Tai vis dar yra „Ioniq 5“, kurį jūs žinote ir mėgstate, su keletu naudingų patarimų, taip pat karšto strypo ir XRT versijų.
„Hyundai Ioniq 5 Crossover Utility“ transporto priemonė dabar yra žinoma svetainė regionuose, kuriuose populiarūs elektromobiliai. Įstojęs į savo ketvirtus modelio metus Šiaurės Amerikoje, kvadratinis hečbekas gauna keletą nedidelių stiliaus, vidaus ir išorės atnaujinimų, ir prie mechaninių specifikacijų bei įkrovimo prievado.
Tai taip pat prideda dvi naujas versijas, kurios labai išplečia asortimentą. „Ioniq 5 N“ yra laukinių vaikų, aukštos kokybės karšto strypo versija-viena tokia gerai vykdoma ir tokia smagi vairuoti, kad ji laimėjo kelis apdovanojimus keliose šalyse. Skirtingai auditorijai „Ioniq 5 XRT“ yra visureigio modelis, turintis didesnį prošvaisą, brakonieriines padangas ir pridedamą „Butch“ perdangą. Kol kas jis parduodamas tik Šiaurės Amerikoje.





Pramonės nuostabai, „Hyundai“ 2024 m. JAV pardavė daugiau EVS JAV nei bet kuris gamintojas, išskyrus „Tesla“ – „Ford“, GM ir BMW tūrio. Jos „Electric Mainstay“, „Ioniq 5“, turėjo geriausius metus 2024 m. O įmonė, ilgai žiūrėdama į EVS, visiškai neleidžia savo baterijoms varomoms pastangoms. Tuo tikslu visi 2025 m. „Ioniq 5s“ parduodami Šiaurės Amerikoje, išskyrus 5 n, dabar yra pastatyti naujame metaplant Ellabell mieste, Džordžijoje, maždaug už 25 mylių už Savanos.
Mes gavome tik maždaug valandą su 5 N, tačiau nekantriai laukiame vieno paskolos vasario pabaigoje. Tuo tarpu Valentino dieną praleidome vairuodami atnaujintą 2025 „Ioniq 5“ ir „New Ioniq 5 XRT“ Palm Springse ir aplink jį, Kalifornijoje.

„Hyundai“ nuotraukos.
Švelnaus stiliaus evoliucija … labai švelni
Jums bus atleista už tai, kad nepastebėjote išorinių pokyčių 2025 m. „Hyundai Ioniq 5“. Yra naujų ratų dizaino, o priekinė fascija – plastikinis skydas po lakšto metalu – yra šiek tiek aukštesnis ir kvadratas, su išsikišusiu apatiniu kraštu, kuris pagamina pagamintą apatinį kraštą, kuris pagamintas iš apatinio krašto, kuris pagamina apatinį kraštą, kuris pagamina pagamintą apatinį kraštą, kuris pagamina apatinį kraštą, kuris gamina pagamintą kraštą. Tai „tvirtesnis, labiau panašus į kryžminį“, pasak Brado Arnoldo, išorės dizaino vadovo. Geriausias būdas pasakyti 2025 m. Iš vyresnių brolių, iš tikrųjų gali būti galinio valytuvo buvimas-savininkų reikalaujamas daiktas.







Interjeras sulaukė šiek tiek reikšmingesnių pokyčių. Bendrovė atsakė į savininko atsiliepimus, pridėdama garso ir ŠVOK garso ir ŠVOK (šildymo, ventiliacijos, oro kondicionavimo) valdiklius, pavyzdžiui, šildomas sėdynes ir vairą. Dėl to „Hyundai“ labai tendencija: po daugelio metų gamintojų vėl viskas, kas įmanoma įmanomą jutiklinį ekraną, grįžta į centrinį jutiklinį ekraną, dažnai atitraukiantys vairuotojus greičiu, kuris turi medžioti meniu, kad gautų konkrečią funkciją.
Visos 2025 „Ioniq 5“ versijos dabar gauna dvigubus 12,3 colių ekranus ir USB-C prievadus-ir „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ išlieka standartinės tiek belaidžiu, tiek per kabelį. Jie taip pat gauna „Hyundai“ atlyginimą, kurį įmonė siūlo netrukus sumokėti už automobilių stovėjimą ir (arba) įkrovimą. Mes vis dar norėtume standartinio kištuko ir įkrovimo, tačiau mes laikysimės šio sprendimo, kol neišbandysime.
Šiek tiek daugiau akumuliatoriaus, šiek tiek daugiau asortimento
„2025 Ioniq 5“ asortimentas gauna naujas ir atnaujintas ląsteles. Akumuliatoriaus talpa ir EPA įvertintas diapazonas pagerėja visame pasaulyje. „Standard Range Pack“ siekia nuo 58 iki 63 kilovatvalandžių, o tolimojo nuotolio paketas išauga nuo 77,4 iki 84 kWh. Įvertintas visų ratų pavarų versijų diapazonas atitinkamai padidėja nuo 260 iki 290 mylių (SE ir SEL) arba 269 mylių (ribota). Visi trys apdaila su galiniais ratais važiuoja nuo 303 iki 318 mylių, o standartinės diapazono versija su mažesne pakuote tęsiasi nuo 220 iki 245 mylių. Galiausiai „New-20125 Ioniq 5 XRT“ su standartiniu AWD yra EPA įvertintas 259 mylių atstumu.
Kelyje naujausias „Ioniq 5“ jaučiasi … gerai, panašiai kaip ankstesnių trejų metų vertė. Važiavimas yra tik ši minkšta pusė, priešingai nei „Tesla“ labiau panašus į BMW pakabos derinimą. Bet „Ioniq 5“ puikiai pakabino ant to, kad mes jį išmetėme per vingiuotus kalnų kelius – bent jau tol, kol pakilome virš sniego linijos apie 6000 pėdų.









„Hyundai“ nuotraukos.
„Hyundai“ ir toliau siūlo tris regeneracinio stabdymo lygius, taip pat jo „I-PEDAL“ vieno pedalo disko režimą. Erzinančiai, nors regeno lygis išlieka per galios ciklus, „i-PEDAL“ to nedaro. Jūs turite nepamiršti to paprašyti kiekvieną kartą, kai užvedate automobilį, tai, kas GM, Ford ir kiti užkariavo net prieš dešimtmetį. Kodėl? „Hyundai Execs“ negalėjo pasakyti.
Mūsų bandomosios dienos visureigyje „Ioniq 5 XRT“-tai „Ekstremalus tvirtas reljefas“, kuris buvo gerai suplanuotas su rituotais, briedžiais, nelygiais takais minkštu smėliu ir retkarčiais uolėtą kelią. Vis dėlto tai vargu ar yra uolų laipiojanti monstras, kaip „Jeep Wrangler“, ir nėra skirtas būti. Vietoj to, tai turbūt labiausiai tinka žmonėms, tokiems kaip šis apžvalgininkas. Snieguotame žiemos ore mano stačiai, lenktomis, aukštyn į kalną važiuojamojoje dalyje Katskilio kalnuose yra pakankamai kietas, kad bet kuriai priekinių ratų pavaros transporto priemonei lipti beveik neįmanoma-ir žemės prošvaisa tampa daug svarbesnė.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie „Ioniq 5 XRT“, stebėkite tą modelį su „Ford Mach-E Rally“-lygiavertė elektrinio „Mustang“ visureigio apdaila (kuris pernai viršijo benziną „Mustang“ … bet mes nukreipiame).
NACS uostas ir nemokama įkrovimo stotis
Paskutinis pastaba apie įrangą: Visas JAV pastatytas „Ioniq 5S“-tai reiškia visą sudėtį, išskyrus karšto „Hatch 5 N“ versiją, pastatytą tik Pietų Korėjoje,-standartiškai ateina su NACS įkrovimo prievadais. Hyundai juda greitai; Tie automobiliai yra patys pirmieji, siūlomi JAV su vietiniais NACS uostais, išskyrus „Teslas“. Įdomu, kad „Hyundai“ apima CCS-to-NACS adapterį su kiekvienu nauju „Georgia“ pastatytu „Ioniq 5“-ir netrukus ji paskelbs programą, leidžiančią leisti savo CCS įrengtų EV modelių savininkams gauti nemokamą „NACS-to-CCS“ adapterį, leisdama jiems jiems leisti adapterį, leisdamas jiems adapterį „NACS-to-CCS“, ir leis jiems leisti nemokamą „NACS-TO-CCS“ adapterį, leisdamas jiems jiems leisti nemokamą NACS iki CCS adapterį. Pasinaudokite ir kompresorių tinklu.
Naudojant adapterį, pateiktą su 2025 „Ioniq 5“, CCS įkrovimo kabelis, galintis pristatyti 257 kW, gali įkrauti bet kurį „Ioniq 5“ nuo 10 iki 80 procentų vos per 20 minučių. „Hyundai“ taip pat pridėjo vairuotojų galimybę iš anksto kondicionuoti akumuliatorių, jei jie nukreipia į įkrovimo stotį-net jei jie neįdėjo jo į navigaciją kaip tikslą, kuris prireikus sukelia akumuliatoriaus kondicionierių.
„Ioniq 5S“ vis dar įkrauna greičiau „CCS“ greito įkrovimo stotyse nei „Tesla“ kompresoriuose, tačiau dėl „E-GMP“ platformos 800 voltų akumuliatorių architektūros. 3 versija „Tesla“ superkrovos, įkraunantys „Ioniq 5“, bus maždaug 135 kW galios, tai reiškia, kad standartinio diapazono modelyje jie užtruks 30 minučių nuo 10 iki 80 procentų ilgo diapazono „Ioniq 5“ arba 24 minutes. (Būsimos 4 versijos superkrovikliai pereina iš žemos įtampos, didelės srovės energijos tiekimo į aukštesnę įtampą su mažesne srove, tai reiškia, kad jie turėtų įkrauti taip pat greitai, kaip ir CCS.)
Kalbant apie per naktį įkrovimą, naudojant 11 kilovatų įkroviklį, „Hyundai“ cituoja 2 lygio įkrovimo laiką nuo 10 iki 100 procentų 7 valandomis, 20 minučių ilgo nuotolio pakuotei ir 5 valandas, 40 minučių-standartinei pakuotei.
„Hyundai“ mano, kad nemokamų namų mokesčių pasiūlymas parduoda daugiau EV. Tuo tikslu tai apima nemokamą 2 lygio įkrovimo stotį su kiekvienu „Ioniq 5“ arba savininkams, kurie negali jo naudoti ar jau turi, 400 USD kreditą, kurį reikia naudoti viešosiose įkrovimo stotyse. Tačiau „Hyundai“ nevyksta tiek, kiek „Ford“. „Dearborn“ gamintojas meta ne tik nemokamą įkrovimo stotį, bet ir nemokamą „standartinį“ įrengimą-ir ji įskaitė savo „Ford Power Pažadų“ programą su didžiausiu visų laikų ketvirčio pardavimais „Mach-E Crossover“ ketvirtyje.
Nuo 44 000 USD iki 60 000 USD
2025 m. „Hyundai Ioniq 5“ diapazonas prasideda nuo SE standartinio diapazono, kurio akumuliatorius yra mažesnės ir be visų ratų pavaros, kurių kaina yra 43 975 USD. Galinių ratų pavara SE ir SEL apdaila yra atitinkamai 48 025 USD ir 50 975 USD; AWD kiekvienam prideda 3500 USD. Aukščiausias ribotas modelis kainuoja 53 675 USD (RWD) arba 59 575 USD (AWD), o naujas XRT modelis yra 56 875 USD su AWD standartu. Šiuo metu „Hyundai“ nesiūlo „La Carte“ variantų. Visos cituojamos kainos apima privalomą 1 475 USD pristatymo mokestį.
Visos 2025 m. „Ioniq 5 SE“, „SEL“, „Limited“ ir „XRT“ versijos yra pastatytos Gruzijoje ir yra standartinės su NACS prievadu. „Hyundai“ tikisi, kad tiems modeliams bus galima pereiti prie akumuliatorių pakuočių su JAV pastatytomis ląstelėmis, galbūt, kai tik kovo mėn., Ir tai jiems būtų suteikta visos EV pirkimo paskata, jei jis galioja. 2025 m. „Ioniq 5 N“ našumo modelis yra pastatytas tik Pietų Korėjoje; Tai tęsiasi su CCS prievadu „Šiuo metu“, nors „Hyundai Execs“ užsiminė, kad ateityje bus atnaujinta, kad ateityje būtų labiau suderinta su JAV pastatytais automobiliais.
„Hyundai“ teikė lėktuvų bilietus, nakvynę ir patiekalus, kad būtų galima pateikti kaltinimą, kad pateiktumėte jums šią pirmojo asmens pavaros ataskaitą.
