Jei paprašytumėte apibūdinti savo svajonių garažą, tai būtų užraktas su R34 Nissan Skyline GT-R, pora MkIV Toyota Supras, Mitsubishi Lancer Evolution ar du ir sauja Subaru Impreza WRX. O ir jos sienos būtų tinkuotos Marko Riccioni nuotraukomis.
Nors man tai tik svajonė, tokia vieta egzistuoja realiame pasaulyje, kelios mylios į šiaurę nuo Londono. Sveiki atvykę į Harlow Jap Autos (HJA).
Daugelį metų HJA importuoja JDM našius automobilius iš Japonijos, apimantį buvusias demonstracines mašinas iki itin retų modelių ir visko tarp jų. Praėjusių metų pabaigoje užklupau HJA, importuojantį vieną iš 19 (šiuo metu) egzistuojančių Nismo Clubman Race Spec R34 Skyline GT-R – pirmąjį, kuris pasiekė Europą. Kalbėjausi su Aroojumi, kuris vadovauja HJA su savo broliu Ozzy, apie atvykimą pamatyti šio nuostabaus automobilio, bet gyvenimas vis trukdė, todėl taip neatsitiko. Dabar, žvelgdamas atgal, džiaugiuosi, kad vis atidėliojome.
Kodėl? Na, prieš porą savaičių pamačiau kitą internetinį įrašą iš HJA, kuris, mano nuostabai, paskelbė, kad dabar du R34 Nismo CRS GT-R. Jaudulys įsibėgėjo, kai greitai bandžiau susitarti dėl vizito. Laimei, Arooj buvo daugiau nei paslaugus.
Kai atėjo diena, dėl didžiulio susijaudinimo nepaleidau išvažiavimo į greitkelį, pridėdamas dar 10 minučių kelionei. Tačiau tą akimirką, kai įėjau į HJA, viskas buvo to verta.
Pirmas žvilgsnis, kuris mane pasitiko, buvo du stulbinantys Bayside Blue R34 Nissan Skyline GT-R vestibiulyje. Įprastai būčiau praleidęs valandas sloguodamas ant jų, bet tai nebuvo įprasta diena.
Kai įžengiau pro stiklines duris į pagrindinį sandėlį, pamačiau kvapą gniaužiantį vaizdą: du gražiausius Nissan Skyline R34 GT-R, kokius man teko matyti. Kiekviena CRS konstrukcija buvo tokia pat unikali, kaip ir kėlė nuostabą.
Tiems, kurie to nežino, „Clubman Racing Spec R34 GT-R“ yra pagal užsakymą pagamintas, pilnas galutinio „Skyline GT-R“ atstatymas, kurį „Nismo“ sukūrė savo Omorio gamykloje pagal individualius klientų pageidavimus. Šios rekonstrukcijos yra tokios didelės, kad automobiliai pasirodo su nulinės ridos odometrais.
Prieš 10 metų Dino pristatė patį pirmąjį CRS R34 GT-R „Speedhunters“, todėl patikrinkite, kad sužinotumėte viską, ką reikia žinoti apie šį išskirtinį modelį.
Kaip minėta, nuo tada, kai Nismo pradėjo Clubman Race Spec programą, buvo sukurta tik 19 CRS R34 GT-R. Čia aš žiūrėjau į du iš jų – 10% visos iki šiol pagamintos produkcijos – „Gunmetal Grey M“ specifikacija ir „Black Pearl V“ specifikacija. Aroojus buvo malonus ir pervedė mane per mašinas…
Pirmasis buvo M-spec, pastatytas 2022 m. ir iš pradžių „Garage Defend“ Japonijoje užsakytas klientui iš Australijos. Tai CRS GT-R, kuris iš pradžių paskatino mane susisiekti su HJA.
„M-spec“ yra pilnas atstatymas, dabar varomas geriausiu Nismo kelių automobilių varikliu – F-Sport R. Šiame 2,8 l RB26 modelyje yra GT500 RRR RB26/RB28 blokas, GT500 alkūninis velenas, GT švaistikliai, Z- suderinti stūmoklius, R1 turbinas ir Nismo ECU, tarp daugelio kitų patobulinimų. Apskaičiuota, kad jis pagamins 500 AG ir 49 kg/m (taip pat pranešama apie 58 kg/m) – puikūs skaičiai, jei manęs paklaustumėte. Kaina? 2019 m. pristatymo metu „F-Sport R“ variklio kaina buvo 7 150 000 ¥ (apie 50 000 USD).
Be variklio, šis M-spec turi sausos anglies priekinį buferį, sparnus ir R-tune anglies gaubtą. Viena šauniausių detalių – atidengtas anglies Omori gamyklos logotipas.
Automobilis vis dar veikia su 6 greičių Getrag pavarų dėže, tačiau į pavarą pridedama Nismo Super Coppermix dviejų plokštelių sankaba ir 1,5 krypčių LSD. Valdymą pagerina „Öhlins“ pakaba, „Nismo“ titano statramstis, „R35 GT-R Brembo“ stabdžiai priekyje ir gale ir kt. RAYS pagaminti 18 colių Nismo LMGT4 ratai juodi atrodo stulbinančiai prieš šviežius Gunmetal Grey Metallic (KAD) dažus.
Viduje interjeras iš esmės atitinka M-spec specifikacijas. Nors yra galimybė naudoti „Recaro“ sėdynes, man labiau patinka originalios sėdynės.
Tada buvo sukurta naujausia „Omori Factory“ CRS – Black Pearl Metallic (GV1) V-spec, kurią užsakė Ozzy ir Arooj iš HJA.
Šis automobilis gali pasigirti panašiais M-spec atnaujinimais, tačiau turi vieną esminį skirtumą: variklį. R4 buvo sukurtas iš R3, bet padidintas nuo 2,6 l iki 2,8 l. Jame yra N1 blokas, GT alkūninis velenas ir švaistikliai, N1 per dideli stūmokliai, R3 turbinos, Nismo ECU ir kt. Suprantama, kad jis sukuria 500 AG ir 55 kg/m sukimo momentą.
Skirtingai nuo M-spec konstrukcijos, HJA V-spec CRS visą vidų iš naujo apdailino Nismo. Man labiau patinka mažesnis Nismo vairas.
Tobulame pasaulyje būčiau palikęs HJA su V-spec CRS raktais. Tačiau tikrovė privertė mane nenoriai atsisveikinti su šiomis dviem nuostabiomis mašinomis.
Kai vaikščiojau po saloną, jaučiausi kaip vaikas saldainių parduotuvėje. Lengvai ten galėčiau praleisti savaites. Jei susidursiu su keliais šimtais tūkstančių svarų, grįšiu į „Midnight Purple R34 GT-R“, kuris šiuo metu yra sandėlyje.
Jathu Thillai
Instagram: jathuthillai
www.jtoncars.uk
IAMTHESPEEDHUNTER susijusios istorijos apie Speedhunters
Kaip prisijungti prie IATS programos: Visada maloniai kviečiame skaitytojus kreiptis į mus su savo darbų pavyzdžiais ir tikėti, kad geriausias Speedhunter visada yra arčiausiai kultūros žmogus, gatvėje ar vietinėje automobilių stovėjimo aikštelėje. Jei manote, kad turite tai, ko reikia, ir norėtumėte pasidalinti savo darbu su mumis, turėtumėte pateikti paraišką tapti IAMTHESPEEDHUNTER programos dalimi. Kaip dalyvauti, skaitykite čia.
Leave a Reply