AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Įkrauti EV | Didžiulis saulės energijos blokas, skirtas elektrinėms antžeminėms transporto priemonėms maitinti JFK oro uosto naujajame pirmame terminale


Johno F. Kennedy tarptautinis oro uostas, judriausias tarptautinio eismo oro uostas Šiaurės Amerikoje, visada atrodo išradęs save iš naujo. Jis atidarytas 1948 m. kaip Niujorko tarptautinis oro uostas, nors paprastai buvo vadinamas „Idlewild“. Oro uostas buvo numatytas kaip didžiausias ir efektyviausias pasaulyje, „be painiavos ir spūsčių“.

Augant oro uostų eismui, reikėjo didesnių ir patobulintų patalpų. 1954 m. architektas Wallace’as Harrisonas sukūrė planą, pagal kurį pagrindinėms oro linijoms buvo suteikti nuosavi terminalai. Rezultatas buvo pavadintas „Terminal City“: penkios oro linijos turėjo savo atskirus terminalus, trys oro linijos pasidalino šeštą terminalą, o užsienio oro linijos naudojosi tarptautiniu atvykimo terminalu.

Nuo to laiko buvo daug pakeitimų ir konfigūracijų. Dabar JFK vykdo 19 milijardų dolerių vertės pertvarkymo projektą, kuris, be kelių naujų terminalų, apima 2,4 milijono kvadratinių pėdų 23 vartų terminalą, pavadintą New Terminal One, kuris bus didžiausias JFK – daugiau nei dvigubai didesnis nei dabartinis 1-asis terminalas, atidarytas 1998 m.

Naujasis „Terminal One“ turės didžiausią saulės energijos masyvą bet kuriame JAV oro uoste, kuris, pasak jo kūrėjų, varys elektrinių transporto priemonių parką, naudojamą terminale ir sausumoje, ir oro uoste. Didžiulis masyvas, kurį sudaro daugiau nei 13 000 saulės baterijų ant terminalo stogo, buvo pradėtas statyti 2024 m.

Kaip sakė Niujorko uosto direkcija ir Naujojo Džersio pirmininkas Kevinas O’Toole’as, paskelbdamas apie saulės masyvo planus, „Lankytojai iš viso pasaulio bus aprūpinti energija nuo to momento, kai jie įeis į naująjį JFK terminalą“.

Nuotraukos Jonathan Spira

Energingi bus ne tik keleiviai. Naujojo „Terminal One“ saulės energijos masyvas patenkins maždaug 50% terminalo energijos poreikio – energijos kiekį, kuris galėtų aprūpinti daugiau nei 3500 vidutinių JAV namų. Tai taip pat bus mišri sistema, kad bet kuriuo metu elektriniai įrenginiai, užtikrinantys daiktų judėjimą judriame aerodrome, veiktų 50 % švarios energijos.

6,63 megavatų (MW) saulės energijos bus 12 MW mikrotinklo dalis. Įrengtas keturiose elektros gamybos infrastruktūros grupėse, strategiškai išdėstytose aplink naująjį terminalą, kad būtų sukurta viena išmanioji, atspari energijos sistema, šis mikrotinklas taip pat apims 3,84 MW kuro elementų ir 1,5 MW / 3,34 MWh baterijų energijos kaupimo, kad subalansuotų elektros poreikį ir pagerintų. galios kokybė. Sistema gali veikti nepriklausomai nuo arba prijungta prie pagrindinio elektros tinklo.

Elektrinių antžeminių transporto priemonių pranašumai

Mikrotinklas tieks galią įkrauti daugelio tipų elektrines transporto priemones, būdingas tik oro uostams.

Oro uostai savo veikloje naudoja daugybę didelių ir mažų transporto priemonių. Kai kurie veikia oro aikštelė (po apsaugos), ir kai kurie žemės pakraštyjetačiau jų misija yra labai svarbi žmonėms (ir bagažui) judėti. Yra daug operacijų, kurios vyksta užkulisiuose (kurias keleiviai retai mato), įskaitant techninę priežiūrą, bagažo tvarkymą ir orlaivių judėjimą.

Daugelis oro uosto transporto priemonių yra gana matomos keleiviams, įskaitant bagažo vežimėlius, bagažo vilkikus, stumdomas transporto priemones, keleivinius maršrutinius autobusus ir konvejerinius krautuvus. Tai, ko keleiviai paprastai nemato, yra transporto priemonės, vežančios bagažą į sandėliavimo operacijas, naudojamos valymo tarnyboms, furgonai-šaldytuvai, skirti gabenti maistą ir patiekalų padėklus, ir transporto priemonės, kurios tvarko perdirbimą ir atliekas.

Kadangi oro uostuose nuo dyzelinių arba LP varomų transporto priemonių pereinama prie elektromobilių, svarbu nepamiršti, kad ICE varomos transporto priemonės 20–30 % degalų paverčia varomuoju varikliu, o EV – 80–90 %. .

Atvejo analizė: JFK dyzelinių autobusų parką pakeičia elektriniai autobusai

Prieš ketverius metus Uosto direkcija žengė milžinišką elektrifikacijos šuolį, kai daugybę ICE autobusų, atvežančių keleivius į terminalą, pakeitė elektros energiją naudojančiu be vairuotojo lengvuoju bėgiu JFK AirTrain. Net ir paleidus JFK AirTrain, Uosto direkcija vis dar turėjo nemažai dyzelinių autobusų.

Po kelerių metų planavimo Uosto direkcija 2019 metais ne tik JFK, bet ir LaGuardia bei Newark Liberty oro uostuose savo tarpterminalų dyzeliniais varikliais varomų autobusų parką pakeitė 36 akumuliatoriniais maršrutiniais autobusais Proterra Catalyst E2 Electric.

JFK išjungdama ICE varomus autobusus, kurie kasmet sunaudodavo apie 240 000 galonų dyzelinio kuro, agentūra pranešė, kad sumažino šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją maždaug 40 000 tonų per metus. Be to, 40 pėdų autobusai kasmet pašalino maždaug 2000 svarų (907 kg) azoto oksido ir 150 svarų kietųjų dalelių, kurios kitu atveju būtų išsklidusios į vietinius gyvenamuosius rajonus Kvinso rajone Niujorke, kur buvo įrengtas aerodromas. yra įsikūręs.

Kiekvienas autobusas su įkrovimu gali nuvažiuoti maždaug 230 mylių, o pilnai įkrauti autobusą užtrunka keturias valandas.

Atvejo analizė: ankstyvieji elektriniai vilkikai, sukurti specialiai GM

2006 m. GM atvyko į Eagle Tugs su projektu standartizuoti vilkikų (vilkiklių) parką visose gamyklose visame pasaulyje. Eagle sukūrė RTT serijos A/C elektrinę vilkikų liniją, daug prisidėjęs iš GM operatorių, taip pat saugos ir gamybos inžinierių.

RTT siūlo papildomą įkrovimą, leidžiantį vilkikams dirbti trimis pamainomis nekeičiant baterijų, jie yra ergonomiškai teisingi (yra vieninteliai vilkikai, siūlantys operatoriams stovėti ir sėdėti) ir užtikrina 1 000 valandų profilaktiką. techninės priežiūros grafikas, palyginti su kitų vilkikų 200 valandų prevencinės priežiūros grafiku.

2009 m. Eagle į aviacijos rinką pristatė savo patirtį projektuojant ir gaminant oro kondicionieriaus elektrinius vilkikus.

„Su Eagle Electric Tow Tractors galite efektyviai, patikimai ir saugiai vilkti ir stumti bet ką – nuo ​​žmonių tramvajų iki raketų paleidimo platformų“, – teigė bendrovė.

Elektrifikacija naujajame terminale

Oro uostai dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir yra nepalanki aplinka įrangai, kuri lieka lauke lyjant, sningant, esant minusinei temperatūrai ir kitomis nepalankiomis sąlygomis. Atitinkamai, kuo mažesnė tikimybė, kad stumiamasis/velkamasis traktorius neįsijungs arba neveiks, tuo geriau visiems suinteresuotiems asmenims – nuo ​​keleivių iki ramperių, pilotų ir skrydžių vadovų. Todėl elektromobiliai, palyginti su alternatyvomis, turi mažiau judančių dalių ir minimalios priežiūros, idealiai tinka oro uostų aplinkai.

Oro uosto operacijos dešimtmečius priklausė nuo vidaus degimo varomų transporto priemonių, nors tai pamažu keičiasi. Ant asfalto elektromobilių, tokių kaip vilkikai, bagažo vežimėliai ir keleiviniai maršrutiniai autobusai, naudojimas vis labiau pripažįstamas, o naujasis JFK terminalas vienas, siekdamas savo tvarumo tikslų, siekia pakeisti visas tokias transporto priemones, naudojamas dabartiniame 1 terminale. greitas tempas.

Timas Castaldy, Nevadoje įsikūrusios „PK Electrical“ vyresnysis elektros dizaineris, neseniai paskelbtame tinklaraščio įraše išnagrinėjo EV poveikį oro uosto antžeminiam transportui ir skyrė laiko pateikti realias toliau išvardytų problemų iliustracijas, kurios jam buvo pateiktos interviu apie jo darbą su Denverio tarptautiniu oro uostu, elektrifikavimo klientu.

Sveikatos problemos – rampų darbuotojai ir kiti, dirbantys kontroliuojamoje vietoje, nuolat susiduria su toksinėmis emisijomis, todėl daugelis susiduria su sveikatos problemomis, sakė Castaldy.

Sąnaudų ir naudos santykis – nors elektrinės oro uosto transporto priemonės yra pastebimai brangesnės nei įprastai varomos transporto priemonės, per visą transporto priemonės eksploatavimo laiką buvo galima patikrinti, kiek buvo sutaupytos išlaidos dėl mažesnių priežiūros išlaidų ir mažesnės elektros energijos sąnaudos, palyginti su dyzelinu ar benzinu.

Triukšmo tarša – elektromobiliai yra daug tylesni nei neelektriniai ir sumažina triukšmo poveikį oro uosto darbuotojų sveikatai. Perėjimas prie nuotolinio darbo pirmaisiais pandemijos metais atskleidė daugybę sveikatos problemų, susijusių su ne oro uostų darbuotojais, gyvenančiais netoli oro uostų, todėl nesunku įsivaizduoti, kokį poveikį sveikatai turės patys oro uosto darbuotojai.

Efektyvumas – kadangi elektromobiliai turi žymiai didesnį žemos klasės sukimo momentą, jie idealiai tinka vilkti orlaivius ir efektyviau perkelti sunkius krovinius, pabrėžė Castaldy.

Naudojimas šaltu oru – buvo nustatyta, kad elektrinės oro uosto transporto priemonės yra patikimesnės šaltu oru nei jų kolegos, sakė Castaldy. „Patikimumas šaltu oru (yra rimtas pateisinimas) EV vilkikams“, – sakė jis. „ICE vilkikai gali būti sunkiai užvedami šaltu oru, o elektromobiliams tai nėra būdinga.

Kaip elektronai pateks į naujojo terminalo EV

Mikrotinklo rangovas AlphaStruxure finansuoja projektą pagal Energijos kaip paslaugos sutartį, iš esmės taikant apmokėjimo už našumą, nebalansinio finansavimo sprendimą, kuris leis Uosto direkcijai įgyvendinti energijos vartojimo efektyvumo projektus be išankstinio mokėjimo. kapitalo išlaidos. Per sutarties galiojimo laikotarpį „AlphaStruxure“ bus atsakinga ne tik už mikrotinklo statybą, bet ir eksploatavimą bei priežiūrą.

Ar tam tikromis aplinkybėmis antžeminės tarnybos elektromobiliai veiks tik saulės energija? Atsakymas yra skambus: „Tai įmanoma, bet tai priklauso“, – teigia „AlphaStruxure“ rinkodaros viceprezidentė Michelle Charello. „Šiuo etapu „AlphaStruxure“ ir „New Terminal One“ negali tiksliai nustatyti mikrotinklo indėlio, nes mikrotinklas tieks bendrą elektros energiją terminalui ir transporto priemonėms, patenkins apkrovų poreikį iki gamybos pajėgumų. Kadangi negalime nukreipti elektronų į konkrečias apkrovas, mikrotinklas patenkins bet kokią paklausą, apsiribodamas turima galia.

Nepaisant to, atsižvelgiant į kintamųjų konstantų ir proporcijų dėsnį, tikėtina, kad retais (o gal ir ne taip retai) atvejais kai kurie EV gaus 100% saulės energijos.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -