AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Honda Accord“ prieš „Toyota Camry“: palyginkite sedanus


Žingsnis iki bazinio sportinio hibrido už 34 750 USD prideda 12,3 colio jutiklinį ekraną su belaidžio išmaniųjų telefonų suderinamumu ir turimu belaidžiu įkrovimu, stoglangiu, maitinimo vairuotojo sėdyne, dviejų zonų klimato kontrole ir odiniu apvyniotu vairu. Už maždaug 1500 USD daugiau, mes pažiūrėjome į „Ex-L“ „Accord Hybrid Best Buy“. Jis prilimpa prie efektyvesnių 17 colių ratų ir padangų, o ne 19 colių ratus ant kitų hibridų ir prideda odines sėdynes, galios keleivio sėdynę, taip pat šildomas priekines sėdynes ir šoninius veidrodžius.

Kurį „Toyota Camry“ turėčiau nusipirkti?

„Camry“ yra LE, SE, XLE ir XSE Trims, visi su hibridine jėgos pavara. Už šiek tiek mažiau nei 30 000 USD „Base Camry Le“ turi panašias funkcijas, kaip ir „Accord“, šiuo atveju 8,0 colių jutiklinis ekranas su išmaniųjų telefonų suderinamumu. Tačiau informacinė sąsaja jaučiasi už naujojo susitarimo kartos. Visų ratų pavara kainuoja 1 525 USD.

Mums patinka „Camry XLE“ už 34 495 USD. Jame yra šildomos odos priekinės sėdynės, belaidžio išmaniojo telefono įkroviklio, dvigubos 12,3 colio skaitmeniniai matuoklių ekranai ir informaciniai duomenys bei parinktys, tokios kaip panoraminis stoglangis ir 9 garsiakalbių JBL garso įrašas.

Kuris automobilis turi geresnę garantiją?

„Honda Accord“ ir „Toyota Camry“ garantijos yra beveik identiškos, turinčios trejų metų/36 000 mylių pagrindinę garantiją, o pirmieji dveji metai arba 24 000 mylių („Accord“; Camry eina iki 25 000 mylių) suplanuotos priežiūros. Tačiau „Camry Hybrid“ įgauna pranašumą, nes „Toyota“ padengia akumuliatorių 10 metų arba 150 000 mylių, palyginti su „Honda“ aštuonerių metų/100 000 mylių garantija akumuliatorių komponentams-naudinga informacija, nes „Toyota“ nebėra patikimiausias automobilių prekės ženklas.

Privalumas: tai lygiosios.

2023 m. „Honda“ hibridinis susitarimas

„Accord vs Camry“ interjero ir išorės dizainas

  • Camry siūlo daugiau asmenybių
  • „Accord“ laimi interjere

Ar „Honda Accord“ yra gražiai atrodantis automobilis?

Tai yra, nors ir ne taip stulbinanti, kaip buvo prieš tai, kai jo greitasis profilis turėjo aiškų pranašumą prieš „Camry“. „Honda“ sušvelnino naujausią dizainą kažkam konservatyvesniam; Tai atrodė kaip „Audi“ į atrodymą kaip „VW Passat“. Augant 2,7 colio ilgio, „Accord“ atrodo ilga ir žema, o gaubtas panardina per plačias dviejų dalių groteles.

Viduje jis priima „Civic“ tinklelio ventiliacijos skydą ir išvalytą prietaisų skydelį. „Honda“ nuplėšė gražesnius elementus, tokius kaip netikras medienos apdaila ir pavarų mygtukai mechaniniam perjungikliui, tačiau žemas brūkšnys geriau integruoja turimą 12,3 colio jutiklinį ekraną. Garso ir klimato rinkimų ir mygtukų skydelis sumažina priklausomybę nuo jutiklinio ekrano kasdienėms funkcijoms, ir tai yra švari, neužteršta kabina.

2025 m. „Toyota Camry“

Ar „Toyota Camry“ yra gerai atrodantis automobilis?

Skirtingai nuo susitarimo, Camry nori išsiskirti ir beveik per daug stengiasi tai daryti. Dėl ilgos nosies ir trumpo bagažinės, jis apsimeta, kad yra „Galinių ratų“ varomas „Grand Tourer“. Priekyje „Toyota“ išlenkia raukšles ir raukšles, tarsi tai būtų kovotojas iš „Žvaigždžių karų“, nors pakartotinis priekinis galas išsprendė kai kurias sudėtingas linijų sankryžas. Stogo linija plaukia kaip greitas, tačiau „Camry“ turi trumpą bagažinės dangtį virš jo didelės bagažinės.

„Toyota“ taip pat sutramdė kai kuriuos „Camry“ interjero išvaizdą. Dabar jis atsiskleidžia horizontalioje juostoje su 8,0 colio arba 12,3 colio jutikliniu ekranu. Darnos formos vis dar padalijamos, vairuotojas ir keleivis, su apdailos skydeliu.

