Jei yra vienas dalykas, kurio automobilių kultūra Japonijoje nuo 2008 m. išmokė Speedhunters, tai tai, kad japonai žino, kaip sukurti gerai atrodantį modifikuotą automobilį. Kalbame ne tik apie japoniškus vietinių gamintojų, tokių kaip Toyota, Nissan ir Honda, modelius. Kai kurie iš geriausių modifikuotų Europos automobilių, kuriuos pristatėme per daugelį metų, buvo sukurti ir sukurti Japonijos parduotuvių ir asmenų. Dažnai šie automobiliai yra gaminami „JDM“ stiliumi naudojant Japonijos gamintojų dalis, o rezultatai yra įspūdingi.
Prieš dešimt metų Dino pristatė labai šaunų Mk2 VW Golf Cup automobilį su daugiau nei keliais JDM dizaino ženklais. Peržiūrėkime šią 2014 m. funkciją šios savaitės apžvalginiame įraše…
2014 m. funkcija
Per visus savo metus, praleistus fotografuodamas ir rašydamas apie automobilius Japonijoje ir visame pasaulyje, supratau, kad žema žema nebūtinai reiškia daug kompromisų. Su tinkamu dėmesiu detalėms, kruopščiu planavimu ir kruopščiu vykdymu, jūs gali atrodo gerai, kai stovi aikštelėje susitikime ar parodoje ir vis dar turi funkcionalumą, našumą ir vairavimo galimybes, kurias galima naudoti kasdien. Pavyzdžiui, Voomeran Volkswagen Golf Mk2 iš Euro Magic Osakoje.
Įsivaizduodama savo ekstremaliausią automobilį, „Euro Magic“ norėjo nedidelio kompromiso dėl važiavimo ir komforto. Daug metų dirbę „Volkswagen“ tiuningo scenoje, jie žino ką nors apie tai, kaip priversti VW gražiai sėdėti ir atrodyti, tačiau šio projekto pagrindas šiek tiek skyrėsi nuo to, nuo ko jie pradėjo anksčiau.
Taip yra todėl, kad prieš registruojant šį Mk2 kelyje jis iš pradžių buvo taurės automobilis, lenktyniaujantis Japonijos vienos markės Golf serijoje. Nepaisant to, kad jie yra daug neapdoroti nei vėlyvojo modelio „Volkswagen“, kuriuos sėkmingai sukūrė „Euro Magic“, tai buvo puiki platforma pristatyti naują „Voomeran“ prekės ženklo produktų seriją.
Planas buvo dar labiau pabrėžti „Golf“ šaknis, tačiau išlaikyti jį tokį patogų vartotojui, koks tik galėtų būti lenktyninis automobilis gatvėje. Tai reiškė, kad visa tai reikia suderinti su tinkama pozos doze, nepakenkiant jos gebėjimui linksmai ir greitai įveikti kampus. Kad tai būtų užbaigta, automobiliui reikėjo tų itin svarbių JDM detalių.
Pirmas dalykas buvo išvalyti automobilį ir paruošti jį keliems šviežiai mėlynos spalvos sluoksniams. Tada sekė Voomeran papildymai, pradedant nuo kyusha– panašus į kaktos formos priekinės lūpos spoileris, kad Mk2 atrodytų labiau priglundanti priekyje. Tokios detalės kaip grotelės buvo apipurkštos juodai, o geltoni priekiniai žibintai ir Hella rūko žibintai papildė kontrastą.
Išvaizda, gauta pašalinus priekinį buferį, puikiai tinka su pasipriešinimo gabalas Voomeran dalių ansamblyje: overfenderiai. JDM Works išvaizda perneša automobilių kultūrą pasauliniu mastu, ir, kaip man paaiškino Hideo Hirooka iš Euro Magic, tai visada buvo plano dalis.
Vienetiniai priekiniai sparnai padidina Golfo plotį 35 mm iš abiejų pusių ir yra juodos spalvos, kad padidintų poveikį.
Nesvarbu, iš kurio kampo žiūrite į automobilį, pirmiausia pastebite ratų atstumą nuo originalaus kėbulo.
„Golf“ važinėja su reguliuojamų „Euro Magic“ koioverių rinkiniu, nuleistu kuo žemiau. Nepaisant jų tvirtumo, jie vis tiek siūlo reikalavimus atitinkantį važiavimą gatvėje.
Ir tada sekė dar vienas JDM prisilietimas. Būtų buvę per daug nuspėjama automobilyje sumontuoti senus atvirkštinio ratlankio tinklelius BBS ar net Porsche ratus, taip populiarius VW scenose Europoje. „Hideo“ apėmė ratų katalogus ir rado neseniai išleistą ratą, suprojektuotą ir pagamintą bendradarbiaujant Tokijuje įsikūrusioms „Star Road“ ir „Work Wheels“ Osakoje. 15 colių ratai, kurie buvo sukurti naudoti seniems japonų klasikams, tokiems kaip Fairlady Z ir Skyline, kuriais garsėja Star Road, buvo būtent tai, ko jis siekė.
Jie turi tą šaunią senosios mokyklos išvaizdą, tačiau yra gaminami pagal aukščiausius šiuolaikinius dviejų dalių lietinių ratų standartus ir, žinoma, buvo neįprastas pasirinkimas golfui. Ratų matmenys visuose kampuose yra 15 × 10 colių, tačiau norint, kad jie atrodytų tinkamai, priekiniai ratai yra nulinio poslinkio, o atlošas -3, todėl jie geriau laikosi su +40 mm galiniais sparnais.
