Galvojate pradėti 2020 m. su slaptu elektriniu dviračiu? Jūs atėjote į reikiamą vietą! „Stealth“ gamina keletą įdomiausių elektrinių visureigių dviračių šiandieninėje rinkoje.
Ši Australijos įmonė, įkurta 2008 m., nuolat gamina naujoviškus dizainus, kurie metai iš metų yra tobulinami. Šaunūs pavadinimai, kurie skamba labiau kaip naikintuvas nei dviratis, jų elektroniniai motociklai suteikia pakankamai galios, kad jaustumėtės taip, lyg skraidintumėte reaktyviniu lėktuvu.
Šiame įraše apžvelgsime „Stealth Electric Bike“ pasiūlymus 2020 m. Suteiksime jums mažiau informacijos ir padėsime jums pasirinkti tinkamą elektrinį visureigio dviratį. Laikas žengti pirmąjį šuolį į kalnų dviračių pasaulį, pradėkime!
Stealth P-7 elektrinis dviratis
P-7 yra lengviausias ir vienintelis visiškai legalus gatvės dviratis, kurį siūlo slapta. Puikus įėjimo taškas į elektrinių kalnų dviračių pasaulį, P-7 vis tiek gali tarnauti kaip tvirtas priemiestinis dviratis, kai nevažiuojama trasose. Sveria 65 svarus. (29 kg), jo chromo lydinio rėmas yra lengvas ir pakankamai tvirtas, kad galėtumėte jį įdėti į sunkvežimio galą vienai dienai. Jis taip pat puikiai tinka nelygiems takams ir retkarčiais nuvalymui, kaip ir bet kuris kitas kalnų dviratis.
Stealth P-7 rėmo geometrija priskiria jį nuokalnės / laisvo nuotolio kalnų dviračių kategorijai. Tačiau dėl savo nuolatinės srovės elektros variklio šis motociklas gali valdyti įkalnę, nuokalnę ir viską, kas yra tarp jų. Jo priekinė ir galinė pakaba suteikia atitinkamai 180 mm ir 120 mm eigos, užtikrinant sklandų ir patogų važiavimą.
Standartiškai P-7 komplektuojamas su 1000 wh baterija, kurią galima atnaujinti iki 1500 wh, kad būtų galima nuvažiuoti 60–90 mylių (100–150 km), o maksimalus greitis – 20 mylių per valandą (25 km/h). Dėl mažesnės galios daugumoje šalių tai leidžiama naudoti gatvėje, tačiau tai gali skirtis priklausomai nuo vietinių įstatymų. Jame taip pat yra MT5 4 stūmoklių hidrauliniai stabdžiai, užtikrinantys patikimą valdymą.
Tai pigiausias „Stealth“ motociklas, kurio kaina prasideda nuo 5 300 USD, todėl sunku pateisinti kelionę į biurą, bet tvirtas pradinio lygio visureigis elektrinis dviratis.
Stealth P-7R elektrinis dviratis
Šis P-7 pusbrolis, šis motociklas yra sukurtas trasoms – pasižymi stipresniu akumuliatoriumi, suteikiančiu didesnį atstumą ir didesnį greitį (iki 28 mylių per valandą arba 45 km/h). Rėmo dizainas toks pat kaip ir P-7, o tai įspūdinga, atsižvelgiant į padidintą našumą.
Kaip ir P-7, jame yra tas pats chromo spalvos rėmas, MT5 stabdžiai ir ta pati pakabos eiga, kurią galima tiksliai sureguliuoti priklausomai nuo to, kokius takus juo važiuosite. Abi gali būti pritaikytos skirtingoms padangoms arba atnaujintam akumuliatoriui, atsižvelgiant į jūsų poreikius. P-7R ir P-7 turi Stealth 9 pavarų pedalų sistemą, kuri veikia lygiagrečiai su elektros varikliu, kad padėtų pasiekti atstumą ir greitį. Variklis taip pat turi galimybę laisvai eiti, o tai reiškia, kad jei akumuliatorius miršta, galite paleisti pedalą, o padangos nesipriešina.
Tiek P-7R, tiek P-7 turi skaitmeninį ekraną, kuris suteikia motociklininkui tinkamą grįžtamąjį ryšį apie likusią galią ir galią, kad galėtų planuoti važiavimą. P-7R yra puikus žingsnis į priekį tiems, kurie neabejotinai planuoja važiuoti savo motociklu bekelėje, tačiau jo didesnė galia reiškia, kad daugelyje šalių jis neturi tokio teisinio statuso kaip P-7.
P-7R kaina prasideda nuo 5500 USD.