Privalumas: jo interjero susitarimas.

2025 m. „Toyota Camry“

„Camry“ ir „Accord“ spektaklis

Čia labiausiai nukrypsta sedanai. „Honda“ pasilenkia į „Accord Hybrid“, tačiau mažasis bazinio modelio „Turbo-4“ siekia efektyvumo nei bet kas kitas. „Toyota“ siūlo tik hibridus su „Camry“ su papildoma traukos premija.

Kaip važiuoja „Toyota Camry“?

Kaip pagrįstas priemiesčio automobilis be jokių fanfarų, naujai standartinis 225 AG hibridinis jėgos pavara atlieka darbą sklandžiai ir efektyviai. Jis suporuoja 2,5 litro „Inline-4“ su ličio jonų akumuliatoriumi ir elektriniais varikliais. Galimi visų ratų pavara suteikia jai koją aukštyn ir šiek tiek daugiau galios, iš viso 232 AG. Jo hibridinė transmisija turi aštuonis užprogramuotus veiksmus, kurie imituoja automatinę transmisiją, o SE gauna perjungimo irklus švelniai nuotykių kupinams vairuotojams.

Priekinės statramsčiai ir daugialypės galinės pakabos yra puikus darbas, subalansuodami krovinį, tačiau vairuotojams nebus pagunda supjaustyti kampus ar išlyginti kelio raukšles. „Camry SE“ ir „XSE“ yra su sportiškesne pakaba ir didesniais ratais, kurie atšaukia kitų versijų atsparumą. Mes laikytumėmės tų, nors visuose „Camry“ sedanuose mus sužavėjo reaguojantis vairavimas, net su baziniais 16 colių ratais.

2023 m. „Honda“ hibridinis susitarimas

Kaip važiuoja susitarimas?

  • 192 AG 1,5 litro turbo-4 tik priekinių ratų pavara
  • 204 AG hibridas su 2,0 litro „Inline-4“

Greitumas yra ne „Accord“ fortas, tačiau tvirtas kūnas jį kompensuoja su subalansuotu valdymu, nepaisant to, kad yra tik priekinių ratų pavara. 1,5 litro „Turbo-4“ bazė sudaro 192 AG ir 192 svarų pėdų, ir jis yra surištas su CVT, kuris dažniausiai veikia fone. Lengvas, bet tiesioginis vairavimas išlieka „Accord“ jėga. Varikliui trūksta „Camry“ žarnos, tačiau valdymo ir vairavimo pojūtis yra geresni.

„Accord“ dviejų motorinių hibridų sistema veikia su 2,0 litro „Inline-4“, kad būtų 204 AG ir 247 svarų pėdų sukimo momentas. Pradžioje reikia ritmo, kad galia atsirastų, kai skambinama, tačiau pusiausvyra tarp variklio ir variklių yra tylus, sklandus ir, atrodytų, lengvas. Kaip ir „EV“, irklų perjungikliai įgalina šešis regeneracinio stabdymo lygius, naudodamiesi arti vieno pedalo važiavimo režimu, tačiau jis vis dar turi dujinių automobilių šliaužimą.

Privalumas: tai lygiosios.

2025 m. „Toyota Camry“

„Toyota Camry“ ir „Honda Accord“ degalų ekonomija

  • „Toyota Camry Hybrid LE“: 53 mpg City, 50 greitkelis, 51 kombinuotas
  • „Honda Accord Hybrid Ex-L“: 51/44/48 mpg su 17 colių ratais
  • „Honda Accord Turbo-4“: 29/37/32 MPG

Ar „Honda Accord“ yra geras dujoms?

Taip. Su maža „Turbo-4“ ir nuolat kintama transmisija, jos EPA reitingas yra 29 mpg City, 37 greitkelis, 32 kartu. Tai maždaug taip pat, kaip „Toyota Camry“ 4 cilindrų, tačiau susitarimas yra efektyvesnis aplink miestą, o „Camry“ yra geresnis greitkelyje.

Rato dydis daro įtaką „Accord Hybrid“, kaip ir kiekvienoje transporto priemonėje. „Ex-L“ važiuoja 17 colių ratais su mažesniu kontaktiniu pleistru, kuris lemia 51/44/48 mpg reitingą. „Sport“, „Sport L“ ir „Touring“ modeliai rieda ant riebesnių 19 colių ratų, kurie atrodo šauniai, tačiau tempo efektyvumą iki 46/41/44 mpg.

Ar „Toyota Camry“ yra gera dujose?

„Camry Hybrid“ aplenkia „Accord of Base Front Drive LE“ versijas (53/50/51 mpg), taip pat su visų ratų pavara (51/49/50 mpg).