Rezultatas yra toks agresyvus, kokį aš asmeniškai mačiau Mk2, ypač atsižvelgiant į statinę pakabos sąranką, kurią turime čia. Padangų tempimas yra gana laukinis – taip turi būti todėl, kad važinėjant bet kuo didesniu nei 205/45R15 varikliu, sukibimas būtų per stiprus ir būtų sunaikintas nuostabus šios kartos Golfo gyvumas.
Hideo ilgai skyrė tikslias detales. Paimkite, pavyzdžiui, varžtus, kuriais pritvirtinamos blykstės ant metalinių atsarginių sparnų apačioje – tai buvo specialaus užsakymo variniai gaminiai, kainuojantys tiek pat, kiek pora tų „Glow Star“ ratlankių! Tačiau maži dalykai visada lemia didžiausią skirtumą.
Dėl savo išvaizdos be buferio galinė dalis taip pat atrodo neapdorota. Tai kitokia ir nauja – tai gana sunku pasiekti nuolat besikeičiančioje scenoje.
Pakėlus variklio dangtį, matomas 1,8 l aštuonių vožtuvų keturių vožtuvų smūgis, kuris varo priekinius ratus. Norėdamas šiek tiek pagyvinti, Hideo įrengė karštesnę kamerą, išlaikydamas lenktyninį ECU, kuris buvo sumontuotas šiuose taurės automobiliuose.
Veiksmingi uždegimo laidai ir pilnas kapitalinis remontas garantuoja patikimumą ir šiek tiek daugiau galios nei 112 AG būtų sugeneravęs iš atsargų. Šiais laikais gal ir nelabai skamba, bet nepamirškime, kad automobilis sveria mažiau nei 900 kg, o pagrindinė jo paskirtis – gerai valdyti ir smagiai vairuoti.
Kad priekinė dalis dirbtų kuo geriau, Hideo prie statramsčių viršūnių pridėjo Voomeran bokšto strypą, prieš atidarydamas penkių greičių pavarų dėžę, kad perjungtų galutinę pavarą, ir įrengė LSD, kad jis galėtų anksčiau spustelėti garsų pedalą. išeinantys kampai.
Žinoma, kad nėra buferio, tačiau iš kėbulo išsikišęs Voomeran tiesioginis išmetimas neabejotinai turi bosozoku apie tai. Skamba gana triukšmingai net tuščiąja eiga, neleidžiant pamiršti, kad tai vis dėlto lenktyninis automobilis.
Pamatę, kad Speedhunters #FeatureCar lipdukai yra tiksliai tokio pat mėlyno atspalvio kaip ir jo Golfas, Hideo negailėjo nė sekundės, uždėdamas vieną ant galinio ketvirčio stiklo.
Interjeras yra beveik toks, kokio tikitės iš „Cupy“ automobilio, ir tai tiesiog neapdorota. Nėra jokios kiliminės dangos, apdailos ar papildomų sėdynių – tik varžtais įkišamas Okuyama narvas, kad sena važiuoklė per daug nesisuktų.
Viskas sutelkta į vairuotoją ir visą vairavimo patirtį, kuri yra tokia nepažeista, kiek tik įmanoma. Tiesą sakant, tiek daug, kad tikras entuziastas tarsi priverčia pasiilgti senų laikų, kai automobiliai nieko nesvėrė, varikliai neturėjo per daug galios, o norint išgauti greitį ir našumą mėgstamoje kelio atkarpoje tikrai reikėjo sunkiai dirbti. .
Kai jis vairuoja savo Golf, Hideo atsisėda į gražią ir palaikančią edirb sėdynę, kuri, nors ir skamba šiek tiek europietiškai, iš tikrųjų yra japoniškesnė, nei manote. Štai užuomina – perskaitykite pavadinimą atgal!
Išskyrus modernų CD galvutės bloką, niekas nesugadintų prietaisų skydelio paprastumo, viskas išlaikoma taip, kaip buvo per automobilio lenktynių metus.
Nesvarbu, ar nesidomi VW scena, ar visu pozicijų judėjimu, sunku neįvertinti, kaip Euro Magic sugalvojo koncepciją, kuri sėkminga įvairiais lygmenimis.
Gatvėje automobilis atrodo agresyvus ir atrodė kaip nykštis, kai važiavome greitai prie Osakos Itami oro uosto.
Nepaisant to, kad išorė yra labai orientuota į išvaizdą, šis Mk2 neprarado jokių savo sugebėjimų. Tiesą sakant, dabar jis yra daug labiau metamas, atsižvelgiant į padidintą priekinę ir galinę vėžę, todėl jis dar geriau valdomas ir leidžia važiuoti daugiau greičio posūkiuose.
Nesvarbu, kokia yra markė ar modelis, iš kur jis kilęs ar kokio tiuningo stiliaus mes galime rinktis – japonai ir toliau stebina tuo, kaip jie gali paimti automobilį, o atlikę paprastus pakeitimus, jis atrodo kaip tinkamas. geriausia. Žinoma, čia yra įvairių lygių, bet matydamas, kad „Euro Magic“ norėjo, kad jų „Voomeran Golf“ padarytų pareiškimą ir išsiskirtų, turėčiau pasakyti, kad jie puikiai ir tikrai pasiekė šį tikslą. Norėčiau išgirsti, ką manote.
Ar jums patinka JDM’d Euros?
Greitųjų medžiotojai
„Instagram“: „thespeedhunters“.
Dino Dalle Carbonare
Instagram: dino_dalle_carbonare
dino@speedhunters.com