- 2026 m. Cadillac Lyriq-V yra pirmasis elektrinis V serijos modelis
- „Cadillac“ teigė, kad „Lyriq-V“ turi 285 mylių nuotolį ir 0–60 mylių per valandą įsibėgėja per 3,3 sek.
- 2026 Lyriq-V kainuoja 79 990 USD ir pasirodys pirmąjį 2025 m. ketvirtį
Buvo paskelbtas kol kas galingiausias Cadillac Lyriq, kuris perkelia V serijos ženklelį į elektros erą.
Ketvirtadienį 2026 m. Cadillac Lyriq-V debiutavo su 615 AG, specialiu V režimu, V modeliui būdingu garsu, patobulintais stabdžiais ir peržiūrėtu dizainu. Bus kainavo 79 990 USD įskaitant 1 395 USD paskirties mokestį, ir jis bus pradėtas gaminti GM Spring Hill gamykloje Tenesyje pirmąjį 2025 m. ketvirtį.
Kiekvienas Lyriq-V turės dviejų variklių jėgos agregatą su vienu varikliu vienai ašiai, kad prabangus krosoveris visureigis būtų varomas visais ratais ir išvengtų dūmų perdegimo. Jis turės daug galios, 615 AG ir 650 lb-ft sukimo momentą. Cadillac sakė, kad Lyriq-V veiks nuo 0–60 mylių per valandą per 3,3 sekundės kai įjungiamas „Velocity Max“ režimas, kuris įgalina paleidimo valdymą. Tai greičiau nei CT5-V Blackwing, kuris su automatine pavarų dėže nuo 0 iki 60 mylių per valandą įsibėgėja per 3,4 sekundės. Trumpesnis galutinis santykis 11,59:1 priekyje ir 11,63:1 gale, palyginti su standartiniu Lyriq 9,87:1 priekiniu ir 10,49:1 galiniu santykiu, padeda pasiekti 0–60 mylių per valandą greitį.
Visa tai maitina standartinis „Lyriq“ 102,0 kWh akumuliatorius, kuris tiekia 285 mylių nuotolis Lyriq-V, pasak Cadillac.
2026 m. Cadillac Lyriq-V
Nauji „Brembo“ 6 stūmoklių priekiniai stabdžių apkabos sugriebia 15,3 colio priekinius diskus, kurie sujungiami su vieno stūmoklio apkabomis, sugriebiančiomis 13,6 colio rotorius gale.
Nauji važiavimo režimai taip pat apima konkurencinį režimą, kuris, pasak Cadillac, leidžia patyrusiems vairuotojams peržengti Lyriq-V šoninių galimybių ribas. V-Mode, kuris yra įtaisytas V serijos transporto priemonėse, leidžia vairuotojams pritaikyti nustatymus, įskaitant vairo svorį ir droselio jautrumą. „Cadillac“ su „Lyriq-V“ nepasiekė tipiškos V serijos, nes nėra „Performance Traction Management System“, o tai reiškia, kad trasos dienomis nereikia turėti kelių stabilumo kontrolės lygių.

2026 m. Cadillac Lyriq-V
„Cadillac“ teigė, kad „Lyriq“ konstrukcija buvo standesnė V režimui, standartiniai prisitaikantys amortizatoriai buvo perreguliuoti, o važiavimo aukštis buvo sumažintas 0,62 colio, o vairavimo santykis buvo pagreitintas nuo 18,44:1 iki 15,81:1 „V“ režimui. Savininkai standartines „Continental Performance Contact 6“ vasarines padangas galės iškeisti į visų sezonų „Michelin“, kad sukibimas būtų geresnis ištisus metus šaltesnio klimato sąlygomis.
Lyriq-Vs pasirodys a V-specifinis garsas. „Cadillac“ teigė, kad jį galima pritaikyti „MyMode“ ir „V-Mode“ režimu, taip pat jį galima išjungti. Pašnekovai pažymėjo, kad tai bus „daugiasluoksnė patirtis, išskirtinė V.

2026 m. Cadillac Lyriq-V
Lyriq-V išorė yra atnaujinta, įskaitant V serijos ženklinimą, modeliui būdingus apatinius priekinius ir galinius skydus ir atnaujintas svirties plokštes. Bus galima įsigyti anglies pluošto apdailos. V-specifinis 22 colių ratai tilps į šulinius, ir bus pasiūlyta tik V raidės spalva, pavadinta Magnus Metal Frost.
Viduje „V“ yra standartinis „Lyriq“ interjeras, tačiau jo 33,0 colių LED ekranas prideda „V“ tipo programinės įrangos dizaino. Ekrane ant viršaus dabar yra navigacijai skirta papildyta realybė. „Cadillac“ laisvų rankų įranga „Super Cruise“ bus standartinė, kaip ir 23 garsiakalbių „AKG Studio“ garso sistema su „Dolby Atmos“. V formos priekinės sėdynės su kibirais su reguliuojamais šoniniais atramais gali būti aptrauktos nappa oda.