Pagrindiniai elementai, turintys įtakos e-dviračio važiavimo kokybei, yra jo stilius / kategorija, važiavimo padėtis, dydis ir geometrija, pakaba, padangos ir variklis, tačiau taip pat svarbu atsižvelgti į keletą kitų veiksnių. Tai gali būti kontaktiniai taškai, vartotojo sąsaja, įrengtos ir pasirenkamos funkcijos / priedai ir kt.
Tik vieno rėmo dydžio RadCity 5+ ST yra sukurtas taip, kad tilptų nuo 4′-8″ iki 6′-1″ motociklininkams; aukštesni motociklininkai tikriausiai norės apsvarstyti standartinę aukšto laiptelio dviračio versiją, kuri tilptų iki 6′-5″. Mūsų patirtis rodo, kad geometrija veikė geriau tiems, kurie yra žemose ir vidutinėse spektro dalyse; Kai sėdynės stulpas buvo visiškai ištiestas, mūsų maždaug 6 colių ūgio bandytojai turėjo mažiau kojų tiesimo, nei tikėtasi.
Dviračio pakopinio rėmo konstrukcija palengvina montavimą ir išmontavimą; kurių stovėjimo aukštis 16“, motociklininkams tereikia pakelti koją ir perleisti ją per apatinį laikiklį. Tačiau kalbant apie rėmelį, mes be galo dieviname specialaus leidimo Tiger Orange spalvą! Naujausios kartos RadCity (ir daugelis Rad e-dviračių) turi unikalų, šiuolaikišką dizainą ir pramoninį pojūtį, tačiau naujasis gerai matomas dažymas paaukština ir užbaigia dizainą, o dviratis išsiskiria kelyje.
Mes patyrėme daugiausia vertikalią važiavimo padėtį (šiek tiek pasvirę į priekį) su fiksuotu specialiojo leidimo vairo aukščiu ir standartinio stiliaus kotu. Standartinėje versijoje galima geriau pritaikyti vairuotojo padėtį su reguliuojamu kotu, kuris leidžia keisti vairo aukštį, siekį ir bendrą vertikalumą.
Mums patiko pritaikytas dviračio balnelis ir ergonomiškos rankenos, nors prie dviračio valdymo reikėjo priprasti. Įprasta, kad e-dviračių akceleratorius yra ant kairiosios vairo, tačiau riboto leidimo „RadCity“ perjungimo svirtis „Shimano Altus“ ir pusiau pasuktas akceleratorius yra ant dešinės vairo. Tai netrukdė vienas kitam, nors buvome šiek tiek atsargesni, kad netyčia neįjungtume droselio. Standartinės versijos po juosta esantis perjungiklis atrodė kiek natūraliau.
Specialiajame leidime 27,5″x2″ padangų ir 730 mm vairo derinys leido nuspėti ir palyginti tikslų valdymą, o standartinės versijos olandiško stiliaus vairas jautėsi labiau atsipalaidavęs. Keliautojams labiau patiko patogumas ir platesnės, plokštesnės rankenos valdymas apskritai, nors abi sąrankos buvo geros – tiesiog skirtingos!
Dviračio važiavimas buvo palyginti sklandus dėl didesnių padangų ir pakabos šakės su 50 mm eiga. Neprieštarautume, jei pamatytume šakę su didesne eiga, nes komplekte esanti šakė kelis kartus nusileido į dugną, net jei jos išankstinė apkrova nustatyta aukštai.