Galbūt „Nio“ nėra plačiai pripažinta „Tesla“ ar kito Kinijos elektromobilių gamintojo BYD, tačiau per pastaruosius metus ji pristatė du naujus elektromobilių prekių ženklus, siekdama paskatinti pardavimą siūlydama mažesnes elektromobilius, palyginti su aukščiausios klasės modeliais.
Antrasis iš šių prekių ženklų, į jaunimą orientuotas „Firefly“, buvo oficialiai pristatytas gruodžio 21 d. 2024 m. Nio diena susibūrimas Guangdžou mieste, Kinijoje.
Tai po to, kai gegužę buvo pristatytas šeimai skirtas Onvo prekės ženklas, kurio debiutinis modelis yra Tesla Model Y konkuruojantis kompaktiškas krosoveris L60.
„Firefly“ buvo pristatytas su subkompaktišku liuku, kuris dar neturi pavadinimo, bet planuojama pradėti pardavinėti Kinijoje 2025 m. pavasarį, kaina nuo 148 800 juanių (maždaug 20 400 USD). Pardavimas Europoje turėtų prasidėti vėliau 2025 m. Atsižvelgiant į tarifus JAV pradėjo gaminti Kinijoje pagamintus elektromobilius, mažai tikėtina, kad ji pasirodys šioje rinkoje, kaip ir kitų Nio elektromobilių atveju.
„Nio“ per „Nio Day 2024“ pristato „Firefly EV“ prekės ženklą
Nepaisant to, kad „Firefly EV“ yra „Nio“ pradinio lygio prekės ženklas, jis daugiausia dėmesio skiria saugai, dinamikai ir technologijoms. „Nio“ išsaugo daugumą detalių iki pristatymo rinkoje, tačiau patvirtintos funkcijos, pvz., siauras 15,4 pėdų apsisukimo ratas ir automatizuota parkavimo technologija.
Automobilių gamintojas taip pat teigė, kad tikisi, kad EV Kinijoje ir Europoje pasieks penkių žvaigždučių saugos įvertinimus. Transporto priemonės kėbulas pasižymi daug didesniu sukimo standumu ir didelio stiprumo plienais nei įprastai šio segmento transporto priemonėse. Priekinėse duryse taip pat yra dvigubos susidūrimo sijos, užtikrinančios geresnę apsaugą nuo šoninio smūgio, sakė Nio.
„Nio“ buvo įkurta 2014 m. pabaigoje ir 2024 m. lapkričio 30 d. iš viso 640 426 transporto priemonės.