- Remiantis Japonijos ataskaita, „Honda“ ir „Nissan“ artėja prie derybų dėl susijungimo
- Bet koks sėkmingas susijungimas gali paskatinti Mitsubishi taip pat prisijungti prie partijos
- Visų pirma „Nissan“ patiria sunkumų, o viešai neatskleista informacija neseniai perspėjo, kad automobilių gamintojas turi tik 12–14 mėnesių išgyventi.
Remiantis Nikkei ataskaita, du didžiausi Japonijos automobilių gamintojai galėtų susijungti ir tapti nacionaliniu čempionu, kad atremtų konkurenciją elektromobilių segmente.
Japonijos naujienų dienraštis antradienį pranešė, kad „Honda“ ir „Nissan“ artėja prie derybų dėl susijungimo pradžios ir kad sėkmingas susijungimas galiausiai gali įtraukti „Mitsubishi“ kaip partnerį. trijų krypčių surišimas.
Bendri automobilių gamintojų pardavimai 2023 metais siekė daugiau nei aštuonis mln. Dėl tokio susijungusios bendrovės automobilių gamintoja ji taptų trečia pagal pardavimų apimtis, atsiliekant nuo „Toyota“ ir „Volkswagen Group“, kurios 2023 metais pardavė atitinkamai 11,2 mln. ir 9,2 mln.
Anot pranešimo, „Honda“ ir „Nissan“ artėja prie sutarties pasirašymo susitarimo memorandumąo jei viskas vyks pagal planą, susijungę automobilių gamintojai veiktų pagal kontroliuojančiąją bendrovę.
2024 m. Mitsubishi Outlander
Automobilių gamintojai jau yra glaudžiai susiję. „Honda“ ir „Nissan“ elektromobilių ir programinės įrangos kūrimo srityje bendradarbiauja nuo kovo mėn., o „Mitsubishi“ prie partnerystės prisijungė rugpjūtį. Jau Nissan valdo 34% „Mitsubishi“ akcijųo „Nissan“ ir „Mitsubishi“ taip pat dalijasi transporto priemonių platformomis ir technologijomis per esamą aljansą, kuriam taip pat priklauso „Renault“. „Mitsubishi“ taip pat anksčiau bendradarbiavo su „Honda“, pastaruoju metu elektra varomų akumuliatorių nuomos srityje per bendrą įmonę „Altna“.
Japonijos automobilių gamintojai konsoliduojasi, siekdami sumažinti išlaidas, bet taip pat pasivyti elektromobilių lenktynes po to, kai daugelį metų reklamavo vandenilio kuro elementus kaip alternatyvą. „Toyota“, „Mazda“ ir „Subaru“ gegužę taip pat paskelbė apie planus bendradarbiauti kuriant vidaus degimo variklius.
Šiais žingsniais siekiama apsisaugoti nuo tarptautinių konkurentų, ypač Kinijos, kuri praėjusiais metais aplenkė Japoniją ir tapo konkurencija. didžiausia pasaulyje transporto priemonių eksportuotoja.
Visų pirma „Nissan“ sunkiai sekasi. Spalio mėn. automobilių gamintojas paskelbė apie planus atleisti maždaug 9 000 darbuotojų, kurie sudaro 6,7% jos pasaulinės darbo jėgos, ir 20% sumažinti gamybos pajėgumus dėl mažėjančių pardavimų, visų pirma JAV ir Kinijoje. „Financial Times“ lapkritį taip pat pranešė, kad viešai neatskleista informacija perspėjo, kad „Nissan“ turi tik apie 12–14 mėnesių išgyventi.