- Trumpas negali nutraukti mokesčių kreditą; Congess gali
- Siūlomas įstatymo projektas baigs naują EV, naudotą EV ir komercinius EV kreditus
- „EV“ lizingo spraga pasitraukia iš komercinio kredito (45W)
- Išankstinis federalinis EV mokestis-1 000 USD, pasiūlytas, be valstybės EV mokesčių mokesčių
Kad ir kaip drąsiai kaip prezidento Trumpo pradiniai su EVS susiję vykdomieji veiksmai, jie dar neturi tiesioginės įtakos automobilių pirkėjų galimybėms reikalauti 7500 USD EV mokesčio kredito ar naudotis „Bargain EV“ nuomos sutartimis.
Tam prireiktų Kongreso akto. Ir remiantis šią savaitę įvestomis vekseliais, šis įstatymas gali būti gana artimas.
Trečiadienį senatorius Johnas Barrasso iš Vajomingo. 14 respublikonų senatorių grupėje pasirašė įstatymo projekto rėmėjai Užbaikite EV mokesčio kreditą.
Jei tai bus priimta Kongreso, tai gali įsigalioti kuo greičiau 30 dienų po įvedimo. Tai gali būti sunki piliulė, kurią reikia nuryti daugeliui automobilių gamintojų; Pranešama, kad GM ir „Ford“ yra tie, kurie siekia laipsniško EV mokesčio kredito fazės.
2025 „Ford F-150 Lightning“
EV mokesčių kreditas nėra tik vienas mokesčių kreditas, bet trys skirtingi EV įperkamumo kreditai– Ir kai kurie pasakytų, subsidijuojant Amerikos pramonę. Be IRS 30d, paprastai žinomo kaip EV mokesčių kreditai, sąskaitoje yra naudotų švarios transporto priemonių kreditas (25E) naudotams EV ir komercinės švarios transporto priemonės kreditai (45W) „Fleet EVS“.
Komercinės transporto priemonės kredite yra vienas prieštaringiausiai vertinamų EV mokesčių kredito dalių – tai Vadinamoji „Lizingo spraga““, Kuris buvo Iždo departamento aiškinimo rezultatas, kurio, daugelio įstatymų leidėjų teigimu, nesilaiko pirminio įstatymo ketinimo. Tai iš tikrųjų leidžia automobilių gamintojams nelaisvėje esančioms kreditų įmonėms užfiksuoti 7500 USD mokesčių kreditą už kiekvieną jų nuomojamą EV – nepriklausomai nuo lipduko kainos EV arba kur ji buvo pastatyta.
Tai paskatino EV nuomos bumą per pastaruosius porą metų, leidžiant automobilių gamintojams pasiūlyti patrauklias nuomos kainas, kurios daugeliu atvejų sumenkina hibridų ar kitų benzino modelių, leidžiančių pirkėjams apeiti griežtesnes pajamas ir transporto priemonių kilmę, kuri taiko pirkinius.

2025 m. BMW IX
Nepaisant to, naujausias EV mokesčio kredito kartojimas – tiems, kurie perka, o ne nuomojasi – susiaurino pirkėjų ir transporto priemonių, tinkamų. Norėdami reikalauti iki 7500 USD kredito, pirkėjai turi atitikti namų ūkių pajamų reikalavimus, o transporto priemonė turi atitikti Amerikos surinkimo, EV akumuliatorių tiekimo ir akumuliatorių medžiagų kriterijų rinkinį. Transporto priemonė taip pat turi būti siūloma žemiau 55 000 USD arba 80 000 USD kainos viršutinės ribos, atsižvelgiant į transporto priemonės tipą.
Tačiau tarnaudamas savo iš anksto įperkamumui, EV mokesčio kreditas tapo pardavimo tašku, kurį galima reikalauti prekybos atstovybėje, pradedant nuo 2024 m.
Atrodo, kad naftos pramonė nori pamatyti mokesčių kredito pabaigą. Į „Barrasso“ įstatymo projektą buvo įtraukta Chet Thompson, Amerikos degalų ir naftos chemijos gamintojų (AFPM) prezidento ir generalinio direktoriaus citata, pabrėžiant, kad „atėjo laikas EV konkuruoti tokiomis sąlygomis“.
Remiantis energetikos pramonės duomenimis, JAV vidutiniškai sudarė apie 20 milijardų JAV dolerių naftos pramonės subsidijų JAV, o kelis kartus – tai tiesioginės ir netiesioginės subsidijos, taikomos užsienyje.

2024 m. GMC Hummer EV
Tuo tarpu bendražygio įstatymo projektas, kurį trečiadienį pristatė senatorius Debas Fischeris iš Nebraskos, siekia apmokestinti EVS 1 000 USD Pardavimo vietoje Kelių naudojimui – tai, pasak Billo, yra vidutinė suma, kurią vartotojai šiuo metu moka per dujų mokesčius per 10 metų. Sunkiųjų elektrinių sunkvežimiams būtų taikoma kitokia pakopinė konstrukcija.
Tokia vienodai tinkama strategija, skirta mokėti už EV kelio naudojimą, nepaiso fakto, kad JAV-pačiai federalinei vyriausybei …EV yra skatinami mažiau. Anot DOE, jie vidutiniškai apima 12% mažiau mylių nei benzino transporto priemonės ir 29% mažiau nei dyzelino modeliai.
Federalinis mokestis turės įtakos EV pirkėjams, be įmokų, kurias jau rinko kai kurios valstijos už EV nuosavybės teises. Tai problema, kad valstijos jau ėmėsi kreiptis į įvairius sprendimus. Beveik visi galiausiai apima klausimą, ar gali būti „elektrinio kuro“ mokestis EVS, kuris, kaip ir benzinas, yra pagrįstas realiojo pasaulio naudojimu.