AutoMotoTransportas.lt

Auto,moto, naujienos,patarimai

„Nissan Treasure Trove“ viduje: paveldo kolekcija


Praėjo nemažai laiko nuo tada, kai turėjome galimybę žvilgtelėti į ikonišką „Nissan“ paveldo kolekciją, todėl 2025 m. Japonijos mėnesio garbei pasidžiaukime keletu geriausių automobilių gamintojo laimėjimų.

Nepaisant dabartinių finansinių bėdų, „Nissan“ turi vieną garsiausių automobilių istorijos Japonijoje. Kartu su šiuo turtingu palikimu atsiranda ir legendinių transporto priemonių lobynas, kurių kiekvienas vaidina svarbų vaidmenį formuojant „Nissan“ istoriją.

Mano ir nedidelės 30 žmonių grupės laimei, mums buvo suteiktas išskirtinis valandos trukmės langas, leidžiantis laisvai klaidžioti po Zama Heritage Car Garage. Tai buvo dar viena patirtis, kurią organizavo Iso-san iš „Nissan“ prototipų skyriaus. Jau anksčiau kalbėjau apie Iso-sano aistrą palaikyti „Nissan“ entuziastų susidomėjimą, paskutinį kartą per savo darbą Tokijo metro susitikime, kur jis surengė retą viešą Pennzoil R34 GT-R JGTC automobilio pasirodymą kartu su IDx koncepcija.

Prie įėjimo į kolekciją mus pasitiko Shirasaka-san R33 GT-R LM Edition ir du Meme-san R35 GT-R Nismos. Gatvės automobilių prisilietimas buvo gražus gamintojo ir antrinės rinkos pasaulių susitikimas, ką retai matote Japonijoje.

Alecas Penderis – SH – 1 sesija

Prieš išleidžiant į kolekciją, susipažinome su trumpa „Nissan“ ir „Nismo“ istorija, kurią pristatė keturios pagrindinės įmonės asmenybės: Shinyogis-san, Kakimoto-san, Aiba-san ir Kiga-san.

Tada buvo atverti vartai į automobilių rojų. Pirmas žvilgsnis į kolekciją yra tiesiog pribloškiantis – tai „Nissan“ istorijos jūra, nuo legendinių lenktyninių automobilių iki retų serijinių modelių, kurių egzistavimą dauguma žmonių net nežino.

Čia būtų neįmanoma aprėpti kiekvieno automobilio, ir nors kiekviena iš šių transporto priemonių nusipelno savo įrašo, mes paliksime šiek tiek įspūdžių jūsų apsilankymui. Kaip tai padaryti, žiūrėkite čia.

Pirmoji kolekcijos pusė skirta serijiniams automobiliams. Jie rodomi chronologine tvarka, pradedant nuo pirmųjų atvirų ratų Phaetons ir Roadsters ir tęsiasi iki 2000-ųjų pradžios herojų.

Alecas Penderis – SH – Zama1-16

Viena iš pirmųjų mano sustojimų buvo prie „Fairlady Z“ modelių poros: 1969 m. S30 Z432, kurio išskirtinė oranžinė spalva, kartu su 1970 m. S30 ZL.

Alecas Penderis – SH – Zama1-17

Tiesiai priešais Z automobilius buvo įspūdinga ankstyvųjų Skylines serija – nuo ​​1971 m. C10 bazės iki itin geidžiamo KPGC10 GT-R.

Alecas Penderis – SH – Zama1-19

Aštuntajame dešimtmetyje „Nissan“ iš tikrųjų pradėjo kilti, o entuziazmas atsispindi daugybėje eksponuojamų šios eros transporto priemonių.

Kolekcijoje taip pat buvo GT-R variantai, taip pat Cedrics, Cherrys, Glorias, Sunnys – beveik viskas, ko tikėjotės. Buvo net 1972-ųjų Fairlday 240Z-G Kanagawa policijos patrulių automobilis, kurio laikrodis nuvažiavo stulbinančius 370 940 km.

Alecas Penderis – SH – Zama1-8

Tačiau akį patraukė vienas skyrius, pritraukęs pasižiūrėti iš arčiau – „Nissan“ mylimi „Silvia“ modeliai.

Alecas Penderis – SH – Zama1-26

S važiuoklės automobiliai yra tie, kuriuos taip stipriai įtraukiu į „Nissan“ istoriją. Japonijos ekonomikos pakilimo metu išleistas Silvia greitai įsitvirtino kaip vienas geriausių visų laikų sportinių automobilių.

