Blix Vika X apžvalga | Naujos kartos technika jau čia!


Važiavimo kokybės tema yra mažiau išmatuojama nei našumas, pabrėžtas ankstesniuose bandymų skyriuose, tačiau jis ne mažiau svarbus. Mes vartojame šį terminą, kad apimtų visus dviračio aspektus, kurie prisideda prie jo pojūčio ir veikimo. Apskritai „Vika X“ važiavimo kokybė buvo puiki, tačiau toliau apibūdinkime detales.

Kaip ir dauguma sulankstomų e-dviračių, Vika X siūlomas vieno rėmo dydžio su daugybe įvairių ūgių motociklininkų. Blix reklamuoja dviratį kaip tinkantį nuo 4’10” iki 6’2″; jame yra 12 colių balno aukščio ir 6 colių vairo aukščio reguliavimo, kad būtų galima prisitaikyti prie motociklininko dydžio ir pageidaujamos važiavimo padėties.

5’11“, esu netoli rekomenduojamo dviračio aukščio diapazono viršaus. Dviratis man puikiai tilpo su vietos atsargai; Turėjau puikų kojų ištiesimą ir patogų vairo aukštį su erdviu, bet ne per ištemptu pasiekiamumu. Dviračio balnas ir rankenos atrodė minkštos ir malonios naudoti ilgą laiką.

Dėl sukimo momento jutiklio važiavimas buvo natūralus ir jautrus. Dviračio valdymas buvo greitas ir turėjo oro kokybę, kurią priskiriu jo mažam svoriui ir minimalistiniam rėmui. Nelygumai buvo pastebimi dėl to, kad nebuvo pakabos, tačiau dviračio 20 × 2,4 colio padangos suteikė stabilumo, sukibimo, manevringumo ir šiek tiek amortizatoriaus.

Vienas lengvo rėmo kompromisų, į kurį reikia žinoti, yra šiek tiek kukli „Vika“ naudingoji apkrova. Sveriantis 312 svarų, jis vis dar yra didelis, bet šiek tiek mažesnis nei matėme kai kuriuose kituose neseniai sulankstotuose elektroniniuose dviračiuose.

Dėl dviračio sukimo momento jutiklio, ypač esant žemai pagalbinei funkcijai, pedalų mynimas jautėsi natūraliai ir jautriai. Aš vertinu Vika naudojimo paprastumą; daugelis dviračių per daug apsunkina PAS su per daug pagalbinių nustatymų, tačiau Blix pasirinko tris paprastus rankinius režimus ir automatinį režimą.

Pastaroji yra „Vika X“ aukštųjų technologijų funkcijų rinkinio dalis, apimanti spalvotą ekraną su „Bluetooth“ ryšiu ir elektroninę pavarų perjungimo sistemą. Dviračio valdymo skydelyje (kairėje vairo pusėje) yra mygtukas, skirtas perjungti PAS nustatymus, ir pavarų perjungimo svirtys. Aiškumo dėlei sistema vis dar veikia kabeliu prie pavarų perjungiklio.

Važiuojant automatiniu režimu, dviratis reguliuoja savo galios tiekimą ir gali perjungti pavaras pagal vairuotojo tikslinę galią / ritmą (abu nustatomi naudojant Blix Connect programėlę). Man pasirodė, kad sistema labai šauni, nors neatrodė, kad ji tinkamai perjungtų žemyn; mūsų kontaktas Blix mums pranešė, kad sistema gaus reguliarius atnaujinimus (kas šešis mėnesius), kad pagerintų funkcionalumą.

Dviratis taip pat turi valdymo modulį ant dešinės vairo šalia pusiau pasukto droselio. Didesnis modulis valdo dviračio žibintus (su artimosiomis ir tolimosiomis šviesomis), galinius posūkio signalus (integruotus į MIK-HD krovinių stovą) ir jo elektroninį garso signalą. Vertinau visas šias funkcijas, nes manau, kad jos yra prasmingos e-dviračiams, tačiau jų nėra dažnai.

Kalbant apie lankstymo galimybes, Vika X taip pat yra labai efektyvus. Kaip ir daugelyje šio stiliaus dviračių, jis turi teleskopinį / sulankstomą kotą ir centrinį vyrį apatiniame vamzdyje, leidžiantį dviratį efektyviai sulankstyti per pusę. Šis procesas buvo greitas ir sklandus. Mums patiko, kad Blix įtraukė magnetą, kad dviratis būtų kartu sulankstytas.

Apskritai mes vertiname „Vika X“ važiavimo kokybę du nykščius!



Source link