Rose Ave yra riboto leidimo mini dviratis iš Super73 serijos Scout ir buvo sukurtas 2017 m. bendradarbiaujant su tam tikru YouTuber, kurio albumas yra jo bendravardis. Dėl savo klasikinės tvirtos išvaizdos, atsainaus elgesio ir paprastos konstrukcijos jis tikrai patrauks minimalistų ir menininkų žvilgsnius.
Tačiau ar Rose Ave 1749 USD kaina turės įtakos jo kokybei? Ar tai bus puikus kasdienės kelionės į darbą ir atgal palydovas? Ir ar vis tiek bus smagu važiuoti nepaisant paprastos išvaizdos? Jei norite sužinoti apie Rose Ave arba ar šis pasivažinėjimas iš tikrųjų gali atitikti jūsų pageidavimus, skaitykite toliau, kad sužinotumėte.
Kas yra Super73 Rose Ave?
„The Rose Ave“ yra studijinio albumo tema riboto leidimo elektrinis mini dviratis, kurį gamino Lithium Cycles. Šis dviratis yra patobulintas Super73 „Scout“ S1, sukurtas bendradarbiaujant su YouTuber Jesse Wellens (kuriam, beje, priklauso studijinis albumas tuo pačiu pavadinimu). Vienintelis pastebimas skirtumas tarp Rose Ave ir Scout S1 yra lipdukas ant akumuliatoriaus, rodantis Rose Ave pavadinimą.
Dėl mažos kainos, kokybiškų dalių ir unikalaus dizaino šis Scout variantas yra vienas perkamiausių Super73 gaminių. Tačiau tai turi ir savo trūkumų.
Apžvalga
Savybės
Galima sakyti, kad Rose Ave yra modifikuota jo atitikmens versija; Super73 S1. Jame yra ant degalų bako esanti baterija, ant galinės stebulės sumontuotas variklis, pedalai, ant vairo pritvirtintas LCD ekranas, kuriame rodomas spidometras ir odometras, ir nerūdijančio plieno rėmas. Rose Ave taip pat yra keletas bazinio modelio patobulinimų, įskaitant ypač ryškų LED apšvietimą ir motociklo tipo galinį žibintą.
Rėmas
„Rose Ave“ rėmas yra ne tokia didelė S1 versija, o tai reiškia, kad jis yra optimizuotas, kad būtų patogesnis važiavimo būdas. Pats rėmas pagamintas iš nerūdijančio plieno, priešingai nei S1 tvirtas plieninis rėmas, todėl jis yra lengvesnis, bet vis tiek per sunkus elektriniam mini dviračiui. Nerūdijantis plienas turi aiškų svorio pranašumą, palyginti su kietu plienu, nes jo sudėtis mažesnė. Visgi šis dviratis yra sunkesnis už kitus elektrinius mini dviračius dėl didžiulių padangų ir ilgesnės ratų bazės. Jis taip pat pateikiamas su matiniu juodu milteliniu būdu padengtu apdaila, išskirtine šiam leidimui.
Užkrato pernešimas
„Rose Ave“ turi porą pedalų su 3 lygių pagalbine pedalų sistema, patogiai vadinama žemu, vidutiniu ir aukštu. Žemo pedalo pagalba suteikia šiek tiek elektrinės pagalbos, o jūs suteikiate daugiau pedalo galios. Jūs laikote tai savotišku „ekologiniu režimu“. Vidutinė pedalo pagalba subalansuoja jūsų pedalą ir variklio galią. Didelis pedalo asistentas yra Rose Ave „našumo“ nustatymas, suteikiantis didelę galią su minimaliomis pastangomis. Be to, galia gali būti dar padidinta naudojant tą patį nykščiu valdomą droselį, esantį daugelyje Super73 dviračių.
Variklis
„Rose Ave“ turi „Bafang“ 1000 W variklį, kuris pasiekia didžiausią 20 mylių per valandą greitį su droseliu ir iki 25 mylių per valandą su pedalo pagalba. Jis tiekiamas su standartine pavara ir grandine, tačiau dėl vienos pavaros važiavimas tolimais atstumais tampa nuobodus. Tai taip pat tas pats variklis, kuris yra ir kituose Super73 elektriniuose mini dviračiuose.
