Vienas peržiūra „E-dviračių“ peržiūra yra ta, kad turiu prieigą prie jų. Paprastai trims ar keturiems namuose laikau bet kurią akimirką ilgalaikiam bandymui. Vieną aš laikiau ilgiau nei dauguma buvo „Aventon“ lygis. Tai visada buvo minios malonumas ir aš žinojau, kad bet koks draugas ar šeimos narys atvyko aplankyti, bus sprogimas, išbandęs lygį.
Vieninteliai žmonės, kuriuos aš nesiryžau įdėti į lygį, buvo tie, kuriems nepatiko mintis, kad el. Dviratis atlieka darbą. „Aš dar nesu pasirengęs atsisakyti, vis tiek noriu pedalo“, – yra sakinys, kurį girdėjau pasakius dešimtis kartų.
Peržiūrėjęs „Aventon 2“ lygį, žinau, kad galiu užtikrintai uždėti tokius motociklininkus ant šio dviračio, patikino, kad jiems patiks patirtis. Naujas sukimo momento jutiklis yra pastebimas pokytis, užtikrinantis didesnį važiavimo pojūtį; 2 lygio labai panašesnis į patobulintą klasikinio dviračių patirties versiją. Širdies ritmą šiek tiek padidinsite, tačiau žinote, kad pasiekėte greitį, kurio iš tikrųjų negalėjote patys gaminti, o kalvos jums mažiau baimės.
Išplėstinis tos pačios baterijos diapazonas yra nuostabus, motociklininkai visada nori daugiau akumuliatoriaus veikimo, o 2 lygis galėjo pristatyti.
Modernesnis rėmo ir spalvų parinkčių išvaizda yra laukiami žvilgsniai, ir man taip pat patinka atnaujintas ekranas. Įtraukiami žibintai, sparnai ir stovas išlaiko aukštą 2 lygio vertę ir siūlo priemiesčiams geresnį, universalesnį važiavimą.
Aš praleisiu kai kuriuos „Punchier“ greičius, kuriuos pateikė senas droselis, tačiau aš neprieštarauju įsipareigojimui dėl visos dienos akumuliatoriaus. Jis vis dar turi pakankamai niūrių butų ir gali padėti jums valdyti tipišką kalvą.
Atrodo, kad „Aventon“ pasiryžo patobulinti lygį, ir aš sakyčiau, kad jis buvo pasiektas.
„Laimingas važiavimas, būtinai praneškite mums, jei turite klausimų mūsų komentarų skiltyje arba jei manote, kad mes ką nors palikome šioje„ Aventon 2 “lygio apžvalgoje.