AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Parduodami 1986 m. Audi 5000 CS Quattro greičio rekordo prototipiniai paviršiai


Stipriai modifikuotas 1986 m. Audi 5000 CS Quattro sedanas, kurį vairavo triskart Indianapolio 500 laimėtojas Bobby Unseris, sėkmingai bandydamas pasiekti greičio rekordą, yra laukiamas.

Dešimtmečius praleidęs privačioje kolekcijoje, greičio rekordinis sedanas bus viena iš pagrindinių „Bonhams“ išpardavimo Paryžiuje, kuris planuojamas vasario 6 d., dalių. „Bonhams“ tikisi, kad automobilis parduoti už nuo 100 000 iki 210 000 USD. Tai būtų astronominė suma už eilinį „Audi 5000“, tačiau šis automobilis toli gražu nėra įprastas.

1986 m. „Audi 5000 CS Quattro“ greičio rekordinis automobilis (vaizdas per „Bonhams“)

Devintojo dešimtmečio viduryje „Audi“ jau užkariavo pasaulio ralio čempionatą su savo „Quattro“ kupė, sustiprindama prekės ženklo įvaizdį Europoje. Tačiau sėkmė lenktynėse neturėjo tokios pat įtakos JAV, kur sedanas, žinomas kaip „Audi 100“, buvo parduodamas kaip „5000“ ir buvo pranešimų apie netyčinį pagreitį. Taigi „Audi“ sugalvojo žvaigždėmis nuspalvintą automobilių sporto reklaminį triuką.

Dabar parduodamas automobilis buvo pakeistas aerodinaminiais patobulinimais ir patobulinimais iki 2,2 litro turbokompresorinio inline-5, padidinant galią iki 650 AG. 1986 m. kovo 24 d. Unseras vairavo sedaną Talladega Superspeedway trasoje ir pasiekė rekordą maksimalus greitis 206,3 mylios per valandą per 46 sekundes 2,6 mylios ovalo ratą.

Anot Bonhams, Unseris, kuris vėliau tais metais padėjo Talladega rekordo bandymui sėkmingai „Pikes Peak“ kampanijoje su „Audi“, sakė, kad 5000 jautėsi taip, tarsi „jis buvo prilipęs prie kelio. Net tada, kai pasiekiau daugiau nei 200 mylių per valandą“.

1986 m. „Audi 5000 CS Quattro“ greičio rekordinis automobilis (vaizdas per „Bonhams“)

1986 m. „Audi 5000 CS Quattro“ greičio rekordinis automobilis (vaizdas per „Bonhams“)

Darbas atliktas, 5000 rekordinis automobilis buvo grąžintas į Vokietiją, kur dabartinis savininkas ir jo tėvas jį pamatė ekskursijos po gamyklą metu, pasiimdami naujai įsigytą Audi V8 Quattro sedaną. Ekskursiją vedė dr. Werneris Laurenzas, kuris tada dirbo kurdamas Audi lenktyninius variklius. Dabartinio savininko tėvas ir Laurenzas tapo draugais, kurie susitarė parduoti automobilį šeimai, kai „Audi“ bandė jį atiduoti į metalo laužą. Nuo tada jis yra jų kolekcijoje.

Rekordo bandymas ir Pikes Peak bėgimas (kurio metu Unseris pasiekė rekordą legendiniame įkopimo į kalną metu) buvo užgožtas smerkiančio „60 minučių“ pranešimo apie tariamą 5000-ųjų netyčinį pagreitį kitą lapkritį. Audi liko investavo į automobilių sportągrįžęs į Pikes Peak 1987 m., tada dominavęs Trans Am, o vėliau IMSA lenktynių serijose.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -