Bet kurio dviračio važiavimo kokybė yra labai svarbi. Tai, kaip jis jaučiasi, elgiasi ir suteikia komfortą, yra veiksniai, kurių tikrai negalite „pajusti“ prieš pirkdami internetu. Taigi, aš jį suskaidysiu jums.
Pirmiausia, laikysena ir rėmo dydis. „Euphree Stellar Falcon“ važiavimo poza atrodo kaip priemiestinio dviračio su šiek tiek pakeltu vairu, ergonomiškomis rankenomis ir laipsniško rėmo geometrija. Platus vairas ir trumpas kotas sukuria hibridinę padėtį – ne visiškai vertikaliai, kaip kreiseris, ir ne visiškai į priekį, kaip kalnų dviračio, o kažkur per vidurį.
Rėmo dydžio nustatymui „Euphree Stellar Falcon“ siūlo konfigūracijas, kurios turėtų tikti daugumai žmonių. Mūsų išbandyta pakopinė versija turi mažą stovėjimo aukštį, todėl ją lengva montuoti ir išmontuoti.
Toliau pakaba ir padangos. Euphree Stellar Falcon išsiskiria pneumatine šakių pakaba, kuri siūlo išankstinės apkrovos ir blokavimo parinktis. Jei niekada nevažiavote dviračiu su pneumatine šake, jis myliomis lenkia spyruokles savo našumu ir patogumu. Išankstinė apkrova reguliuoja šakę, kad ji atitiktų jūsų svorį ir važiavimo stilių, todėl nelygumai tampa lygesni. Lockout išjungia pakabą ant plokščių paviršių, todėl neprarasite pedalo mygimo efektyvumo. Tai tarsi turėti geriausią iš abiejų pasaulių.
Tačiau „Euphree“ tuo neapsiribojo – juose taip pat buvo „SR Suntour“ jungtis ir hidraulinės pakabos sėdynės stulpas. Nors anksčiau man niekada nerūpėjo pakabos sėdynių stulpai, dabar galiu būti parduotas. Jie pašalina smūgius per galinę padangą, sėdynės kaulus, apatinę nugaros dalį ir stuburą. With more miles on me than my peers, I’ve learned to love these hidden comforts that actually deliver, unlike some buzzword features.
Euphree Stellar Falcon 750 W galinės stebulės variklis išskiria 1200 vatų piką ir 90 niutonmetrų sukimo momentą. Jis yra tylus, palyginti su dauguma e-dviračių už tokią kainą, tačiau gali garsėti sprinto ar kopimo į kalną metu. Neretai elektroniniai dviračiai turi šių keistenybių – kiekvienas turi savo asmenybę. Tačiau šio dviračio sukimo momento jutikliui trūksta tobulumo.
Jis jaučiasi pernelyg jautrus ir, atrodo, netinkamai valdo vairuotojo pastangas, todėl jaučiamas nenatūralesnis pojūtis, kartais nedidelis variklio viršįtampis, kai ieškoma tinkamos galios. Norint užtikrinti sklandesnį ir intuityvesnį vairavimo potyrį, gali reikėti šiek tiek patikslinimo. Laimei, šis dviratis leidžia perjungti ritmą arba sukimo momentą taip, kaip jums atrodo tinkama, todėl manau, kad tai nėra tokia didelė problema.
Dažnas klausimas yra: „Ar turėčiau įsigyti dviratį su kadencijos ar sukimo momento jutikliu?“ Prekės ženklai dažnai to nepaaiškina. „Stellar Falcon“ apima abu, todėl galite pasirinkti pageidaujamą energijos tiekimą. Nebereikia variklio jutiklio FOMO, todėl lengviau išsirinkti sau tinkamą e-dviratį. Jei tai skamba klaidinančiai, nesijaudinkite – „Euphree“ ekrano nustatymuose palengvino perjungimą tarp dviejų. Puiku, Eufri.
Galiausiai, priedai, parinktys ir technologijos. „Euphree“ pristato dviratį su standartiniais priedais, tokiais kaip galinė bagažinė, skirta 58 svarai, LED apšvietimas nuo priekio iki galo ir metaliniai sparnai – puikiai tinka keliaujantiems į darbą ir atgal. For more customization, Euphree offers pannier bags, locks, battery bags, and bike racks.
Pakalbėkime apie naują spalvotą ekraną. Tai rodo visus esminius duomenis, tokius kaip greitis, akumuliatoriaus lygis ir PAS nustatymas, tačiau tai išskiria tinkinimo parinktys. You can choose from multiple color themes, program the brake light to strobe or traditional lighting, and switch between cadence and torque sensors for a more intuitive ride. „Bluetooth“ ryšys integruojamas su programėlėmis mobiliesiems, o trikčių šalinimas yra paprastas naudojant aiškius klaidų kodus. Viskas išdėstyta patogiuose meniu, todėl daugiau laiko praleidžiate važiuodami ir mažiau laiko tvarkydami nustatymus. Puiku, Eufri.