Pasislėpęs už „Silvia“ radau 1987 m. MID4 II koncepciją – „Nissan“ keturiais ratais varomą, vidutinio variklio stebuklą, sukurtą Tokijo automobilių parodoje. Šis automobilis debiutavo su Nissan HICAS vairavimo sistema, kuri ir toliau bus rodoma serijiniame R32 Skyline GT-R.

Alecas Penderis – SH – Zama1-28

Ir, žinoma, RB varomi Skylines buvo gerai atstovaujami. R32 buvo demonstruojamas trimis variantais: GT-R, GTS-T ir Autech.

Alecas Penderis – SH – Zama1-30
Alecas Penderis – SH – Zama1-38

R33 ir R34 Skyline modeliai pasekė pavyzdžiu – nuo ​​keturių durų GTS-4 iki R34 GT-R M-spec Nür.

Alecas Penderis – SH – Zama1-34
Alecas Penderis – SH – Zama1-36

Judėdamas toliau aptikau geriausią „hot hatch“ porą – dvigubą įkroviklį March Super Turbo ir Pulsar GTi-R.

Alecas Penderis – SH – Zama1-42

Šią kolekciją išties ypatinga daro ne tik gamybos modeliai; tai Nissan automobilių sporto kilmės dokumentas. Tik šiame salės kampe yra lenktyniniai automobiliai, reprezentuojantys dešimtmečius trukusį Nissan varžybų palikimą.

Užuot pasinerę į kiekvieną modelį (arba rizikuodami paversti šį straipsnį mažu romanu), peržvelkime kai kurias lenktynių mašinas, kurias „Nissan“ laiko vienais reikšmingiausių.

Alecas Penderis – SH – Zama1-46

Nuo Le Mano iki JGTC iki A grupės „Nissan“ paliko savo pėdsaką beveik visose pagrindinėse lenktynių serijose.

Nesvarbu, ar tai būtų pilni GT1 lenktyniniai automobiliai, ar TS Race Sunnys, šioje kolekcijoje yra apčiuopiama „Nissan“ lenktyninių ambicijų istorija.

Alecas Penderis – SH – Zama1-48

Tačiau nepraleiskite R35 GT-R bandomojo automobilio ir Usain Bolt Special, paslėpto kampe.

Alecas Penderis – SH – Zama1-51

„Nissan“ lenktynėse sėkmė taip pat neapsiribojo tik asfaltu. Automobilių gamintojas taip pat sukėlė bangas ralyje.

Šis kovo ir Z derinys buvo mėgstamiausias. „Z“ buvo naudojamas kaip oficialus „Omori Factory“ bandomasis automobilis, o „March a Nismo“ nuomojamas automobilis „March Little Dynamite Cup“ lenktynėms.

Alecas Penderis – SH – Zama1-54
Alecas Penderis – SH – Zama1-56
Alecas Penderis – SH – Zama1-63

„Super Silhouette“ automobilius, sukurtus 1979–1983 m. 5 grupės lenktynėms, buvo sunku nepastebėti ir jie pribloškė asmeniškai. Šios ikoniškos dėžutės mašinos įkvėpė tai, ką dabar žinome kaip Kaido lenktynininkai.

Alecas Penderis – SH – Zama1-64

Žinoma, nė viena „Nissan“ kolekcija neapsieitų be „Pennzoil GT-R“, o R33 ir R34 versijos buvo eksponuojamos.

Alecas Penderis – SH – Zama1-72
Alecas Penderis – SH – Zama1-70
Alecas Penderis – SH – Zama1-83

Kolekcijoje taip pat gausiai atstovaujami šiuolaikiniai lenktyniniai automobiliai, kuriuose yra R90, R91, R92 ir R390 modelių, kurie dvelkia 1990-ųjų lenktynių tobulumu. Tarp jų buvo vienas iš dviejų keliais važinėjančių homologaciją turinčių R390.

Alecas Penderis – SH – Zama1-89

Tada buvo retas R33 GT-R 400R, automobilis, kurį Iso-san maloniai leido apžiūrėti iš arti.

Alecas Penderis – SH – Zama1-108
Alecas Penderis – SH – Zama1-102

Pagaminta vos 44 vienetai, šis automobilis yra retas ir įspūdingas, nes jame yra 400 AG RB-X GT2 variklis.

Alecas Penderis – SH – Zama1-99
Alecas Penderis – SH – Zama1-110

„Nissan Heritage Collection“ yra vienas ryškiausių automobilių gamybos istorijos eksponatų, atviras visuomenei bet kurioje pasaulio vietoje. Valanda neprižiūrimos prieigos buvo svajonės išsipildymas, kurią įgalino tik tokie entuziastai kaip Iso-san, kurie, kaip kadaise sakė „Nissan“, palaiko svajonę.

Alekas Penderis
Instagram: noplansco





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -