AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

Ar jie saugo ar kenkia pramonei?


Jei šią vasarą sekėte naujienas arba paprastai skyrėte laiko stebėdami elektroninių dviračių kainas taip atidžiai, kaip ir mes, galbūt pastebėjote, kad birželio–liepos mėnesiais labai padidėjo sąnaudos. Daugeliu atvejų elektroninių dviračių kainos padidėjo maždaug 200 USD, atsižvelgiant į JAV tarifų politikos pokyčius, kurie turėjo įtakos konkretiems importuojamoms prekėms taikomiems mokesčiams.

2024 m. birželio 14 d. nustojo galioti elektroniniams dviračiams taikoma išimtis Jungtinių Valstijų prekybos atstovo (USTR) 301 skirsnio tarifų sąraše. Dėl to elektroniniams dviračiams, kai kuriems potencialiems elektroninių dviračių komponentams, kai kuriems neelektriniams dviračiams, kai kuriems anglies pluošto rėmams ir kai kuriems vaikiškiems dviračiams buvo taikomas 25 % tarifas, kurį importuojanti įmonė sumoka JAV vyriausybei.

Tarifai importui dažnai taikomi dėl įvairių priežasčių. Kaip paaiškino Cato institutas, jie gali padėti apsaugoti vietinį verslą nuo užsienio konkurentų numušimo, paskatinti vartotojus remti JAV įsikūrusius gamintojus ir jais pasitikėti bei, be kita ko, sukurti darbo vietas.

Tačiau elektroninių dviračių atveju šis samprotavimas žlunga.

Daugelis elektroninių dviračių yra kilę iš Kinijos, įskaitant daugelį geriausiai parduodamų elektroninių dviračių, kuriais važinėja mūsų skaitytojai ir „YouTube“ žiūrovai. Labai mažai jų gaminama šalies viduje, ir net tokiais atvejais daugelis jų komponentų yra gaminami ir importuojami iš užsienio.

Tarifai to nedaro, o rašymo metu tiesiogine prasme negali– realiai padeda apsaugoti vietinius e-dviračių gamintojus vien todėl, kad beveik nėra JAV įsikūrusių e-dviračių gamintojų.

Jei e-dviračių tarifai NEAPSAKO JAV darbuotojų ar JAV įmonių, kokį poveikį jie turi JAV e-dviračių pramonei?

Norėdami atsakyti į šį klausimą, išanalizavome viešą informaciją apie kainas ir pardavimo duomenis iš Electric Bike Report. Įspėjimas apie spoilerį: duomenys, kuriuos surinkome iš trumpo 3–4 mėnesių laikotarpio nuo 301 skirsnio tarifų išimčių galiojimo pabaigos iki šio straipsnio parašymo, rodo neigiamą perspektyvą.

Beveik visais atžvilgiais tarifų taikymas e-dviračių importui padidino vartotojų kainas ir pakenkė pardavimui.

Nauji tarifai įsigalios 2026 m. sausio 1 d., o naujausios politinės diskusijos, susijusios su lapkritį vyksiančiais prezidento rinkimais, parodė, kad papildomi tarifai gali būti taikomi ne tik kiniškoms, bet ir iš visų užsienio šalių prekėms. Tvirtai manome, kad politikai ir mūsų skaitytojai turi žinoti, kokią neigiamą įtaką tarifai daro elektroninių dviračių pramonei.

Tikimės, kad jūs, šio pranešimo skaitytojas, skatinsite savo valstybės ir nacionalinės vyriausybės atstovus panaikinti dabartinius elektroninių dviračių tarifus ir užkirsti kelią būsimiems tarifams, kad apsaugotumėte Amerikos darbuotojus ir įmones.

Atlikdami tyrimą kreipėmės į Sandler, Travis & Rosenberg, PA, norėdami padėti suprasti e-dviračiams būdingus tarifų kodus. Atstovas mums pranešė, kad atitinkamos eilutės yra 8711.90.0000 arba 8711.60.00.

Nors pirmasis yra susijęs su elektriniais paspirtukais, tokiais kaip „Segway“ gaminiai ir elektroniniai dviračiai, dviračių pardavėjas paaiškina, kad pastarasis apibrėžia e-dviračius kaip „motociklus, kurių varomoji jėga yra elektros energija, kurių kiekvieno galia neviršija 1 000 W“.

Atsižvelgdami į šią informaciją, taip pat tikimės paskatinti įstatymų leidėjus atskirti ir atskirti elektroninius dviračius nuo elektrinių motociklų ir paspirtukų, siekiant suvienodinti jų teisinį apibrėžimą visais būdais.

Duomenims rinkti naudojome interneto archyvą, pavadintą „Wayback Machine“, kad gautume elektroninių dviračių kainas iki birželio 14 d., o idealiu atveju – ir prieš atminimo dienos pardavimus gegužės pabaigoje.

Iš pradžių surinkome 160 e-dviračių skaičių, bet sumažinome savo skaičių iki 83 dviračių, atmetę pardavimą internetu, kainas parduotuvėse, nebegaminamus modelius, dviračius, kuriuos netrukus pakeis nauji modeliai, ir kai kurių mažesnių prekių ženklų produktų, kurių buvome mažiau. susipažinę.

Mūsų duomenys pateikti žemiau esančioje lentelėje. Atminkite, kad konkrečius prekių ženklus, kuriuos analizavome anonimiškai, pasirinkome išvardyti, kad pašalintume bet kokį galimą neigiamą duomenų paskelbimo poveikį.

Be to, nurodėme kliento faktiškai sumokėtas kainas (iki pardavimo ir apmokestinimo), o ne nurodytas MSRP, kurios gali būti dirbtinai padidintos; prekių ženklai dažnai pažymės MSRP, parodydami „nuolaidą“ arba „išpardavimo“ kainą, kad vartotojai jaustųsi taip, lyg jie sulauktų laiko lemiamo sandorio.

Duomenis įvertinome pagal dviračių, įtrauktų į mūsų duomenų rinkinį, skaičių iš kiekvieno prekės ženklo.

Galiausiai, išskyrėme dviračius iš tam tikrų senų prekės ženklų, turinčių pasaulinį aprėptį, dėl produktų tiekimo skirtumų ir daugiau dėmesio skyrėme tiesioginiams vartotojui (DTC) prekių ženklams, kurių gamybos procentas didesnis Kinijoje.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -