Klausimas, ar JK turėtų leisti padvigubinti leistiną nuolatinę eBike sistemų galią nuo 250 W iki 500 W, šiuo metu yra diskusijų dėl reguliavimo priešakyje. Šis pasiūlymas, kuris yra platesnių vyriausybės konsultacijų dėl pažangesnio elektra valdomų pedalo ciklų (EAPC) reguliavimo dalis, sukėlė dviratininkų, gamintojų ir aplinkosaugininkų diskusijas.
Dabartinė būsena
Šiuo metu JK taisyklės riboja nepertraukiamą eBikes galią iki 250 W, atitinkančios Europos standartus. Šis apribojimas užtikrina, kad eBikes papildytų žmogaus galią, o ne ją pakeistų, išlaikant važiavimo dviračiu esmę.
Pasiūlymas
Vyriausybės konsultacijos rodo, kad padidinus galios ribą iki 500 W, motociklininkai, ypač tie, kurie susiduria su sudėtingomis vietovėmis arba kuriems reikia papildomos pagalbos, gali gauti naudos. Šalininkai teigia, kad dėl šio pakeitimo elektroniniai dviračiai taptų patrauklesni ir prieinamesni platesnei auditorijai, paskatintų perėjimą nuo įprastų transporto priemonių ir prisidėtų prie aplinkosaugos tikslų.
Nulinio paleidimo viso greičio droselis (15,5 mylių per valandą)
Siūloma nulinio paleidimo droselio iki 15,5 mylių per valandą nuolaida yra tai, ko mes sėkmingai siekėme 2012 m. (vėliau jis buvo panaikintas, kai JK 2016 m. prisiderino prie ES taisyklių). Daugelis mūsų mažiau neįgalių klientų manė, kad priimant šį sprendimą jų poreikiai buvo nepaisyti, ir džiaugsis matydami, kad droselis sugrįš. Galiu informuoti, kad dauguma šių klientų nenaudoja droselinės sklendės, norėdami išpūsti ratus ar deginti gumą, jie naudoja jį „blogą dieną“ arba norėdami padėti atsitraukti laukdami (beveik amžinai) kelio ar klubo protezavimo.
Svarstymai ir pasekmės
Tačiau toks pokytis nėra be svarstymų. Dvigubas galios įvertinimas gali turėti įtakos saugos standartams, todėl reikės peržiūrėti infrastruktūrą ir galbūt iš naujo apibrėžti ribą tarp eBike ir galingesnių elektrinių transporto priemonių. Tai kelia klausimų apie greitį, valdymą ir „eBike“ bei kitų eismo dalyvių sąveiką.
„Bosch eBike Systems“ generalinis direktorius Clausas Fleischeris atsakė: „būkite atsargūs, ko nori“. Jo baimė suprantama, nes automobilių pramonė prieš elektrinius dviračius užsiima lobizmu tiek, kiek prisimenu (19 metų specializuojasi elektroniniuose dviračiuose). Jie teisingai mano, kad jie kelia didelę grėsmę jų pardavimui. Vokietijoje automobilių pramonė yra labai galinga, o Bosch taip pat uždirba didžiules pajamas tiekdama jai dalis. JK automobilių pramonė yra mažiau reikšminga savo ekonomine įtaka, todėl politika gali būti tiesesnė, juk niekas nesiūlo, kad automobilių galia turėtų būti ribojama, nepaisant….. greičio apribojimų. Galima pagrįstai įsivaizduoti, kad dauguma žmonių protingai naudos energiją, ir sunku įsivaizduoti, kad ebike avarijos priartėtų prie transporto priemonių sukeltų avarijų lygio. Jei reikia leistis į kompromisus, gali būti protinga nustatyti didesnę amžiaus ribą galingesnėms sistemoms, o ne atmesti galimybę ir galimybes mažiau turintiems žmonėms, važinėjantiesiems ir nežinomiems kitiems jauniesiems potencialams (ne Jeremy Clarkson). kartos) žmonės atras.
Pasak „The Guardian“, Dviračių asociacija (BA) pasisakė prieš pasiūlymą, tačiau jame nėra jokių staigmenų. Asociacija pirmaisiais metais nerimavo dėl elektrinių dviračių ir padėjo sustiprinti keleto užkietėjusių dviratininkų (daugelis jų dirbo šioje pramonėje) nuomonę, kad elektroniniai dviračiai skirti tinginiams, jie yra per sunkūs ir gali sukelti rimtesnių problemų. sužalojimų avarijos metu – jie nesuprato nei technologijos, nei jos teikiamų galimybių. Dvidešimt metų greitai ir JK elektrinių dviračių rinka atsilieka nuo mūsų kaimynų… išskyrus mūsų paskutinės mylios logistikos pramonę, kuri pasirodė esanti novatoriška ir išradinga. Tikėtina, kad e-Logistics ir e-Delivery operatoriai pritars papildomai galiai. Galbūt galėsite užsisakyti dar daugiau išsinešimui į namus 🙂
Galimas elektrinių dviračių perklasifikavimas
Pramonės nuogąstavimas dėl EAPC perklasifikavimo kyla dėl sudėtingos reguliavimo, saugos, rinkos, aplinkos ir teisinių sumetimų sąveikos. Galingesnių ir galingesnių elektroninių dviračių troškimo suderinimas su šiais rūpesčiais yra niuansuotas iššūkis, kurį reikia atidžiai apsvarstyti politikos formuotojams, pramonės suinteresuotosioms šalims ir visuomenei. Pramonei kyla grėsmių ir galimybių, susijusių su perklasifikavimu, ir tai atsilieps visuomenėje, nes mūsų miestai ir miesteliai ir, jei galiu būti toks drąsus, teigs, kad žmonijai reikia elektroninių dviračių. Mums reikia transporto, kuris naudotų tik tiek išteklių, kad būtų patogu atlikti darbą.
Elektroninio dviračio akumuliatoriaus gaisras
Man sunku suprasti, kodėl dviračių asociacija savo atsakyme „The Guardian“ paminėjo elektrinių dviračių akumuliatorių gaisrus. Problema susijusi su ličio baterijomis apskritai, o ne tik su elektriniais dviračiais. Tai problema, kurią dviračių pramonė galėtų padaryti daugiau, kad padėtų ir patartų vartotojams. Didžioji dauguma eBike akumuliatorių yra profesionaliai gaminami ir parduodami profesijų atstovų, kurie gali padėti klientams suderinti baterijas ir įkroviklius. Problema kyla dėl bendrosios el. prekybos, kuri dažnai parduodama labai anonimiškai trečiųjų šalių platformose, kur dažniausiai laimi mažiausia kaina. Turime spręsti šią problemą imdamiesi vartotojų švietimo priemonių.
Pagrįsdami savo teiginį, kad elektrinių dviračių akumuliatorių gaisrus sukelia nesąžiningi perpardavėjai, kurie nesupranta savo gaminių, galime užduoti klausimą – ar ličio baterijų paketai ir įkrovikliai iš prigimties yra pavojingi? Daugelis iš jūsų namų ūkyje turės bent kelis daiktus su kelių elementų baterijomis. Svarbu atskirti akumuliatorių paketus (kelių elementų) ir vieno elemento įrenginius, pvz., mobiliuosius telefonus, nes vieno elemento įrenginius valdyti daug lengviau. Nepaisant visų elektrinių įrankių, nešiojamųjų kompiuterių, elektrinių dviračių, saulės energijos kaupimo sistemų ir kitų ličio baterijas naudojančių įrenginių, jie nėra pagrindinė namų gaisrų priežastis – žr. šią diagramą, kurią sukūrė intelligentsecurity.org (atsiprašau už mažą skiriamąją gebą):

Jei pažvelgsime į tai, apie ką turime daugiausia duomenų, akivaizdu, kad elektra varomuose automobiliuose kyla daug mažiau transporto priemonių gaisrų nei tuose, kuriuose naudojami vidaus degimo varikliai. Didžiausia ir sudėtingiausia ličio baterijų sistema, kurią perka dauguma žmonių, bus elektromobilis, o 100 000 parduotų automobilių degimo greitis yra žymiai mažesnis nei benzininių automobilių.
