuriems kabeliams, kurie atrodo nepatogūs, o ne pavojingi. Taip pat reikia gana tiksliai nustatyti kampą, nes spindulys, nors ir labai galingas, yra gana kompaktiškas.
Galinis žibintas taip pat pakankamai ryškus, kad veiktų kaip dienos žibintas, ir yra sumaniai išdėstytas viename lygyje su galinio stovo kraštu, apsaugodamas jį nuo įbrėžimų ir smūgių. Taip pat yra įmontuota stabdžių lemputė, kuri įsijungia paspaudus galinio stabdžio svirtį – dar viena patogi saugos funkcija.
Galiausiai, elektroninis garsinis signalas pasižymi dideliu garsumu ir yra lengvai pasiekiamas mygtuku, esančiu šalia kairiojo vairo valdiklio. Tai ramina važiuojant eisme, net jei juo nenaudojate taip dažnai.