Stealth F-37 elektrinis dviratis
Dabar mes pereiname prie tikrai pirmaujančių motociklų. F-37 siūlo siaubingą 38 mylių per valandą greitį ir nuvažiuoja 60 mylių (100 km) tik nuosaikus pedalus. Jis turi patogų ekonominį režimą, kuris sumažina greitį ir galią, kad išlaikytų ilgaamžiškumą, ir varžybų režimą, kuris pašalina visus ribotuvus ir tikrai leidžia išlaisvinti žvėrį.
Jo 2 greičių hibridinė pavarų dėžė gali būti perjungta spustelėjus kairįjį riešą, o greitis valdomas dešinėje rankenoje esančiu droseliu. Šis paprastumas padeda maksimaliai padidinti efektyvumą ir reiškia, kad jis turi du režimus – greitą ir greitesnį!
Jei nerimaujate dėl visos šios galios, galite atnaujinti standartinį MT5 stabdžių paketą į MT7, kad stabdymas vienu pirštu būtų labai patogus. F-37 pakaba taip pat pakyla nuo P-7 su 200 mm diapazonu tiek priekiniuose, tiek galiniuose ratuose ir gali būti patobulinta iki DVO Emerald pakabos sistemos.
Padidėjęs pakabos diapazonas reiškia, kad F-37 yra fantastiškas universalus motociklas, pasižymintis puikiu manevringumu ir komfortu. F-37 taip pat turi regeneracinę stabdžių sistemą, kuri leidžia ebike užfiksuoti kinetinę stabdymo energiją ir perkelti ją į akumuliatorių, kad būtų ilgesnis tarnavimo laikas.
Jo tvirta važiuoklė sumažina judančių dalių skaičių, padeda susidėvėti ir užtikrina ilgaamžiškumą. „Stealth“ svetainėje F-37 kaina prasideda nuo 9 000 USD.
Stealth B-52 elektrinis dviratis
„Didysis F-37 brolis“ B-52 gali būti lengvai lyginamas su purvo dviračiu, o ne su kalnų dviračiu, ir tai nėra lengvabūdiškas palyginimas.
Didžiausias 50 mylių per valandą (80 km/h) greitis gali pasiekti daugumos motociklų kreiserinį greitį, jau nekalbant apie motociklą. Sujunkite lygiagrečiai važiuojančią 9 pavarų transmisijos galią su elektros variklio galia ir suteiksite rimtą sukimo momentą šiam motociklo žvėriui.
B-52 turi tą patį regeninį stabdymą kaip ir F-37, taip pat kaip ir F-37, B-52 stabdžius galima patobulinti iki MT7, kartu su visureigių ar gatvės padangomis ir patobulinta pakaba, kad gautumėte tobulai pritaikytą. patirti savo mėgstamą taką.
Nors priekinės pakabos diapazonas yra toks pat 200 mm, bet galinės pakabos šiek tiek daugiau nei F-37 su 250 mm. Tai padeda suteikti B-52 pranašumą prieš tuos, kurie tikrai baudžia nuokalnėse.
Tačiau dėl didelės galios B-52 atsieis už milžiniškus 10 400 USD, pirktų naują. Bet jūs turėsite naują žaislą, kuris tikrai sužavės vaikinus.
Stealth H-52 elektrinis dviratis
Nuo B-52 mes pereiname prie H-52, kuris tikrai patenka į savo klasę. Dingo pedalai ir yra motokroso stiliaus sėdynė. Jis tikrai daug panašesnis į purvo dviratį nei į kalnų motociklą ar motociklą. Kitaip jis yra gana panašus į B-52 specifikacijas, tačiau nuėmus pedalo pavarų dėžę labai sumažėja šio motociklo priežiūros išlaidos.
Nors jo greitis ir atstumas neprilygsta tiems, kuriuos pamatytumėte ant tikro emoto dviračio, niekada neprilygsite tokio griežto posūkio ir valdymo posūkiuose, kuriuos galėtų įveikti H-52 (taip pat B-52). Jis taip pat tai daro sveriantis įspūdingus 105 svarus. (48 kg), tai yra 7 svarai. lengvesnis nei B-52 112 svarų. (51 kg).
Jei ieškote „Stealth“ dviračio, kurio išvaizda ir galia atrodytų kaip purvo dviratis, tačiau būtų valdomas ir dailus kaip kalnų dviratis, tai yra tas, kurio ieškote. Kitas panašumas, kurį šis „ebike“ dalijasi su B-52, yra kaina, taip pat 10 400 USD. Taigi viskas priklauso nuo to, ar su B-52 norite ebike, ar H-52 beveik dviračiu. Tikrai negalite suklysti.
Ar turite „Stealth“ motociklą arba planuojate jį pasiimti? Praneškite mums apie savo patirtį komentaruose!
Leave a Reply