Socialinės apsaugos ir pasirengimo ekstremalioms situacijoms direktorato duomenimis, Norvegijoje, kurioje parduodama daugiausiai elektromobilių pasaulyje, benzinu ir dyzelinu varomuose automobiliuose gaisrų kyla nuo keturių iki penkių kartų daugiau. Švedijos civilinių nenumatytų atvejų agentūra šiemet nustatė, kad 2022 m. kilo 3,8 gaisro 100 000 elektrinių ar hibridinių automobilių, palyginti su 68 gaisrais 100 000 automobilių, atsižvelgiant į visas kuro rūšis. Australijos gynybos departamentas finansavo EV FireSafe, kad išnagrinėtų šį klausimą. Nustatyta, kad keleivinio elektromobilio akumuliatoriaus užsidegimo tikimybė yra 0,0012%, o automobilių su vidaus degimo varikliais – 0,1%. (Vidaus reikalų ministerija teigė negalinti pateikti duomenų JK.)* Globėjo straipsnis 2023 m. lapkričio 20 d – „Ar elektromobiliai kelia didesnį gaisro pavojų nei benzininiai ar dyzeliniai automobiliai?“
Taigi, jei didelės ličio baterijos savaime nėra pavojingos, kas nutiko? Vartotojų švietimas turėtų būti rezultatas, kai tokia institucija kaip Dviračių asociacija susipažįsta su technologijomis, supranta problemą ir užtikrina, kad dviračių specialistai turėtų reikiamą informaciją, kuria galėtų dalytis su vartotojais, ir, svarbiausia, kad žiniasklaida taip pat turėtų savo statistiką. Galų gale, elektroniniai dviračiai turėtų būti teigiami antraštės.
Saugumas ir daugiau galios
„Iš maždaug 400 pėsčiųjų, kasmet JK per susidūrimus žūsta, apie 2,5 pėsčiųjų yra dviračiai. Kitaip tariant: daugiau nei 99 % žuvusiųjų pėsčiųjų susidūrimų šioje šalyje yra motorizuota transporto priemonė. iš pasenusio, bet lengvai randamo globėjo straipsnio. Abejoju, kad papildomos 250 W maksimalios nuolatinės vardinės galios pablogins tokius skaičius. Mažiau transporto priemonių kelyje – mažiau žuvusiųjų kelyje. Greičio apribojimas vis tiek bus 15,5 mylių per valandą ir dar vienas pavyzdys, kurį galime paimti iš automobilių pramonės – greitis žudo, todėl ribokite greitį. Žinoma, automobiliai gali turėti labai galingus variklius ir paprastai jie mus visus lėtai žudo dėl savo nereikalingos taršos.
Jūsų balsas yra svarbus
Šis pasiūlymas yra esminis momentas dviračių ir transporto ateičiai JK. Todėl vyriausybė siekia visuomenės atsiliepimų. Nesvarbu, ar esate aistringas dviratininkas, susirūpinęs judumu mieste, ar domitės transporto poveikiu aplinkai, jūsų nuomonė yra vertinga.
Jei norite pasidalyti savo mintimis apie šį pasiūlymą, galite tiesiogiai susisiekimo departamentui el. paštu. Jūsų atsiliepimai prisidės prie labiau pagrįsto sprendimų priėmimo proceso, užtikrinant, kad bet kokie teisės aktų pakeitimai atspindėtų bendruomenės poreikius ir rūpesčius.
Pasidalykite savo mintimis su departamentu: atsakykite internetu
Paskutiniai žodžiai (bus tavo)
Sprendimas potencialiai padvigubinti eBike sistemų galią JK nėra susijęs tik su skaičiais; Tai yra apie tai, kaip mes įsivaizduojame transporto ateitį, dviračių vaidmenį jame ir pusiausvyrą, kurią norime pasiekti tarp naujovių, saugos ir tvarumo. Vykstant konsultacijų procesui labai svarbu, kad būtų išgirsti visi balsai, siekiant formuoti politiką, kuri tarnautų geriausiems tautos ir jos žmonių interesams.