AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Rad Power Bikes Radster Trail apžvalga


Bendra Radster Trail važiavimo padėtis yra vertikali ir patogi. Žemo aukščio BMX stiliaus vairas dar labiau palaiko vertikalią kūno padėtį, kuri, mano manymu, puikiai mato kelią į priekį. Jūs vis tiek turite galimybę labiau atsiremti į vairą, kad kartais atsitrenktumėte į kelią arba važiuodami taku.

Nors vairas neturi reguliuojamo koto, galite reguliuoti vairo pakreipimą link savęs arba nuo savęs kartu su sėdynės stulpo aukščiu, kad pritaikytumėte patogiai.

Kabinoje yra spalvotas skystųjų kristalų ekranas, kuris išmaniai atspindi elektroninio dviračio saugumą. Tai suteikia dar vieną apsaugos nuo vagystės sluoksnį, nes dviračio variklio negalima įjungti be 4 skaitmenų kodo arba perbraukus rakto pakabuką.

Be atnaujintos vagystės technologijos, LCD ekranas dalijasi daug kitos patogios informacijos. Žinoma, jis gali rodyti pagrindinius dalykus, pvz., esamą greitį ir PAS nustatymą bei odometrą, tačiau jis dalijasi dar daugiau, pvz., naudojama dabartinė galia ir apskaičiuotas diapazonas, likęs iki tuščio, todėl galite atitinkamai planuoti be jokių netikėtumų.

Radster Trail turi Suntour SR priekinės hidraulinės pakabos šakę su 80 mm eiga. Pastebėjau, kad ši šakutė jaučiasi gana gerai, kai nukrito nuo šaligatvio bortelių arba kartais pervažiuoja uolą. Tačiau dėl vertikalios važiavimo padėties čia mano svorio centras daugiausia yra ant sėdynės stulpo, todėl kasdieniame važiavime asfaltuotu taku jis nesugeria daug smūgių.

Kalbant apie važiavimo kokybę Radster Trail, sunku nekalbėti apie padangas. Radster Trail padangos yra pagamintos Kendra ir yra 27,5 x 3,0 colių su bekelės protektoriaus raštu. Mūsų nuomone, ne tik puikiai atrodo su rudomis šoninėmis sienelėmis, bet ir su 3 colių padanga, o ne su dažniausiai matoma 4.0 (ar didesne) padanga, mūsų nuomone, buvo puikus pasirinkimas. 3 colių padangos valdymas yra geresnis posūkiuose ir apskritai valdymas, tačiau jis vis tiek yra pakankamai platus, kad įkvėptų pasitikėjimo, kai važiuojama nuo praminto kelio. Žinoma, važiuojant asfaltuota danga girdimas nedidelis triukšmas, bet to galima tikėtis naudojant bet kokias visureigių padangas.

Kad būtų aišku, dviratis geriausiai tinka švelniausiems važiavimams bekelėje, tačiau tai padidina dviračio universalumo koeficientą dėl 3 colių pločio gumbuoto protektoriaus.

Virš tų padangų kabo priekiniai ir galiniai sparnai. Nors pastebėjome, kad priekinis sparnas yra trumpesnėje pusėje, o tai tikriausiai patinka jo žymėjimui „Trail“, tačiau jis tik šiek tiek atleidžia nuo retkarčiais besitaškančių purslų, o drėgnesnėmis dienomis greičiausiai norėsite visiško aprėpties, jei keliaujate į darbą ir atgal.

Ir galiausiai, jūs tikriausiai turite vieną šauniausių „Rad Power BIkes“ funkcijų – jų 15 Ah, 720 Wh pusiau integruotą akumuliatorių su „Safe Shield Advanced“ baterijos technologija. Ši „Safe Shield“ technologija yra didelis žingsnis dar toliau į elektroninių dviračių baterijų apsaugos nuo gaisro priemones. Paprastais žodžiais tariant, kiekvienas atskiras akumuliatoriaus elementas yra apgaubtas ugniai atspariu šiluminiu barjeru, kad būtų išvengta visų elementų „nuleidimo“, jei jie užsidegtų. Iš esmės tai ta pati technologija elektrinėse transporto priemonėse, o dabar ji naudojama ir mūsų elektroniniuose dviračiuose. Nors „Rad Power“ nėra pirmieji tai padarę, jie yra viena iš nedaugelio e-dviračių kompanijų, kurios žengia papildomą žingsnį saugos srityje, ir tikimės, kad ateinančiais metais tai taps pramonės standartu.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -