Sunkūs laikai „Nissan“.
Automobilių gamintojas praėjusį mėnesį paskelbė apie planus atleisti maždaug 9 000 darbuotojų, kurie sudaro 6,7 % jos pasaulinės darbo jėgos, ir 20 % sumažinti gamybos pajėgumus. dėl mažėjančių pardavimųvisų pirma JAV ir Kinijoje.
„Financial Times“, remdamasis viešai neatskleistas informacijos šaltiniais, dabar pranešė, kad „Nissan“ ieško pagrindinio investuotojo, kuris padėtų automobilių gamintojui išgyventi per ateinančius metus pertraukos laikotarpį.
„Turime 12 ar 14 mėnesių išgyventi“, – antradienį paskelbtoje FT ataskaitoje cituojamas aukštas „Nissan“ pareigūnas.
Kai kurie šaltiniai teigė, kad „Nissan“. ieško nuolatinio akcininko kaip bankas ar draudimo grupė, nors ji neatmetė ir konkuruojančio automobilių gamintojo, pvz., „Honda“, su kuriuo „Nissan“ jau bendradarbiauja kurdama transporto priemonių elektrifikavimo ir programinės įrangos technologijas pagal partnerystę, kuri pirmą kartą buvo paskelbta šių metų pradžioje.
„Nissan“ jau laiko „Renault“ pagrindiniu akcininku. „Renault“ anksčiau buvo išsaugotas „Nissan“ iš arti bankroto 1999 m., tačiau per pastaruosius kelis mėnesius pradėjo mažinti savo akcijų paketą nuo 43 % iki šiek tiek mažiau nei 36 %.
Atskiri „Renault“ artimi šaltiniai sakė FT, kad „Renault“ būtų pasirengęs parduoti kai kurias savo „Nissan“ akcijas „Honda“, nes „Honda“ parama „Nissan“ galiausiai būtų naudinga ir „Renault“.
„Nissan“ asortimentas bėgant metams nukentėjo nuo ribotas modelio perdarymasnors tai pamažu pradeda keistis dėl planuojamų pristatymų, tokių kaip perdarytas 2025 m. Murano ir 2025 Armada/Patrol. Automobilių gamintojas taip pat neparduoda hibridų pagrindinėje JAV rinkoje, o tai pablogino jos veiklą, nes segmentas auga.
Ryški vieta yra partnerystė su „Honda“, kuri padės „Nissan“ išplėsti elektromobilių asortimentą. „Mitsubishi“ taip pat gali prisijungti prie partnerystės, galbūt suteikdama „Nissan“ prieigą prie įkraunamos hibridinės technologijos.