Praėjusios savaitės įraše pažvelgėme į „Euro Magic“ Osakoje, Japonijoje, pagamintą Mk2 VW Golf Cup automobilį. „Voomeran Golf“ parodė, kaip gerai keletas pasirinktų JDM stiliaus užuominų gali veikti Europos automobilių bazėje.
Nors tas Mk2 buvo lenktyninis automobilis, paverstas keliu, Mk1, į kurį šiandien žiūrime, yra priešingai. Ir čia yra daug daugiau nei tai, kaip ir galima tikėtis iš „Gatebil“ konstrukcijos. Atsukime laikrodį 10 metų atgal ir pažiūrėkime Simono Jonssono dreifo spec Golfas.
2014 m. funkcija
Jei jaučiate norą dreifuoti, turite daug paruoštų variantų, tačiau jei norite padaryti pareiškimą ir stilingai pasukti į šoną, legendinį priekinių ratų pavaros karštąjį liuką pakeisti į galinių ratų pavarą, kad galėtumėte dirbti dreifuojant. vienintelis kelias.
Bet kam kelti visas tas bėdas? Nes tu, žinoma, gali…
Žinau, kad tai skamba kaip klasikinė išlyga, lygiai taip pat, kai kas nors sako: „Jei turite paklausti, kodėl, niekada nesuprasite“. Bet žinai ką? Jie yra klišės, nes yra tikri. Kartais lieki su atsarginiu varikliu ir įsigyja girta idėja arba draugas meta iššūkį. O gal jums tiesiog patinka „Mk1 Golf“ forma ir mintis iš naujo jį aprūpinti „Volvo“ varikliu ir pavara, siunčiama ant galinių ratų.
Kita problema užduodant tuos klausimus yra gana dažnai – žmonės, kurie daro tai, ko klausiate, tiesiog negali jums atsakyti. Būtent tai gali padaryti mūsų aistra automobilių kultūrai – tai gali atimti jūsų logikos ir jautrumo galias, palikdama sunkų požiūrį „aš galiu tai padaryti“. Taip Simonas Jonssonas susikūrė su kūriniu, kurį jums parodysiu.
Taigi vietoj to, kad jis pagrįstų „kodėl“, kai jis man pasakė, kad nori važiuoti driftu ir jam reikia RWD automobilio, aš tiesiog pagalvojau, sąžiningas žaidimas – man tai tiks. Kartais tai taip pat gerai, kaip beprotiškas aplinkybių rinkinys, dėl kurio projektas baigiasi kažkur visiškai atsitiktinai. Vaizdas po variklio dangčiu pirmiausia patraukė akį, kai pamačiau „Golf“, nes, pripažinkime, išorėje nėra daug kas iš tikrųjų išsiskiria.
O gal yra? Tai penkių dyglių ratai, ar ne? Nes Mk1 Golf, žinoma, yra 4 × 100… Taigi įgudusios akies užuominos yra, jei žiūrite pakankamai atidžiai. „Volvo“ priekiniai statramsčiai paaiškina pirmąjį šio skyriaus vaizdą (tuomet pastebėjote, kad jis buvo penkių smeigių, tiesa?), 15 × 7 colių „OZ Racing“ tinkliniai ratai yra gana tobulas „Volvo RWD“ ET23 poslinkis.
Kad papildytų priekinę dalį (ir kad būtų kuo mažiau donorinių automobilių), gale yra tvirta „Volvo 1030“ ašis, kuri pradėjo veikti pagal ankstyvą 240 modelį. Sumontuotas naujuose namuose naudojant pasirinktinę 4 jungčių sąranką, čia galite tiesiog pamatyti apatines jo juostas.
Tai taip pat paaiškina papildomą arkų išsipūtimą, nes Simonas turėjo pridėti 30 mm kiekvienoje pusėje, kad padengtų ratus. Arba taip, arba reikėjo susiaurinti ašį, o tai būtų buvę brangiau, bet galbūt tik šiek tiek sunkiau pasiekiama ilgainiui. Raketos gana gerai imituoja originalias Mk1 Golf juodos spalvos plastikines apvadas.
Vieninteliai kiti išoriniai pakeitimai yra rankų darbo lydinio buferio strypai, tačiau net ir jie iš dalies atitinka originalų išvaizdą. Nudažykite juos juodai ir didelė dalis juos mačiusių žmonių tikriausiai būtų apgauti.
Prieikite arčiau, ir bus sunkiau nepaisyti ženklų. Žinoma, naktį geltoni priekiniai žibintai gali būti ne tokie puikūs, bet jie tiesiog šaunūs, ir aš visada buvau gerbėjas vien dėl estetinių priežasčių. Šiuo atstumu du oro įleidimo angos yra daug akivaizdesnės, o kairysis vamzdis tiekiamas tiesiai į turbokompresoriaus angą.