Baterija
„Rose Ave“ akumuliatoriaus talpa yra 14,5 Ah, o tai nėra bloga elektrinio mini dviračio talpa. Tai padidina dviračio atstumą iki 35–40 mylių (56–64 km), priklausomai nuo naudotojo įvesties. Šis asortimentas puikiai tiktų keliaujant į darbą ir iš darbo ar po miestą, bet ne važinėjant ilgais atstumais. Palyginti su kitais elektriniais mini dviračiais, šis asortimentas atitinka kvotą, bet ne tobulai.
Baterijos taip pat yra išimamos, todėl šis dviratis yra pranašesnis už kitus standartinius „Super73“ elektrinius dviračius. Tai, kad jums nereikės neštis dviračio iki artimiausio elektros lizdo, kad jį įkrautumėte, išimamos baterijos yra patogios.
Stabdžiai
Rose Ave turi du bendrus, bet galingus hidraulinius diskinius stabdžius, kurie yra stebėtinai veiksmingi savo kainų diapazone. Skirtingai nuo pirmtakų, Rose Ave stabdžiai reaguoja net vienu ar dviem pirštais ant svirties. Reaguojantys stabdžiai padeda išplėsti lankstumą važiuojant ir skatina saugumą. Tai didžiulis kito Super73 modelio atnaujinimas; Z1 stabdžiai.
Sustabdymas
Rose Ave trūksta pakabos. Tai gali būti smagus pasivažinėjimas smėlėtais paplūdimiais ir lygiais keliais, bet ne grubiose ar bekelėje.
Dar blogiau, kad dėl pakabos trūkumo šis dviratis gali būti sugadintas nelygių važiavimų metu. Smūgio slopinimo trūkumas reiškia, kad dviračio rėmas ilgainiui sulinks arba sutrupės nuo nuolatinio slėgio.
Tai minimalistinis dizainas, skirtas smarkiai sumažinti dviračio kainą, kartu išlaikant dviratį kiek įmanoma lengvesnį. Jis nėra gerai pastatytas naudoti bekelėje.
Padangos
Rose Ave yra dvi bendros 20″ x 4″ storio padangos. Šio dydžio padangos iš dalies kompensuoja dviračio pakabos trūkumą, kai nėra slėgio, tačiau tai kainuoja ridos ir greičio kaina. Storos padangos reiškia, kad jos šiek tiek „atšoks“, kai nėra visiškai užpildytos oro, sugerdamos nelygumus. Tačiau padangos dydis padidina svorį, todėl variklis įsitempia. Šio tipo padangos taip pat padeda dviračiui sumažinti rėmo pažeidimus nelygiais važiavimais bekele.
Privalumai
Nors „Rose Ave“ yra ribota bazinio modelio S1 versija, yra daug patobulinimų. Viena vertus, „Rose Ave“ posūkio spindulys yra mažesnis dėl pritaikytų išpjovų šalia vairo ašies. Kita vertus, jo akumuliatoriaus veikimo laikas yra efektyvesnis dėl mažesnio svorio, palyginti su analogu.
„Rose Ave“ taip pat turi pedalų pagalbinę sistemą, todėl važiuojant mieste jis yra vikrus. Žmogaus raumuo ir mechaninis variklis, dirbantys kartu, prilygsta didesnei galiai.
Kitos problemos, susijusios su Super73 Rose Ave
Turbūt labiausiai nerimą kelia tai, kad „Rose Ave“ pateikiamas netikslus „heads-up“ ekranas. Jis tiesiog nerodo jūsų važiuojamo greičio realiuoju laiku. Tai kenkia sąmoningumui ir saugumui keliuose.
Sėdynė taip pat kieta ir nepatogi, o sėdynės aukštis erzina. Vos 81 cm sėdimoji padėtis yra per žema, kad net tinkamai naudotumėte pedalus. Geriausi dalykai, kurie gali nutikti jums sėdint ant šio dviračio, yra šlaunų skausmai ir nutirpę skausmai.
Techninės specifikacijos
Rose Ave yra vienas geriausių Super73 elektrinių mini dviračių. Tai gali būti dėl jo išvaizdos arba dėl važiavimo jausmo. Tu būk teisėjas. Čia pateikiamos išsamios „Rose Ave“ dalys, kurios padės jums:
Gamintojo pavadinimas | Ličio ciklai |
Modelio pavadinimas | Super 73 S1 Rose Ave Edition |
Modelio metai | 2017 m |
Variklio gamintojas | Ličio ciklai |
Variklio modelis | Bafang |
Variklio galia | 1000 W (1,3 AG) |
Variklio išdėstymas | Galinės stebulės variklis |
Baterijos talpa | 48 V 14,5 Ah (696 Wh) |
Baterijos išėmimas | Lengvai išslysta |
Diapazonas | 35–40 mylių (56–64 km), priklausomai nuo vartotojo įvesties |
Važiavimo režimas | Pedalų pagalba (3 lygiai) |
Regeneracinis stabdymas | Nėra |
Droselis | Nykštis operuotas |
Pavaros | 1 greitis |
Didžiausias greitis | 25 mylių per valandą (40 km/h) |
Svoris | 31,7 kg (70 svarų) |
Medžiagos | Nerūdijantis plienas |
Sėdynės aukštis | 32″ / 81 cm |
Sustabdymas | Nėra |
Ekranas | LCD (odometras, spidometras, akumuliatoriaus lygis, važiavimo režimai, priekinių žibintų būsena) |
Tikslas | Miestas, bekelė (jei galite pakęsti šoką) |
Ryšys | Nėra |
Saugumas | Valdomas mygtuku, užvedimas mygtuku |
Pagalba po pardavimo
Super73 aptarnavimas po pardavimo visada pasiruošęs padėti bet kada. Turėdami keletą sertifikuotų atstovybių visame pasaulyje, jie sukūrė puikų klientų aptarnavimo pagrindą.
Taip pat galite juos aplankyti 16591 Noyes Ave, Irvine, CA 92606, paskambinti +1 (814) 747-9072 arba el. (apsaugotas el. paštu).
Kur galiu gauti vieną?
„Super73“ turi keletą vietinių filialų visoje Vakarų Europoje ir JAV bei turi tarptautinius padalinius Pietų Korėjoje, Japonijoje, Australijoje ir net Pietų Afrikoje. Tačiau kadangi tai riboto leidimo elektrinis dviratis, Super73 jo nebeparduodama. Geriausia vieta gauti šią versiją būtų „eBay“ ir iš žmonių, kurie įsigijo dviratį ir jį parduoda.
Vaizdo įrašai
Kadangi vaizdo įrašai apie Rose Ave yra gana reti internete, mes jau ieškojome ir sudėjome kai kuriuos iš šių vaizdo įrašų, kad jums to nereikėtų. Jei norite gauti Rose Ave arba sužinoti daugiau apie tai, žiūrėkite vaizdo įrašus čia:
Pasirinkimo komentaras apie Rose Ave elektrinį mini dviratį
Kartais jūs turite atsidurti kažkieno vietoje, kad ką nors iš tikrųjų suprastumėte. Jei norite sužinoti, ką kiti turi pasakyti apie Rose Ave, perskaitykite pasirinkimo komentarą.
“Prieš kelias dienas gavau savo S1 ir man tai patinka. Nesu profesionalus dviračių mechanikas, nes tai ne mano darbas, bet per pastaruosius 15 metų surinkau daugybę dviračių nuo anglies pilnos pakaba iki mopedų.
Mačiau daug pranešimų apie butus su Super 73 modeliais. Vienas dalykas, kurį pastebėjau gana greitai, yra tai, kad padangas sunku pritvirtinti prie borto. Padangos taip pat iš dalies išleidžiamos, o tai gali pabloginti šią problemą. Tai visai ne „Super 73“ kaltė, tai yra tinkamas dviračio siuntimo būdas. Tačiau tai tikriausiai yra viena iš priežasčių, kodėl jie nori, kad dviratį surinktų licencijuotas mechanikas. Tiems iš jūsų, kurie artimiausiomis dienomis / savaitėmis gausite dviračius, prieš išvykdami į kelionę įsitikinkite, kad jūsų padangos yra tinkamai pritvirtintos. Jei jų nėra, galiausiai gausite butą, darant prielaidą, kad išvengsite sprogimo 25 mylių per valandą greičiu.“
-u/spearpoint11 („Reddit“)
„Super 73 yra mano pirmasis elektrinis dviratis. Nemanau, kad tai tiek dviratis, kiek mano praeities sprogimas, aš buvau 70-ųjų vaikas su geltonu mini dviračiu, varomu vejapjovės varikliu. Jis turi 2 ratus ir aš važiuoju jo pedalu, taigi tai tikrai dviratis. Tiesiog kitokios pramogos.“
-Dolbydarma (mtbr)
Vaizdų galerija
Būdamas riboto leidimo elektrinis mini dviratis, Rose Ave tikrai atrodytų ypatingai. Patikrinkite tai dar šiek tiek naudodami mūsų iš anksto sudarytus vaizdus.
Leave a Reply