Jei yra vienas dalykas, kurį mėgstu labiau nei trasomis varomi gatvės automobiliai, tai gatvėse varomi automobiliai. Tokie automobiliai kaip Yosuke-san Ferrari 360 Modena.
Mane visada žavėjo gatvėse važinėjantys „Porsche Cup“ automobiliai ir tokios mašinos kaip Yosuke-san „Ferrari“. Žinoma, kelios sutvėrimų patogumo funkcijos yra malonios gatvės automobilyje – ypač jei dažnai nuolatos įstringa eismas – tačiau Yosuke, panašiai kaip aš, neprisiima tokio mąstymo.
Iš pirmo žvilgsnio Yosuke-san’s 360 beveik gali būti supainiotas su šiek tiek sušvelninta Ferrari Corse Clienti 360 Modena versija. Tačiau stebėtina, kad ši važiuoklė pradėjo gyvuoti kaip standartinis kelių automobilis.
Per beveik dešimtmetį Yosuke sukūrė savo gatvių varomo GTC lenktyninio automobilio variantą, ir oho, ar tai atrodo kaip dalis. Iš visų automobilių, kuriuos fotografavau Japonijoje, šis „Ferrari“ lengvai tampa mėgstamiausiu. Tai liudija daugybė mano padarytų nuotraukų.
Mano istorija su Yosuke-san 360 prasidėjo prieš porą metų, kai klaidžiodamas Osakos Nipponbashi rajono gatvėmis išgirdau, kaip skambėjo F1 automobilis, artėjantis už trijų kvartalų. Žinoma, tai buvo viena iš tų retų akimirkų, kai neturėjau fotoaparato po ranka. Tačiau apsikeitęs kontaktiniais duomenimis su Yosuke žinojau, kad turėsiu grįžti į Kanzai regioną filmuotis.
Galiausiai, po dvejų metų, karštą vasaros Osakos naktį, sutikau Yosuke-san toje pačioje vietoje, kur pirmą kartą pamačiau jo automobilį. Su 360-ųjų „Power Craft“ išmetimo vamzdžiu, jo atvykimas toli gražu nebuvo ramus.
Žvelgiant į automobilį, visiškai aišku, kad tai ne tik eilinis sekmadieniais varomas 360. Gamyklinis priekinis bamperis buvo pakeistas GTC stiliaus versija, o tai labai pagerina išvaizdą, ypač suporavus su Challenge Stradale pakaba, kuri žemėja. automobilį maždaug coliu.
„Yosuke“ taip pat pakeitė galinio galinio žibinto apdailą į anglies pluošto variantą, suderindama jį su 360 GT modeliu. Viską papildo agresyvus anglies GT sparnas, poliarizuojantis priedas, puikiai suderinantis Kansai ir GT estetiką.
Keliaudami per Osaką sustojome keletą kartų ir, nesvarbu, kur stovėjome, automobilis atkreipė dėmesį kaip į nieką, į kurį nebuvau fotografavęs. Šio 360 buvimas gatvėje yra tiesiog neabejotinas.
Tačiau ne tik stilius, bet ir viena geriausių Yosuke-san’s 360 savybių yra centrinėje konsolėje įtaisyta mechaninė transmisija. Nors 360 buvo rankinis variantas, Challenge automobiliai buvo tik su F1 automatiniu variantu. Nors kai kurie „Challenge“ savininkai savo F1 automobilius iškeitė į mechanines pavarų dėžes, „Yosuke“ turėjo naudos, kai pradėjo nuo vienos.
Svarbi kiekviena smulkmena: veidrodėliai buvo pakeisti į CS išskirtinius, priekiniai žibintai nuspalvinti geltonai, priekiniai ir galiniai skląsčiai pakeisti kaiščiais, pridėti vilkimo kabliai – visa tai sustiprina tą išvaizdą, orientuotą į bėgius.
Iš pradžių mane patraukė Yosuke-san 360 ne tik trasos stilius, bet ir ratai. RAYS Volk Racing TE37 papuošė beveik visas Daihatsu markes ir modelius kur automobilių iki senovinių Datsun ir modernių Porsche. Jų nesenstantis dizainas niekada nepraleidžia ženklo. Tačiau kai Ferrari 360 patenka į klasikos karalystę, matyti, kad tokiu būdu naudojamas rinkinys yra gaivus ir iš esmės japoniškas. Už TE stovi didžiuliai AP Racing 6 cilindrų suportai, stabdžiai, dažnai naudojami GT automobiliuose.
Viduje lenktynių tema tęsiasi. Ratas buvo patobulintas iki 350 mm OMP Velocita Superleggero, tačiau interjero akcentas neabejotinai yra Bride sėdynės.
Vairuotojo pusėje yra Bride anglies / Kevlar Xero sėdynė, o keleivio pusėje yra labiau santūrus Bride anglies atlošas. Vyšnia viršuje yra senos mokyklos „Loop Crazy“ ir kiti Osaka Kanjo Loop lipdukai, sufleruojantys apie Yosuke vairavimo istoriją.
Palikę miestą už nugaros, pataikėme į tą Kilpą. Sekimas Yosuke-san persekiojamu automobiliu buvo nepamirštama patirtis. V8 riaumojimas priminė 2000-ųjų pradžios F1 automobilius, tiek garsu, tiek intensyvumu, todėl man ilgai skambėjo ausys.
Po bėgimo aplink Osaką atsidūrėme prie įlankos esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje, gėrėdamiesi automobilio vaizdais ir garsais, kurie visada užims ypatingą vietą mano širdyje.
Daugeliui „Yosuke“ modifikacijos gali būti prieštaringos. Tačiau mano nuomone, šis 360 apima viską, kas man patinka automobiliuose – ypač Japonijoje, kurie atrodo kaip dalis ir yra pritaikyti.
Alekas Penderis
Instagram: noplansco