Vidutinio galingumo elektromobilių gamintojas Harbinger surinko 100 mln. USD per B serijos finansavimo etapą, kuriam kartu vadovavo Ožiaragio technologijų poveikio fondas. Kiti investuotojai yra „Tiger Global“, „Coca-Cola System Sustainability Fund“, „ArcTern Ventures“ ir „THOR Industries“.
Bendrovė panaudos lėšas, kad iš esmės paspartintų savo augimą, išnaudodama didesnės apimties gamybos pajėgumus ir plėstų pardavimų, dalių ir aptarnavimo operacijas visoje šalyje. „Harbinger“ taip pat planuoja investuoti į naujas produktų linijas ir toliau kurti naujas technologijas, susijusias su ADAS (pagalba vairuotojui) ir naujus produktus, tokius kaip neseniai bendrovės paskelbta hibridinė RV važiuoklė ir būsimos kabinos važiuoklė.
„Harbinger“ gali pasigirti 4 690 transporto priemonių užsakymų knyga, kurių vertė yra maždaug 500 mln. USD, iš žymių klientų, įskaitant „Bimbo Bakeries USA“, didžiulę kepimo įmonę, gaminančią tokius prekių ženklus kaip Sara Lee, Thomas ir Entenmann’s; ir THOR Industries, RV gamintojas, kurio įmonių šeimą sudaro Airstream, Jayco, Tiffin ir Thor Motor Coach.
„Harbinger pradeda spartaus augimo fazę, kurioje mes sutelkiame dėmesį į mūsų klientams paruoštos platformos gamybos mastelį“, – sakė vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius Johnas Harrisas. „Šios lėšos skatina didelių pajamų generavimą. Sukūrėme transporto priemonę segmentui, kuris yra pribrendęs elektrifikuoti, ir yra labai tinkamas produktas / rinka, kuris padės padidinti mūsų augimo trajektoriją iki 2025 m. ir vėliau.
„Harbinger pademonstravo puikų gebėjimą pasiekti reikšmingų etapų daug greičiau nei kitos elektromobilių kompanijos“, – sakė Dipenderis Saluja, Capricorn’s Technology Impact Fund vadovaujantis partneris. „Rinką sužavėjo jų gebėjimas sukurti didelę transporto priemonės dalį, kad būtų sumažintos vieneto sąnaudos ir išliktų efektyvus kapitalas.
Šaltinis: Harbingeris