Važiavimo kokybė yra visų veiksnių, prisidedančių prie to, kaip dviratis jaučiasi važiuoti, santrauka. Šie veiksniai apima tokius elementus kaip geometrija, dydis, tvarkymas, variklio įsitraukimas, vartotojo sąsaja ir kt. Mes nustatėme, kad bendra „Sinch 2.5“ važiavimo kokybė yra puiki, nors mes taip pat nustatėme vieną sritį, kurioje patobulinta galimybė.
Kai kurios „Sinch“ apibūdinančios savybės yra jo stabilumas ir tvirtumas; Jo 20 × 4 colių riebios padangos suteikia plačią platformą kruizui, o jo tvirtas rėmelis ir didesnis nei vidutinio svorio svoris padeda jaustis tvirtai ir prilipusi prie kelio. Naudojant tokius mažus ratus, jis yra labai manevringas, tačiau jo svoris taip pat padeda nusverti trūkčiojantį valdymą, būdingą sulankstant el. Dviračius.
„Sinch 2.5“ parduodamas vienu kadrų dydžiu, reklamuojamu motociklininkams nuo 4’11 ”iki 6’2“. 5’11 “, aš maniau, kad jo dydis paprastai jautėsi tinkamas – jo pasiekiamumas nebuvo nei ankštas, nei pernelyg ištemptas, ir jis apima teleskopinį stiebą, skirtą rankenos aukščio reguliavimui. Turint tai omenyje, aukštesni motociklininkai greičiausiai suras 6 colių balno aukščio reguliavimą gana ribotą.
Tarp „Sinch 2.5“ atnaujinimų yra pakabos sėdynės stulpas, kuris kartu su ritės pakabos šakute su 50 mm kelionėmis padeda išlyginti ir sušvelninti važiavimą. Mes įvertinome papildomą 250 mm sėdynės stulpo komfortą, tačiau rekomenduojame „Aventon“ dviratį specialiai nustatyti su ilgesniu 350 mm sėdynės atrama, kad būtų geresnis kojų pratęsimas tiems, kurie yra maždaug 6 ‘aukščio.
Padangos yra dar vienas šios atnaujintos dviračio versijos atnaujinimas. Radau, kad „Sinch.2“ sklandesnės įdegio sienos padangos yra gana slidžios ant neasfaltuotų paviršių. Priešingai, „2.5“ gatvės padangos turi šiek tiek agresyvesnį protektorių, kuris, mano patirtimi, pasirodė geriau važiuojant per trumpą žvyro ir nešvarumų vietas.
Tęsdamas naujas funkcijas, man patiko maža rankena montuojama ekranu. Spalvų koduotų pagalbinių parametrai leido lengvai žinoti, kuriame režime dviratis šiuo metu buvo. Pasukimo signalo mygtukai buvo greitai pasiekiami, o ekranas rodė visus esminius važiavimo duomenis, nors man buvo nustatyta, kad akumuliatoriaus įkrovimo procentas yra gana mažas ir kietas. skaityti judant.
Ankstesniuose skyriuose minėjau, kad dviračio greitį galima sureguliuoti naudojant „Aventon“ programą. Programa taip pat leidžia vartotojams sekti važiavimo duomenis (rankiniu būdu arba automatiškai); Jis naudoja šiuos duomenis, kad pasiūlytų priežiūros poreikius, tačiau taip pat gali sinchronizuoti su „Strava“ ir „Apple Health“. Vartotojai taip pat gali bendrauti su kitų „Aventon E-dviračių“ savininkų bendruomene.
Sulenkiant dviratį, „Sinch“ išgyveno, kaip lengvai pasiūlė jo pavadinimas. Jame yra vyrio mechanizmas, įmontuotas į jo rėmą, taip pat sulankstomas stiebas ir sulankstomi pedalai – visi iš jų yra palyginti dažnas. Mes nustatėme, kad centrinis vyrias yra šiek tiek standus, bet daug saugus ir tvirtas. Kai sulankstytas, dviratis išmatuotas 37 ”L x 22” W x 31 ”H.
Apskritai „Sinch 2.5“ teikė komfortą, reaguojantį vairavimą ir variklio įsitraukimą, veiksmingą vartotojo sąsają ir naudingą programą. Tie, kurie planuoja reguliariai sulankstyti/gabenti/laikyti dviratį, gali būti sudėtingas, tačiau, kaip jau minėjau anksti, „Sinch“, atrodo, pirmenybę teikia pirmajam dviračiui, o jo sulankstymo aspektas yra labiau antrinis.