Kiekvienais metais peržiūrime daug elektroninių dviračių. Keletą kartų per metus mes susiduriame su kažkuo, kas mums daro įspūdį kaip neįprastą, geresnį, nei paprastai galime tikėtis. Retkarčiais elektroninis dviratis mus šokiruoja dėl savo nepaprasto vertės ir kainos santykio. „Ride1UP Portola“ siūlo neabejotinai didžiausią staigmeną, kurią matėme per porą metų.
Taip pat labai akivaizdu, kad „Ride1Up“ yra šaudymas per lanką, palyginti su itin populiariu „Lectric XP 3.0“. „Ride1Up“ šio modelio kaina net 5 USD buvo mažesnė nei XP 3.0.
Paprastai, kai matome, kad naujas elektroninis dviratis peržengia vertės ribas, pamatysime vieną ar du – daugiausiai tris – patobulinimus, palyginti su panašiais konkurentais. Portola kupina staigmenų kaip ir vaiduoklių namai. Verta grįžti prie daugelio šio elektroninio dviračio detalių, kurių nesitikėjome.
Pirma, „Portola“ yra neįprastas tarp mūsų išbandytų sulankstomų elektroninių dviračių ir mažesnių nei 1500 USD vertės dviračių dėl savo 750 W, 65 Nm, be šepetėlių, stebulės variklio. Antra, hidrauliniai diskiniai stabdžiai šioje kainų kategorijoje yra neįprasti, beveik negirdėti; mechaniniai diskiniai stabdžiai yra populiariausi e-dviračiai, kainuojantys mažiau nei 1500 USD. Trečia – 8 greičių „Shimano Altus“ pavara su 11–32 t kasetė. Varomojoje pavaroje yra perjungiklis, kurį, mūsų manymu, naudoti daug lengviau nei 7 greičių pavarų dėžėms įprastą nykščio perjungiklį, tačiau pranašumai tuo nesibaigia. Važiuojame su daugybe elektroninių dviračių, kuriuos galima atrakinti 3 klasės (28 mph maks. pedalo pagalba) greičiu, tačiau kai yra 7 greičių pavara, kuri paprastai yra suporuota su 14–28 t kasetė, nedaugelis motociklininkų gali greitai minėti pedalus. pakanka važiuoti didesniu nei 20 mylių per valandą greičiu; jie tiesiog neturi pakankamai didelės pavaros, kad galėtų taip greitai važiuoti. Vietoj 200 procentų pavarų diapazono „Ride1UP Portola“ turi beveik 300 procentų pavarų diapazoną, o tai suteiks vairuotojams daugiau pagalbos įkalnėse ir daugiau mėsos, kad pasiektų didžiausią greitį.
Paprastai e-dviračiai su stebulės varikliais yra su ritmo jutikliu; matome vis daugiau e-dviračių su stebulės varikliais, turinčiais sukimo momento jutiklį, tačiau tai vis tiek yra skirta aukštesnėms kainoms. Tačiau „Ride1UP“ vis tiek rado būdą, kaip suteikti „Portola“ kažką geresnio nei vidutinis. Daugumoje kadenso jutiklių yra 12 magnetų, o vairuotojas turi paspausti pedalus nuo ½ iki ¾ pedalo, kad variklis pradėtų veikti. „Portola“ turi 24 magnetų kadenso jutiklį, o tai reiškia, kad atsilikimas nuo tada, kai motociklininkas pradeda minėti pedalus, iki variklio užvedimo sumažėja per pusę. Tas pats pasakytina apie tai, kaip greitai variklis sustoja, kai motociklininkas nustoja minėti pedalą.
Elektroninio dviračio svoriui įtakos turi daugybė veiksnių. Variklio dydis ir akumuliatoriaus dydis yra svarbūs bendro e-dviračio svorio komponentai, tačiau kadangi kartu jie paprastai sveria mažiau nei 20 svarų, variklis ir akumuliatorius retai sudaro daugiau nei 25 procentus bendro e-dviračio svorio. Kitas didelis svorio veiksnys yra elektroninio dviračio brangumas. Kuo geresni komponentai, tuo mažiau jie sveria. „Ride1UP Portola“ sveria tik 59 svarus. (su 500 Wh baterija), todėl jį pasiimti lengviau nei daugelį konkuruojančių sulankstomų elektroninių dviračių. Dar viena maloni staigmena, atsižvelgiant į jo kainą, tikėtumeisi didesnio svorio, o ne mažesnio.
Dalis bet kurios peržiūros užduoties yra nustatyti produkto trūkumus. Kas gali būti geriau? Kritikuojant „Ride1UP Portola“ kyla pavojus, kad apžvalgininkas atrodys kaip primadona. Tai išskirtinis elektroninis dviratis už savo kainą. Pripažindami bet ką, ką verta tobulinti, ignoruoja tik tai, ką jie pasiekė. Be to, „Portola“ dėl savo žingsninio rėmo yra 18,2 colio aukštis – tai nėra blogai, tačiau yra ir mažesnio aukščio elektroninių dviračių. Mums patinka matyti kelių rėmų dydžių elektroninius dviračius, tačiau šiuo metu niekas nesiūlo kelių dydžių sulankstomų rėmų. Daugiau spalvų? Jie siūlo tris geras spalvas. Išmaniojo telefono programa, leidžianti vairuotojui stebėti jo važiavimą ir reguliuoti variklio veikimą, būtų puiki. Pagrįstesnis reikalavimas būtų, kad jie nurodytų didesnį ekraną, kuris montuojamas šalia stiebo, kad būtų lengviau matyti judant.
Ne visi turi tiek erdvės apribojimų, kad reikia sulankstomo elektroninio dviračio. „Ride1UP Portola“ yra taip gerai suprojektuotas, kad tai elektroninis dviratis, kurį rekomenduotume visiems, ieškantiems vertės, o ne tik ieškantiems sulankstomo elektroninio dviračio. „Portola“ kiekvienam pirkėjui iškelia pagrindinius klausimus: kam išleisti daugiau, jei to nereikia?
Linksmo jojimo! Būtinai praneškite mums, jei turite klausimų mūsų komentarų skiltyje arba jei manote, kad šioje „Ride1UP Portola“ apžvalgoje ką nors palikome.