Turėjo būti sunku atsispirti, kad „Golf“ išsiskirtų dar labiau. Nėra laukinio kėbulo komplekto ar net polikarbonato langų, šaukiančių „lenktyninio automobilio“, tik mano minėti kėbulo modifikacijos ir kai kurie tamsinti galiniai žibintai. O ir „Volvo“ saldainio raudonumo dažymas.
Tačiau, kad ir koks santūrus būtų paviršius, po juo tarsi pašėlusi lavos tėkmė…
Volvo For Life
„Golf“ turi palyginti trumpą ratų bazę, palyginti su didesniu „Volvo monocoque“, kurį variklis, pavarų dėžė ir kiti transmisijos bei pakabos komponentai iš pradžių būtų vadinę namais. Tiksliau sakant, „Golf“ yra 2 400 mm (94,5 colio) tarp ratų centrų, o „Volvo 240“ – 2 649 mm (104,3 colio), todėl papildomi 26 ir šiek tiek centimetrai reiškia, kad čia vyksta gudrus kapojimas.
Pirmiausia turite susidoroti su pagrindine „Golf“ kliūtimi, kuri iš pradžių buvo FWD. Galų gale, VW sukūrė šią erdvę skersai sumontuotam keturių cilindrų varikliui, kad jis būtų tvarkingai išdėstytas priekyje.
Bet jei norite pasukti variklį 90 laipsnių kampu ir nukreipti galią į galinę dalį, tą pertvarą reikia nupjauti. Bet tai tik pradžia, nes kai išpjaunate skylę, susilpninate apvalkalą, ir tai nėra gerai.
Variklis taip pat nebuvo paliktas standartinis. Spėju, jei vargsite ką nors atsitiktinai įkišti, tuomet reikia tikėtis stiprių H formos strypų su ARP varžtais, VX3 kumšteliu ir kai kurių kitų tvarkingų patobulinimų. Važiuojant su E85, tai padidina standartinį B230 galios rodiklį nuo 170 AG, kuris iš pradžių būtų turėjęs apie 260 AG prie Golfo galinių ratų.
Pažvelkite į vairuotojo pėdų angą ir pamatysite pagal užsakymą pagaminto transmisijos tunelio pradžią ir narvelį, kuris, nors ir yra prisukamas varžtais, sumontuotas ant tinkamų dėžių kojelių.
Iš pradžių pavarų dėžė buvo VW variklio gale esančioje variklio skyriuje, dabar ji yra tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių. Vėlgi, užuot pasirinkęs automobilių sporto įkvėptą pavarų perjungiklį ar net antrinės rinkos pavarų rankenėlę, Simonas panaudojo originalų „Volvo“ penkių greičių spyruoklę. Bet tada, kai paklausiau, kokią pavarų dėžę jis naudoja, jis man atsako, kad tai penkių greičių BMW ZF! Kas man suteikia dar vieną galvą laužantį momentą…
Štai aiškesnis vaizdas į pagrindinį naminio alaus gaminimo tunelį. Simonas yra labai kuklus dėl konstrukcijos ir, kai pirmą kartą kalbėjausi su juo, jis buvo gana nustebęs, kad noriu filmuoti filmą. Tačiau tai turi faktą visi buvo sukurtas naudojant pagrindinius įrankius namuose, o MIG suvirintojas reiškia, kad tai daugiau įkvėpimo, o ne gamybos įgūdžių.
Kadangi variklis ir dėžė į keleivių zoną išsikiša daug labiau nei originalūs, visa vairavimo padėtis turėjo pasislinkti atgal, kad jie tilptų. Jau matėte naują pedalo dėžę, bet be to, vairo įvorė buvo pailginta, o kolonėlė buvo nuleista keliais coliais, kad kampas būtų geras.
Dabar, jei pažvelgsite dar kartą, pamatysite, kad „Sparco“ sėdynės su kibiru yra sumontuotos gana toli, palyginti su ten, kur būtų standartinės sėdynės. Nors nauda gali būti nedidelė, tokie smulkmenos kaip ši visada padės paskirstyti svorį ieškant tobulo 50/50 padalijimo.
Galinėje dalyje standartinės grindys buvo visiškai iškirptos ir pakeistos plokščiu skydeliu. Akumuliatorius buvo perkeltas (vėlgi, kad būtų paskirstytas svoris, kai vietoje yra tik vairuotojas), ir dabar jis laikomas tarp galinio statramsčio atramos ir narvo.
„Golf“ vis dar yra naujos konstrukcijos ir Simonas iš tikrųjų neturėjo daug galimybių jį tinkamai pasukti į šoną. Tačiau su maždaug 260 AG galia prie ratų ir visu svoriu – galbūt 1000 kg ar mažiau – tai tarsi susitikimas su nauju geriausiu draugu. Jūs tikrai vienas kito nepažįstate, bet žinote, kad tai kažko ypatingo pradžia.
Greitųjų medžiotojai
„Instagram“: „thespeedhunters“.
Bryn Musselwhite
Instagram: šaudyti prodiuserį
Fotografavo Laris Čenas
Instagram: larry_chen_foto