Kiti apdailos lygiai sumažėja iki 47 arba 46 mpg, o „Camry XSE“ pritvirtina sudėties vis dar įspūdingą 44 mpg kombinuotą.

Privalumas: „Camry“ geresnis, išmatuokite pagal matą.

2025 m. „Toyota Camry“

„Camry“ ir „Accord“ dydis, kambarys ir komfortas

  • Accord yra didesnis ir erdvesnis
  • Accord yra 16,7 kubinių pėdų bagažinės erdvės, palyginti su 15,1 „Camry“
  • „Accord“ turi 40,8 colio galinės kojos, palyginti su 38,0 colio „Camry“

Kuo erdvus yra „Honda Accord“?

„Accord“ yra 3,0 colių ilgesnis nei „Camry“, tačiau 111,4 colio ratų bazė yra beveik tokia pati. Vis dėlto, kaip ir kitose savo kryžminiuose ir automobiliuose, „Honda“ išsiskiria optimizuodama vidaus erdvę – nuo įdubusių grindų erdvėje bagažinėje ir gilių durų kišenėse ir šiukšliadėžėse.

Bazėje LX yra audinio sėdynės su rankiniu būdu, tačiau dauguma priekinių sėdynių sportinių šildytuvų ir galios koregavimas. „Honda“ patobulino vietas su gera pagalve ir palaikymu, ir mes labiau mėgsta siauresnę konsolę, o ne „Camry“. Užpakaliniai keleiviai yra gydomi iki kryžminio 40,8 colio ir gero galvos kambario, tačiau bet kuriame automobilyje vidurinė sėdynė geriausiu atveju palankiai vertina jaunesnius žmones, o už borto sėdynes-už bortą.

60: 40 padalijimų galinės sėdynės sulankstomos, kad išplėstų bagažinės erdvę, ir „Accord“ ir „Camry“ neaukoja jokios bagažinės vietos hibridinėms akumuliatorių pakuotėms. Tačiau „Accord“ yra erdvesnis, tačiau „Camry“ yra 16,7 kubinės pėdos, palyginti su 15,1 kubelių.

Kiek erdvus yra „Toyota Camry“?

Daugumos metrikų „Camry“ matuoja iki susitarimo, tačiau nesijaučia toks erdvus. Priekinė keleivio sėdynė yra nukirsta nuo konsolės ir susmulkina šiek tiek kojų. Vairuotojo sėdynė turi galios koregavimus su juosmens atrama, tačiau abi priekinės sėdynės yra palaikančios.

Užpakalinės sėdynės siūlo 38,0 colio galinės kojos kojos, tačiau dėl aukštos lango linijos ir mažos stogo linijos galiniai keleiviai gali antis daugiau nei „Accord“ ir jaustis šiek tiek labiau ankštesni.

Privalumas: susitarimas.

2025 m. „Toyota Camry“

„Camry“ ir „Accord Safety“

  • NHTSA suteikia „Accord“ penkias žvaigždes
  • IIHS suteikia „Accord“ ir „Camry“ aukščiausią saugos pasirinkimą+
  • Automatinis avarinis stabdymas naudojant pėsčių

Ar saugus yra „Honda Accord“?

IIHS suteikė aukščiausią saugos pasirinkimą+ paskyrimą, kuris laikomas aukščiausiu saugos reitingu pramonėje, ypač turint daugiau Griežtus kriterijus, įvestus 2023 m.. Leidimo metu to neišbandžiau. Atitinkamai tai atnaujinsime.

Tiek „Accord“, tiek „Toyota Camry“ yra standartiniai su automatiniu avariniu stabdymu, aklųjų taškų monitoriais, aktyvia juostos valdymu, adaptyvia greičio palaikymo tarnyba, kamščio padėjėja, automatiniai aukšto pluošto priekiniai žibintai ir galinės sėdynės priminimas

Ar saugu „Toyota Camry“?

Mes tikimės, kad Camry grįš su buvusiu penkių žvaigždučių paskyrimu iš NHTSA. IIHS suteikė aukščiausią „Safety Pick+“ apdovanojimą.

Privalumas: „Accord“, kol Camry bandymas bus baigtas.

2023 m. „Honda“ hibridinis susitarimas

Kas yra geriau: „Honda Accord“ ar „Toyota Camry“?

Pirkėjai čia turi tikrą keblumą. „Camry“ uždirba 7,0 iš 10 TCC reitingą, daugiausia remiantis daug geresne degalų ekonomija. Bet susitarimas? Tai yra 7,3 iš 10. (Daugiau skaitykite apie tai, kaip mes vertiname automobilius.) Mums labiau patinka „Accord“ interjeras ir jo bendras nusiteikimas, o „Camry“ pasižymi degalų ekonomija ir vairavimu. „Accord“ taip pat jaučiasi gaivesnis, erdvesnis ir šiek tiek tobulesnis.

Nugalėtojas: „Honda Accord“.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -